• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

mc cormik neden tutulmadı?

Katılım
10.03.2011
Mesajlar
45

arkadaşlar bildiğim kadarıyla mc cormik iyi bir traktör firması ancak neden piyasada varlık gösteremiyor?perkins motor kullanıyor...üstüne çıkıp oturduğumda gördüm ki malzeme kaliteside iyi dizaynı da güzel...servis ağı bir traktörün satışını bu kadar etkilememeli bence.biz pahalı diye traktörümüzü yetkili servise sokmuyoruz bile...sanayidekilerin maşallahı var anlamadıkları bişi yok...
 
Katılım
01.03.2011
Mesajlar
417
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

Yapma gözüm etme gözüm almışsınız tamam da insanlar neden alsın piyasadaki traktörlerden ne fazlası var hatta eksiği varmış bak servisi yok diyorsun...
 
Katılım
01.08.2009
Mesajlar
1,634
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

valla bende kullandım çok iyi motor.çogu ingiliz veya amerkan malı oldugundan biraz pahalı.ama 150 yılı geçmiş tarihi var en güvenilir frimalardan biri.
 
Katılım
01.08.2009
Mesajlar
1,634
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

efeee09 link=topic=41223.msg369424#msg369424 date=1301507488' Alıntı:
Yapma gözüm etme gözüm almışsınız tamam da insanlar neden alsın piyasadaki traktörlerden ne fazlası var hatta eksiği varmış bak servisi yok diyorsun...
sen yapma arkadaş bugün mccormick dedigin traktör hakiki amerikan mf nh gibi motorlarını hindistana yaptırmıyo.
 
Katılım
10.03.2011
Mesajlar
45
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

efeee09 link=topic=41223.msg369424#msg369424 date=1301507488' Alıntı:
Yapma gözüm etme gözüm almışsınız tamam da insanlar neden alsın piyasadaki traktörlerden ne fazlası var hatta eksiği varmış bak servisi yok diyorsun...
aldığımı nerden biliyorsun?aksine hayır mc cormik sahibi değilim.ama sadece dışardan gördüğüm kadarıyla mc cormik güzel bi makine.ayrıca servis olayıda hikaye...yetkili servis adı altında gene sanayide çıraklıktan yetişme kişiler çalışıyor.ayrıca perkins motor tc de bilinmeyen bi motor değil.heryerde bu motordan anlayan kişiler bulunur...
 
Katılım
01.03.2011
Mesajlar
417
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

çatlakçorumlu link=topic=41223.msg369445#msg369445 date=1301508674' Alıntı:
aldığımı nerden biliyorsun?aksine hayır mc cormik sahibi değilim.ama sadece dışardan gördüğüm kadarıyla mc cormik güzel bi makine.ayrıca servis olayıda hikaye...yetkili servis adı altında gene sanayide çıraklıktan yetişme kişiler çalışıyor.ayrıca perkins motor tc de bilinmeyen bi motor değil.heryerde bu motordan anlayan kişiler bulunur...
Arkadaşım yetkili servis dediğimiz adamlar uzaydan geliyor demedik yalnız sanaayide çalışan adamlarla arasındaki fark FABRİKA DESTEĞİ dir bunu unutmayalım her sanaayide dükkan açan servis olmuyo farkındaysak.Mademki sahibi değilsiniz içinde değilsiniz traktörler sadece içindeki motorla ayrılmıyor bunun şanzumanı var pompası var sayamadıgım birçok ayıran özelliği var..
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,007
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

mc cormik, class bunlar harika markalar ama turkiyede bu kadar a ,b ve c markası fanatikligi varken kimse almaz alanada mani olunur alay edilir sende akılmı var nerden aldın bunu buda motor mu denir halbuki cahilliklerinden bu markaların kalitesinden teknolojisinden tarihlerinden haberleri olmadıklarından konuşurlar öle... hindistanda çinde üretilen traktörlere bi etiket vursunlar turkiyede yok satıyor.. olacagı bu.. mc cormik cx serisi çok hoşuma gitmişti mc cormik i eleştirenlerin cx serisini azda olsun incelemlerini tavsiye ederim..
 
