İkinci el römork arıyorum.

Katılım
20.03.2011
Mesajlar
1,212
Konum
göynük kas. avanos nevşehir

Günlük biriken ahır tersini taşımaya ikinci el , iki tekerli bi römork arıyorum.Damperinin sağlam olması, Nevşehir ve çevresinden olursa nakliye için iyi olur.İlgilenen arkadaşlara şimdiden anlş-*s teşekkürler.
 
Katılım
08.02.2012
Mesajlar
30
Konum
Bursa
Ynt: İkinci el römork arıyorum.

Hayırlı günler.benim bir komşumda var Bursada.Zirai donatım kurumunun römorklarından.2-3 yıl oldu galiba alalı.5 tonluk.damperi arkaya ve sağa solada yatıyo.4 tekerlekli.yanlış hatırlamıyosam 5500 lira istiyo.Sıfır modelide 10.000 lira civarında.
 
Katılım
16.02.2011
Mesajlar
349
Konum
Hazarşah/Bünyan/Kays
Ynt: İkinci el römork arıyorum.

[size=12pt]Selamünaleyküm Bana da 6 tonluk bir römork lazım oldu İlgisi bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum....[/size]
 
Katılım
01.08.2009
Mesajlar
4,019
Konum
Tekirdağ

Ynt: İkinci el römork arıyorum.

sana ucuz yolu bişey lazım anladım kadarıyla abi gübre arabası yapçam diyon direk ağırdan arabanın içine sonra tarlaya hiç uğraşmıcan dayım aldı 500 liraya aldı pahlı bişeye gerek yok zaten
 
Katılım
20.03.2011
Mesajlar
1,212
Konum
göynük kas. avanos nevşehir
Ynt: İkinci el römork arıyorum.

Ertuğ Aslan link=topic=52294.msg544774#msg544774 date=1329924351' Alıntı:
sana ucuz yolu bişey lazım anladım kadarıyla abi gübre arabası yapçam diyon direk ağırdan arabanın içine sonra tarlaya hiç uğraşmıcan dayım aldı 500 liraya aldı pahlı bişeye gerek yok zaten
ok-*-s tam benim düşüncelerimi okudun.Dayımlar 1000- 1500 tl civarı aldı kullanıyorlar.
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt