• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

Katılım
28.04.2009
Mesajlar
3,272
Konum
Ankara

Uzun baskılar sonucu orjinal kabini ve vitesi yana aldırmayı bşardık.
 
Katılım
12.11.2010
Mesajlar
13,558
Konum
Erzurum
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

sen başında olduktan sonra yapmazlarsa zarar ederler..
ellerine sağlık hem traktör hem paylaşım güzel gökhan
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,861
Konum
Edirne
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

:D Abi 5000 serisinden gerisi yalan ilerisi gerçek ;D
 
Katılım
01.10.2012
Mesajlar
3,052
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

Varol be Gökhan abi, böyle traktör satana, böyle traktöre verilen emeğe eyvallah, ama eskisine değmiyordu kanımca.
 
Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,829
Konum
MALATYA/ELAZIĞ
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

şahane olmuş. ben bu serinin 3600 den daha çekişli olduğunu düşünüyorum mesela 3635 ile 2635. kabinin markası nedir?
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,058
Konum
Kütahya
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

Sırada Perkins motor var, oda oldu mu neyleyim Şaban ' ın 398 ini.:D
 
Katılım
23.04.2009
Mesajlar
8,204
Konum
Bilecik
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

şahane görünüyor bizim köyde bidane 2635 tek çeker vardı arza açmış geçen sıfırıyla deiştirmişler eski bi mf kullanıcısı olarak imrendim nh de olsa bin dereden su getirtirler
 
Katılım
14.03.2010
Mesajlar
5,903
Konum
Bilecik
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

hayırlı olsun abi tam olarak anlamadım pek bilgili deilim bu mflerede ortadan viteslimiydi bu ne işlem yaptırdınız ?
 
Katılım
05.01.2013
Mesajlar
682
Konum
Eskişehir
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

kabilner çok yakışmış.. ok-*-s nerde yaptırdınız.. :S viteslerin yanda olması da harika olmuş..paylaşım güzel olmuş...
 
Katılım
28.04.2009
Mesajlar
3,272
Konum
Ankara
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

nh_fıat link=topic=73601.msg860590#msg860590 date=1394233307' Alıntı:
hayırlı olsun abi tam olarak anlamadım pek bilgili deilim bu mflerede ortadan viteslimiydi bu ne işlem yaptırdınız ?
eskiden vitesler ortada ve orj kabin ykdu.artık fabrika orjinal koymaya başladı ve vitesleri yana aldı.
YUSUFTUYLUOGLU link=topic=73601.msg860545#msg860545 date=1394230842' Alıntı:
sen başında olduktan sonra yapmazlarsa zarar ederler..
ellerine sağlık hem traktör hem paylaşım güzel gökhan
bizim katkımızı sürekli bu olayı dillendirmekti.artık kulak verdi fabrika ve yaptı.resimler bayi toplantısından.ben gitmedim toplantıya.ben olsam nerelerini çekerdim :D

Sivaslı 750 link=topic=73601.msg860547#msg860547 date=1394230880' Alıntı:
hayırlı olsun elinize sağlık.. ok-*-s :D
eyvallah.

doganbey1 link=topic=73601.msg860552#msg860552 date=1394231253' Alıntı:
:D Abi 5000 serisinden gerisi yalan ilerisi gerçek ;D
;)

ÇeLişki_37 link=topic=73601.msg860553#msg860553 date=1394231338' Alıntı:
Varol be Gökhan abi, böyle traktör satana, böyle traktöre verilen emeğe eyvallah, ama eskisine değmiyordu kanımca.
teşekkür ettim.işlemi biz yaptırmadık.ama baskıyı yaptık.her fırsatta yıl 2014 oldu hala vitesler ortada diyince bunaldılar.:D

volkanuzel link=topic=73601.msg860556#msg860556 date=1394231483' Alıntı:
bu kabin sonradan takma değilmi gökhan abi..?
değil.eskiden dağcılar takılıyordu.bunun markayı bilmiyorum ama.

phantomerkunt link=topic=73601.msg860557#msg860557 date=1394231563' Alıntı:
şahane olmuş. ben bu serinin 3600 den daha çekişli olduğunu düşünüyorum mesela 3635 ile 2635. kabinin markası nedir?
4 silindir oluşu ve sallı oluşu 2635 i öne çıkarır.kabin markasını bilmiyorum..

nailyetek link=topic=73601.msg860579#msg860579 date=1394232630' Alıntı:
Sırada Perkins motor var, oda oldu mu neyleyim Şaban ' ın 398 ini.:D
üstünde perkins yazmıyor abi.geri kalanı perkins zaten.yollayayımı mahmudiyeye :D

ibrahim_11 link=topic=73601.msg860583#msg860583 date=1394232857' Alıntı:
şahane görünüyor bizim köyde bidane 2635 tek çeker vardı arza açmış geçen sıfırıyla deiştirmişler eski bi mf kullanıcısı olarak imrendim nh de olsa bin dereden su getirtirler
bazen firmalar,bazen bayiler,bazen servisler inanılmaz avantajda olabiliyor dezavantajda.Allah avantajlılarla karşılaştırsın :D
 
Katılım
28.04.2009
Mesajlar
3,272
Konum
Ankara
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

erdal_btn link=topic=73601.msg860596#msg860596 date=1394233899' Alıntı:
kabilner çok yakışmış.. ok-*-s nerde yaptırdınız.. :S viteslerin yanda olması da harika olmuş..paylaşım güzel olmuş...
teşekkür ettim.fabrika artık orjinal takıyor.hem kabini hem vitesi.:D
 
Katılım
10.01.2013
Mesajlar
2,118
Konum
ankara
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

phantom kabine benziyor gökhan abi :)
bunların orjinal yandan viteslisinin fiyatı ne abi :D
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

Abi nh de iken neden yaptırmadın Şu bizim TD nin eksiklerini :D
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,058
Konum
Kütahya
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

rocky link=topic=73601.msg860602#msg860602 date=1394234377' Alıntı:
Abi nh de iken neden yaptırmadın Şu bizim TD nin eksiklerini :D
Rocky, alalım mı birer tane, baya hoş duruyo laa.:)
 
Katılım
28.04.2009
Mesajlar
3,272
Konum
Ankara
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

rocky link=topic=73601.msg860602#msg860602 date=1394234377' Alıntı:
Abi nh de iken neden yaptırmadın Şu bizim TD nin eksiklerini :D
td de eksik ykki.1 tane piston.gerisi tamam :D

ahmtkskr link=topic=73601.msg860601#msg860601 date=1394234322' Alıntı:
phantom kabine benziyor gökhan abi :)
bunların orjinal yandan viteslisinin fiyatı ne abi :D
hallederuk :D
 
Katılım
21.09.2011
Mesajlar
774
Konum
gerede
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

güzel olmuş traktörden bahsedermisiniz biraz turbo varmı motoru ne kaç vites buçuklumu yakıt vs?
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: MF 2635 Orjinal Kabin--Yandan Vites

nailyetek link=topic=73601.msg860603#msg860603 date=1394234525' Alıntı:
Rocky, alalım mı birer tane, baya hoş duruyo laa.:)
Sen inanma ama sana en iyi tercih TD80 :D Bunlar yıldırımı çeker abi. Kırmızı çekiyomuş :D Sende büyükbaşta var süserler falan boşver mavi al sen :D
gokhanozkan link=topic=73601.msg860605#msg860605 date=1394234592' Alıntı:
td de eksik ykki.1 tane piston.gerisi tamam :D
hallederuk :D
:D Tamam konuşmadık fazediyorum :D
 


Üst Alt