Katılım
01.03.2011
Mesajlar
417
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

ceya023 link=topic=41223.msg369669#msg369669 date=1301519186' Alıntı:
mc cormik, class bunlar harika markalar ama turkiyede bu kadar a ,b ve c markası fanatikligi varken kimse almaz alanada mani olunur alay edilir sende akılmı var nerden aldın bunu buda motor mu denir halbuki cahilliklerinden bu markaların kalitesinden teknolojisinden tarihlerinden haberleri olmadıklarından konuşurlar öle... hindistanda çinde üretilen traktörlere bi etiket vursunlar turkiyede yok satıyor.. olacagı bu.. mc cormik cx serisi çok hoşuma gitmişti mc cormik i eleştirenlerin cx serisini azda olsun incelemlerini tavsiye ederim..
Mc cormik yada diğerleri türkiye pazarına nekadar değer verdiyse Türk çiftçiside ona okadar DEĞER vermiştir.Bukadar şaşırmaya gerek yok
 
Katılım
10.03.2011
Mesajlar
45
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

efeee09 link=topic=41223.msg369680#msg369680 date=1301519530' Alıntı:
Mc cormik yada diğerleri türkiye pazarına nekadar değer verdiyse Türk çiftçiside ona okadar DEĞER vermiştir.Bukadar şaşırmaya gerek yok
çok kasıntı adamsın...mc cormiğin üzerine bi kez çıksan,bi kez kullansan fikrin değişir ama sen de bizim ülkemizin bağnaz kafası çalışmayan ecdattan ne gördüyse aynısını devam ettirmeye çalışan,yenilikten bi haber ,kalite cahili bi adamsın......sen boşver traktörü sabana devam et...öküz senin neyine yetmiyor;hem işini yapar hem arkadaş olursun........................
 
Katılım
07.01.2011
Mesajlar
3,450
Konum
Tekirdağ
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

arkadaşlar,bu mc cormıck lerden bizim köyden bir arkadaş bir 95 lik aldı. gördüğüm kadarıyla landininin 95 liğiyle sadece rengi ve üzerindeki yazılar farklı.yani birebir landininin aynısı,italyadaki landini fabrikasında üretilmişler.ama yüz begir ve daha yukarı olan serileri ingiliz diye biliyorum. onlar şanzıman olarak falan çok farklı traktörler. motor olarak gerçektende üzerlerinde perkins motor var,bu konuda bir sorun yok ama zannedersem onların şanzıman olarak bazen problemleri oluyormuş diye duydum. altyapı ve servis eksikliğide olunca tabiki tutulmaları için bir neden kalmıyor.bunun göstergeside,köyümden bir örnek verecek olursam, bu yıl köyümüze sıfır olarak giren birçok marka yirmi traktörün içinde ,bir tane bile mc cormick veya landininin bulunmaması.
 
Katılım
16.01.2010
Mesajlar
4
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

mccormick 105 liğe binin,kullanın,yakıtını görün ve sonra konuşun bence.5 li 14 lü pullukta 1.30 lt yakıyo.servisi kafanıza takmayın.çünkü yağını suyunu koyun ve servis yulunu unutun diyorum başka da bişey demiyom.
 
Katılım
26.05.2009
Mesajlar
413
Konum
Bolu
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

komsumuz aldı cx 85 oldukca iyi 5li 12 pulluğuda traktörle beraber almış ben kullandım hic zorlanmadan çekiyor.24+24 vites el debrajı ve 3 kademe debrajsız vites seceneği mevcut bu traktör 2006 model ben jd kullanıyorum 5820 benim traktörümde el debrajı yok yeni cıkan 5R serilerinde var.yorum yapan arkadaslar deneseler belki fikirleri değisir.italyan serisinide kullandım o da gayet iyi Mc cormick gercekten gecmisi olan bir marka ingiliz serilerine kimse bişi demesin hele hele.servis v.s. gibi almamak icin marka fanatiği arkadaslar, bırakın bu köyden adetleri servisi,parcası olmayan traktör mü kaldı piyasada.fiyatı pahalı bize uymaz deyin anlalarız..
 
