!!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

Katılım
06.08.2008
Mesajlar
1,171
Şehir
Konya
VE SONUNDA BEKLEDIGIM YAVRULAR GELDI AMA GERİ GİTTİ BİÇERDOVERLERİ BAYİ BAYİ SEHİR DOLASTIRIP TANITIYORLAR GUZEL BİR İLGİ VARDI CX 6090 VE CX 5090 TESEKKÜRLERİ ESİRGEMEYİN LÜTFEN ;D
BUYRUN RESİMLER güçç*-* *098*-









 
Katılım
18.10.2009
Mesajlar
8,357
Şehir
Eskişehir'dir
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

dun aksam benım patron ıle konustuk o da tanıtım a gıdecegım falan dedı .. sanırım afyonda da tanıtımı olacakmıs ..alanlara hayırlı olsun
 
Katılım
06.08.2008
Mesajlar
1,171
Şehir
Konya
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

SmhGwz link=topic=51779.msg526903#msg526903 date=1328164022' Alıntı:
cok saol kardes :D
ertac sahın link=topic=51779.msg526904#msg526904 date=1328164224' Alıntı:
dun aksam benım patron ıle konustuk o da tanıtım a gıdecegım falan dedı .. sanırım afyonda da tanıtımı olacakmıs ..alanlara hayırlı olsun
evet kardes burdan afyona gıttıler valla cx 6090 a tek ilgi gosteren bizdik herkes orda tek bır tc vardı ona bakıyordu zuha-*-s
 
Katılım
06.08.2008
Mesajlar
1,171
Şehir
Konya
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

baba651 link=topic=51779.msg526915#msg526915 date=1328166457' Alıntı:
kaç bin euro bilen var mı
kardes 5090 5 sarsak 272 beygir 145 bin euro 6080 272 beygir 6 sarsak 160 bin euro 6090 da bıldıgım kadarıyla 175 bin veya 180 bın euroydu dun konusuyorlardı ama duydugum fıyatlar kesın degil ok-*-s
 
Katılım
06.08.2008
Mesajlar
1,171
Şehir
Konya
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

pek bir degisikligi yok cs serisi ile aksam aynı bır kac sey degistirmis o kadar
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,882
Şehir
Edirne
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

Maşallah eline sağlık bu biçerlerden bir tanede bende olmalı diyor insan :)
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,539
Şehir
İstanbul
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

Güzel paylaşım. Almanya fuarında da tanıtımları yapılıyordu. Yakından görme fırsatım oldu. Kaporta ve motordan başka bir farkı yoktu gördüğüm kadarıyla. Pek ilgimi çekmedi. Enteresan tarafı yabancılardan da o kadar çok ilgi görmüyordu. NH ' de bir tek CR serisine bakıyorlardı.
 
Katılım
03.08.2008
Mesajlar
2,109
Şehir
Konya
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

Tucano340&Arion520 link=topic=51779.msg526995#msg526995 date=1328180970' Alıntı:
cx serisi hangi ülkede üretiliyor ???
belcika ve polonya tc 56 mavi yazıları polonya siyah yazıları belcika tutulanlar belcikadır fotoroflar icin tşk elinize saglık bende gördüm bunları
 
Katılım
06.08.2008
Mesajlar
1,171
Şehir
Konya
Ynt: !!KONYA CX 5000 6000 BİÇERDÖVER TANITIM!!

Tucano340&Arion520 link=topic=51779.msg526995#msg526995 date=1328180970' Alıntı:
cx serisi hangi ülkede üretiliyor ???
Belcika kardes cs nin yerine cx uretmisler )))
doganbey1 link=topic=51779.msg527002#msg527002 date=1328181426' Alıntı:
Maşallah eline sağlık bu biçerlerden bir tanede bende olmalı diyor insan :)
ahh ahh. :)
alipasalierkan link=topic=51779.msg527142#msg527142 date=1328199254' Alıntı:
Güzel paylaşım. Almanya fuarında da tanıtımları yapılıyordu. Yakından görme fırsatım oldu. Kaporta ve motordan başka bir farkı yoktu gördüğüm kadarıyla. Pek ilgimi çekmedi. Enteresan tarafı yabancılardan da o kadar çok ilgi görmüyordu. NH ' de bir tek CR serisine bakıyorlardı.
aynen oyle kardes ayni sadece kasasi degisik ve bur kac ozellik :)
SEYİT link=topic=51779.msg527234#msg527234 date=1328208976' Alıntı:
belcika ve polonya tc 56 mavi yazıları polonya siyah yazıları belcika tutulanlar belcikadır fotoroflar icin tşk elinize saglık bende gördüm bunları
rica ederim ben tcleri sadece polony diye biliyorum:S
Tokmakcı link=topic=51779.msg527236#msg527236 date=1328209251' Alıntı:
güzel biçerler de o el bütün havayı bozmuş be kardeşim :)
Tokmakcı link=topic=51779.msg527236#msg527236 date=1328209251' Alıntı:
güzel biçerler de o el bütün havayı bozmuş be kardeşim :)
valla alicim aferdersiniz ama sogukta arka tarafim dondu pek ozenemedim ;D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt