itm co

Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
Ynt: itm co

Kangalda görmüştüm adamlar hep taklit yapıyorlar..
Acaba MF nin kaç tane taklit traktörü var.. :)
 
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta
Ynt: itm co

ÜÇ BEŞ PARCA DEGISIMI YAPSADA MF YI ANIMSATMIYOR DEĞIL KENDI KAFANDA TASARLKADIGIN PROJEYI YARATSANA BE ADAM
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: itm co

Arkadaşlar geçen gün bizim çiftliğe yol sormaya geldiler servisi,ayak üstü kavga ettik adamlarla. :D.Adam dedemi kafalamaya çalışıyo,bizim 285 ' in tıpatıp aynısı.Koltuğun altına mibzerin diskleri için boktan iki tane kol koymuşlar,bu kadar tüm değişikliği.Bu traktörü alanın aklından şüphe ederim.Mf ' nin tıpatıp aynısı,ama dayanıklılığı 0.285ler dayanıklıdır,fazla sorun çıkarmaz.Bunlar öyle de değil.
 
Katılım
24.06.2008
Mesajlar
1,010
Ynt: itm co

MF ' nin elinde kalan malları ucuza kapatıp, üç-beş bişey ekleyip kendi markalarıyla satıyorlar herhalde. :D
 
Katılım
04.07.2008
Mesajlar
639
Konum
Eskişehir
Ynt: itm co

ya milet atıp tutmuşta,285 bolca yağ yakıyo ve daha eski olan 185 serisinden çok farkı yok.ikisi arasında tercih deseler 185 derim.
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: itm co

grall link=topic=4207.msg59014#msg59014 date=1216798971' Alıntı:
ya milet atıp tutmuşta,285 bolca yağ yakıyo ve daha eski olan 185 serisinden çok farkı yok.ikisi arasında tercih deseler 185 derim.
Ben 285 kullanıcısıyım.Yağ yaktığını görmedim açıkçası.Bariz bir değişim yok ufak değişikliler var.Mf motoruna hararet yaptırmadığın sürece sorun olmaz.Ama bir hararet yapar,bir de bilmeyen ustanın elinden geçerse o zaman vay haline...
 
Katılım
16.05.2008
Mesajlar
37
Ynt: itm co

bizim burda peynir ekmek gibi gidiyor koşan hep memnun 1.ayda 24 traktör sattım diyor bayi
 
Katılım
25.01.2008
Mesajlar
875
Konum
Kırklareli
Ynt: itm co

ramazan link=topic=4207.msg59129#msg59129 date=1216834342' Alıntı:
bizim burda peynir ekmek gibi gidiyor koşan hep memnun 1.ayda 24 traktör sattım diyor bayi
katılıyorum bizim burdaki bayiside ayda 5-6tane sattı
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
Ynt: itm co

arkadaslar bu motor polatlı da uretılmekte burdakı bayı yakın tanıdıgım mf3000 serısının orjınal kabını bu traktorlerde mevcut tasarım genel olarak mf285 ve 398 modelı uzerınde yogunlasmıs bırde turbo eklenmıs alternatıf olarak fıyatı baya ucuz buralarda degılde kırsdal kesımde baya bı tutuldu bende bı kac resmı var eklıcem aksama :)
 
Katılım
29.10.2008
Mesajlar
124

Ynt: itm co

Bi tanıdığımın akrabası bunun bayi
Mf lerden hiç bir farkının olmadığını söylüyo, çekişde de gayet başarılıymış.
Zaten Mf nin aynısı fuarda da gördüm
 
Katılım
22.05.2008
Mesajlar
778
Konum
edirne
Ynt: itm co

bu traktorun yanında 285 felan yuruyemez cok acayip cekıyor 285 ıle arasında cok fark var...
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt