• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

Katılım
01.02.2009
Mesajlar
2,343
Konum
Bafra

lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

iyi seyirler
 
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta
Ynt: lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

Kolay gelsin ayhan abi görünen yeşil alan sanamı ait komple :)
 

nh

Katılım
06.07.2008
Mesajlar
8,938
Konum
Çanakkale
Ynt: lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

kocaman yer ek tank fln güzel paylaşım abi.
tşkler.
 
Katılım
01.02.2010
Mesajlar
5,086
Konum
Aksaray
Ynt: lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

Kolay gelsin abi ,süper paylaşım ekipmanda süpermiş holder çeltik işinde bu şekildemi kullanılıyor acaba yoksa fikir sizemi ait, ok-*-s alk-*s alk-*s paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
03.08.2008
Mesajlar
2,109
Konum
Konya
Ynt: lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

paylaşım icin tşk süper paylaşım traktörün gectigi yerlerde tekrar cıkarmı çeltik
 
Katılım
24.05.2010
Mesajlar
1,520
Konum
Tekirdağ\SARAY
Ynt: lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

kolay gelsin ayhan abi farklı ve alışık olmadığımız bir sistem makinenin su deposunu bu şekilde traktörün üstüne koymanın ne gibi faydaları oluyor, moturun batmamasını sağlıyor galiba anladığım kadarıyla
 
Katılım
01.02.2009
Mesajlar
2,343
Konum
Bafra
Ynt: lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

alipasalierkan link=topic=44666.msg418553#msg418553 date=1308424357' Alıntı:
Güzel paylaşım Ayhan abi. Tarlaya kanal açmışsınız...:D
erkan tşkrlr. aslında 0 izin faydasıda var suyu dışarı çıkarırken.. :)
Ağır Abi link=topic=44666.msg418556#msg418556 date=1308424638' Alıntı:
Kolay gelsin ayhan abi görünen yeşil alan sanamı ait komple :)
sağ0l hasan.. :)..güzel s0ru,aslında 0 kadar büyük bir alan değil 0rası,55 dk.babam sağ0lsun :D
hacimmet link=topic=44666.msg418560#msg418560 date=1308425597' Alıntı:
Kolay gelsin abi ,süper paylaşım ekipmanda süpermiş holder çeltik işinde bu şekildemi kullanılıyor acaba yoksa fikir sizemi ait, ok-*-s alk-*s alk-*s paylaşım için teşekkürler.
mehmet, sağ0lasın,dep0 0rjinal yerindeydi,biz değişiklik yaptık traktör battığı için ağırlığı öne kaydırmış 0lduk...
dolcevita link=topic=44666.msg418563#msg418563 date=1308426446' Alıntı:
paylaşım icin tşk süper paylaşım traktörün gectigi yerlerde tekrar cıkarmı çeltik
sağ0lasın...traktörün geçtiği izden çeltik çıkmaz tabiki ,1 mt. tabana kadar derin iz..suyu verdiğimiz zaman iz kapanıy0r,ama tamamende kapanmıy0r...bir zararı 0lmuy0r..
_ÖzGüR_ link=topic=44666.msg418567#msg418567 date=1308427022' Alıntı:
kolay gelsin ayhan abi farklı ve alışık olmadığımız bir sistem makinenin su deposunu bu şekilde traktörün üstüne koymanın ne gibi faydaları oluyor, moturun batmamasını sağlıyor galiba anladığım kadarıyla
tşkr...evet işi anlamışsın aynen öyle batmasın diye böyle yaptık... :).
nailyetek link=topic=44666.msg418603#msg418603 date=1308437399' Alıntı:
Bereketli olsun Ayhan Abi..Yedek depo dahiyane olmuş..:)
sağ0l nail..karadenizlilerin buluşları ilginçtir..geçen sene batırdık traktörü,bu sene böyle yaptık )))
 
Katılım
10.05.2008
Mesajlar
3,075
Konum
Nevşehir
Ynt: lamb0rgihini ile ilaçlamaya devam

kolay gelsin abi bereketli olsun, türk çiftçisinin en güzel özelliği elindeki ekipmanı işine uygun bi şekilde hemen dizayn edebiliyo, çok üretkeniz,
 


Üst Alt