Katılım
23.07.2011
Mesajlar
2,461
Konum
ANKARA
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

traktör güzel ancak bizim çiftçimiz bildiği duyduğu komşusunda olan traktörü almayı daha çok seviyor riske girmek istemiyor...
 
Katılım
26.10.2012
Mesajlar
1,049
Konum
MERSİN
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

evet bursa fuarinda landini ile mc cormik tipa tip birbirinin aynisi idi bahce tipi de ayni sekilde ayniydi landini stantindaki elemana sordum bagce tipiniz mc cormikle bire bir ayni neden diye o da bana sunu dedi landini mc cormike uretiyor sacede etiketi basiyor diye ve sunuda ekledi lanDini mc cormike biraz fason uretiyormus bunu ben demiyorum landini elemani dedi.
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
10,998
Konum
Ankara
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

eyup reis33 link=topic=41223.msg678398#msg678398 date=1357241380' Alıntı:
evet bursa fuarinda landini ile mc cormik tipa tip birbirinin aynisi idi bahce tipi de ayni sekilde ayniydi landini stantindaki elemana sordum bagce tipiniz mc cormikle bire bir ayni neden diye o da bana sunu dedi landini mc cormike uretiyor sacede etiketi basiyor diye ve sunuda ekledi lanDini mc cormike biraz fason uretiyormus bunu ben demiyorum landini elemani dedi.
mccormickci ye sorsaydın oda landiniyi biz üretiyoz derdi :) Bildiğim kadarıyla 2 tip mcormick var ingiliz ve italyan olmak üzere italyanlar landiniyle aynı zannedersem
 
Katılım
26.10.2012
Mesajlar
1,049
Konum
MERSİN
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

demir45 link=topic=41223.msg678442#msg678442 date=1357245336' Alıntı:
Yayınlayım mı mesajları uçuklamasın bir yerlerin sonra.. :D

Dul karıdan beter çeneniz var ikinizin de, bir de anlama gıtlığınız ikile ve kaybol.....
sen ne demeye calisiyorsun yegen sen kimi ucukkatiyirsun sen bir ************* sonra gel buraya sen kimi ikletiyon gekde kaybet beni hadi efendi ol bak sabrimin sinirlarni zorlama osman abimede dahafazka laf soyleme.anladinmi beni liseli.
 
Katılım
16.07.2011
Mesajlar
374
Konum
k.maraş
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

arkadaşlar bu yaz ben traktörü servise götürmüştüm Mc cormik traktör den 2 tane vardı sahibinden bizzat duydum traktörlerden mem nun olmadığını sahibi hidroliğinden şikayet etti ve hidrolik tamirinin masraflı olduğunu söylemişti ve düzen tutmadığını ama motorlarında bir sorun yok diyordu görünüşde sağlam traktöre ben zyo kullanmadığımız bir malı ne övüp nede karalamak olmaz Mc cormiklerin tarihi eski ama eski olması onun iyi bir iş ortaya koyacağı anlama gelmez artık herşey çok hızlı değişiyor vede bir şeyi tartışırken lütfen kimse kimseyi kırmasın bir anlamıyok manasız
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,524
Konum
Ankara
Ynt: mc cormik neden tutulmadı?

Konudan gereksiz mesajlar silindi.mahmut ve eyupreis nickli üye sıkıntınızı başka yerde halledin her konuda böyle sorun çıkmasın,bu ikinize de son uyarım tekrarlanırsa artık ceza alacaksınız bu kaç oldu.
 


Üst Alt