MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

Paylaşım için sağol Çağrı. Senin motoru özlemiştik... :)
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
: MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

ewet çağrı güzel videolar dewamını bekliyoruz.mf de coşmuş varol 285
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye
: MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

güzel videolar cağrı....paylaşım için saol
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
2,109
Konum
Konya
: MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

Güzel videolar Çağrı bende yazın çekecem kısmetse 285 videolarını.... :D :D
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

Melih BOLSU link=topic=2739.msg27397#msg27397 date=1208366600' Alıntı:
KESİN SEN SÜRÜYON CAGRI YAMUK YUMUK
Gel sen oraya kazayak çekebil de,düz olsun.Motor zor yürüyo,sen diyosun ki düzelt.Düz cızı alışkanlıktır,ama toprağa fazla derinden işleyen ekipmanlarda gereklidir.Ayrıca sınırdan dolayı cızı öyle.Tekrar söylüyorum motor var,kazayak var,gel sen layıkıyla kazayak çek,işin bitip motor eve geldiğinde gelir mangalda yemeğini yersin.Kepir toprakta,bayır arazide tek çeker motorla iş yapmanın zulmünü,ancak yapan bilir...
Süren benim,videoyu çeken halamın oğlu.Gel dedim sameyle iki dakka sürelim,kandıramadım:D
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara

: MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

ÇağRı link=topic=2739.msg27537#msg27537 date=1208441507' Alıntı:
Gel sen oraya kazayak çekebil de,düz olsun.Motor zor yürüyo,sen diyosun ki düzelt.Düz cızı alışkanlıktır,ama toprağa fazla derinden işleyen ekipmanlarda gereklidir.Ayrıca sınırdan dolayı cızı öyle.Tekrar söylüyorum motor var,kazayak var,gel sen layıkıyla kazayak çek,işin bitip motor eve geldiğinde gelir mangalda yemeğini yersin.Kepir toprakta,bayır arazide tek çeker motorla iş yapmanın zulmünü,ancak yapan bilir...
Süren benim,videoyu çeken halamın oğlu.Gel dedim sameyle iki dakka sürelim,kandıramadım:D
bayır tarlayı tek çeker traktörle sürmek zulüm bizim bayır tarlaları babam sürüyo nasıl sürüyo bende anlamadım o sürerken ben yoruluyom :D
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: MF 285 Ayçiçek Yerlerine Kazayak Çekiyor...

POYRAZLI SALİH link=topic=2739.msg28395#msg28395 date=1208705225' Alıntı:
bayır tarlayı tek çeker traktörle sürmek zulüm bizim bayır tarlaları babam sürüyo nasıl sürüyo bende anlamadım o sürerken ben yoruluyom :D
zaten rodeo gibi oluyo:Dbir de mf olunca tadından yinmez :D
Burayı sürmede biraz da geç kaldık toprak çok kurudu tavını çekti.Bir de pullukla düşün salih :D o zaman daha deli oluyo insan sonraki gün zor kalkıyo yataktan
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt