Kangaldan VALTRA A75 videosu...

Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

GÜZEL VİDEOLAR PAYLAŞIM İÇİN SAOL
VALTRANIN ALT ÇEKİSİ DANDİKTEN KİM NE DERSE DESİN
OKKANGAL SEN NH NİN 100 HP LİĞİNDEN ARKA TAKIM DAHA KULLANIŞLI DEMİŞSİN VALTRALARIN NH LERE GÖRE TEK ÜSTÜN ÖZELLİĞİ (ARKA TAKIM İÇİN GEÇERLİ) ARA KOLUNU TAKTIĞIN MEKANİZMASININ YAYLI OLMASI BAŞKA Bİ ÜSTÜNLÜĞÜ YOK 100 HP DEDİĞİNE GÖRE TL100, TL100A VE TS100A DAN BAHSEDİYORSUNDUR.
2000 MODEL NH TL100 2008 MODEL VALTRA A95 E KAFA TUTACAK KAPASİTEDE SEN İSE VALTRA A75 DEN BAHSEDİYORSUN BEN BUNA SADECE GÜLERİM :D :D :D :D
VALTRANIN 100 HP DEN AŞŞASI İŞE YARAMAZ DİYEN SENSİN AMA 100 HPLİK NH İLE KARŞILAŞTIRIYORSUN BUGÜN İŞE YARAMAZ NH GÖSTER DESEM TEK GÖSTEREBİLECEĞİN TD-D SERİSİ ODA KENDİ EMSALLERİNDEN İYİ AMA AVRUPALAR KADAR İYİ DEĞİL ONUN DIŞINDA HİÇ BİR NH Yİ VALTRA A SERİSİ İLE KARŞILAŞTIRAMAZSIN
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

ilginiz için teşekkür ederim salih bey kendi kişisel fikirlerinizdir saygı duyarım ...
sanırım sizinle seçim kriterlerimizde bir farklılık var .. ben bir mekanizma çözümlemesi yaparken sizden farklı gözle bakıyor olabilirim .. ben her iki traktörüde kendi mukavemet sınırları dahilinde incelemeye çalıştım .. ayrıca ben valtra nh dan daha iyi demedim arka teşkilatından bahsettim .. ama şuda şahsi fikrimdirki valtra nın traktörleri kendi dengi nh larla karşılaştırırsan genel manada nh dan daha iyi traktörleri var .. td tn serisi ortada tuttuğun yer elinde kalıyo ... tm120 yi getirlelim valtra t130 ile karşılaştıralım .. yani bilemiyorum ..


kolay gelsin iyi çalışmalar...
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

okkangal link=topic=1593.msg15358#msg15358 date=1204973606' Alıntı:
ilginiz için teşekkür ederim salih bey kendi kişisel fikirlerinizdir saygı duyarım ...
sanırım sizinle seçim kriterlerimizde bir farklılık var .. ben bir mekanizma çözümlemesi yaparken sizden farklı gözle bakıyor olabilirim .. ben her iki traktörüde kendi mukavemet sınırları dahilinde incelemeye çalıştım .. ayrıca ben valtra nh dan daha iyi demedim arka teşkilatından bahsettim .. ama şuda şahsi fikrimdirki valtra nın traktörleri kendi dengi nh larla karşılaştırırsan genel manada nh dan daha iyi traktörleri var .. td tn serisi ortada tuttuğun yer elinde kalıyo ... tm120 yi getirlelim valtra t130 ile karşılaştıralım .. yani bilemiyorum ..


kolay gelsin iyi çalışmalar...

TM120 T130 UN DENGİ DEĞİLKİ
SEN T130 LA TM 130 U KARŞILAŞTIRABİLİRSİN ANCAK


[size=14pt]ARALARINDAKİ TEK FARK VALTRA T SERİSİNİN İSTEĞE BAĞLI OLARAK ÇİFT DİREKSİYON SEÇENEĞİ WAR ONA KARŞILIK OLARAKTA NEW HOLLAND TVT SERİSİ WAR [/size]

[size=18pt]DOYA DOYA KARŞILAŞTIR [/size] noo*-*- sop-*-sa

[size=14pt]VALTRA T 130 UN İÇİ [/size]


[size=14pt]NEW HOLLAND TM 130 UN İÇİ [/size]
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

salih bey yine ilginiz için gerçekten teşekkür ederim ... baştan şunu söylemek isterim ben forumda yeni bir üyeyim ve sizlerle taıştığım için bu vesile ile çok memnun oldum ... ama NH mı VALTRA mı valtra demek geliyor içimden ... yalnız servis ağında yedek parçasında ve servis elemanları açısından ise NH tek geçerim .. bence o td serisinin tl serisinin tutulmasının sebebi bu ... ama bu şekilde büyük motorlarda ise her zaman söylüyorum artısı eksisi olanlar var ... hepsi güzel ama bana valtra nh dan iyi gibi geliyo ... ha ama diğer markalardan bir çoğu ikisindende iyi ... ilginiz için tekrar teşekkür ederim salih bey ...
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

@Poyrazlı: Koyduğun NH resmi TM 130 ' un değil sanırım, 175 veya 190 ' ın içi. TM 130 daha basit yapılmıştır.

Birde Valtra ' da dikkatimi çeken şey, yolcu koltuğu olmaması. Nasıl böyle bir şey olabilir?
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

calısmalarınız cok guzel ama benım gozumde turkıye sartları deısse valtra llar 2 sırada olurdu cok muntazam ayrıca ekonamık makınalar t serısı nh nın tm srısınden kesınlıkle daha kalıtelı ama tm srısı herkesın bıldıgı gıbı pek tutulan bı makna olmadı sen onu nh t6000 serısı ıle karsılastır farkı anlarsın
bıde td ve tnye kotu demıssın ama ben ıkısınıde kullanıorum tn75da nın torku 300 a75 ıle aynı ama tarlada ondan daha ıyı oldugu kabının daha konforlu oldugu tartısılmaz bence burda ben bı nadas ızledım a75 tarlada gıderken bırden kesılıo ıstop edıo ıstersen sen a75 ın resmını ko y ıc resmını bende tn75da koyım karsılastıralım
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
: : Kangaldan VALTRA A75 videosu...

salih link=topic=1593.msg16878#msg16878 date=1205611664' Alıntı:
calısmalarınız cok guzel ama benım gozumde turkıye sartları deısse valtra llar 2 sırada olurdu cok muntazam ayrıca ekonamık makınalar t serısı nh nın tm srısınden kesınlıkle daha kalıtelı ama tm srısı herkesın bıldıgı gıbı pek tutulan bı makna olmadı sen onu nh t6000 serısı ıle karsılastır farkı anlarsın
bıde td ve tnye kotu demıssın ama ben ıkısınıde kullanıorum tn75da nın torku 300 a75 ıle aynı ama tarlada ondan daha ıyı oldugu kabının daha konforlu oldugu tartısılmaz bence burda ben bı nadas ızledım a75 tarlada gıderken bırden kesılıo ıstop edıo ıstersen sen a75 ın resmını ko y ıc resmını bende tn75da koyım karsılastıralım

salih bey ilginiz için çok teşekkür ederim.. açıklayıcı anlatımınız içinde.. sanırım ikinci slayt videoda iç resimleri mevcut VALTRA ın.. bendeki motorun özelliğini yazmıştım diğer valtra ları bilem ama bendeki valtra tn75 te geri kalmaz...
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

GÜZEL PAYLAŞIM SAOL SİVASIN NERESİN DENSİN ?
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas

: : Kangaldan VALTRA A75 videosu...

((T_H_X)) link=topic=1593.msg17012#msg17012 date=1205661740' Alıntı:
GÜZEL PAYLAŞIM SAOL SİVASIN NERESİN DENSİN ?

kangallıyım thx kardeş ...
 
Katılım
19.12.2007
Mesajlar
1,180
: Kangaldan VALTRA A75 videosu...

mustafa konularım baya cogaldı artık benide başkan yapsana yaws valla site iiçin elimden geleni yaprım
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt