^^^^MF 3.085 photo...^^^^

Katılım
29.01.2008
Mesajlar
295
Konum
adana

işte balık keyfinin hazırlıkları köyümün hemen arkasından akan ceyhan nehri kıyısı..manzara süper alemde öyle tabiki..













 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

Şişeler de dizilimiş :D ,iş bitti alem başladı heralde sercan abi ;D
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

resimdeki balığın cinsini merak ettim . bende meriç nehrinde amotörce takılıyorum...miryanaya benziyor...
 
Katılım
29.01.2008
Mesajlar
295
Konum
adana
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

walla pullu derler bizim burda ırmakta ki en kalitesiz balıklardan birisi:)bizde balık işi bol oluyo hem eğlence hem yemek.genelde köyde gençler bekar kalır o bakımdan iyi oluyo..
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

süper resmler sercan landiniyle gelimde beraber gidk oraya nehrin içindede bi kaç tur atarız :D
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
414
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

sercaneker01 link=topic=3253.msg32730#msg32730 date=1210104806' Alıntı:
genelde duruyo şişede durduğu gibi...özel durumlar hariç:)
haah haa :D sercan oleee iki şişede devrilecek adammı yaff
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

GÜZEL PAYLAŞIM EMEKLERİNE SAĞLIK... KURMUŞUNUZ MEKANI... ORASI ADANA HERHALDE O BALIĞI TUTTUĞUNUZ YER GÖL HERHALDE YOKSA AKDENİZ Mİ?
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

@*/-TMS_HST-/*@ link=topic=3253.msg32839#msg32839 date=1210165506' Alıntı:
GÜZEL PAYLAŞIM EMEKLERİNE SAĞLIK... KURMUŞUNUZ MEKANI... ORASI ADANA HERHALDE O BALIĞI TUTTUĞUNUZ YER GÖL HERHALDE YOKSA AKDENİZ Mİ?
-*M@L!CL!_€MR€*- link=topic=3253.msg32895#msg32895 date=1210176410' Alıntı:
ELİNE SAGLIK SERCAN GÜZEL FOTOLAR..
Lütfen verdiğim linkteki kuralları okuyunuz.(8.Madde)
http://www.trakkulup.net/index.php?action=globalAnnouncements;id=3
 
Katılım
29.01.2008
Mesajlar
295
Konum
adana
Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

@*/-TMS_HST-/*@ link=topic=3253.msg32839#msg32839 date=1210165506' Alıntı:
GÜZEL PAYLAŞIM EMEKLERİNE SAĞLIK... KURMUŞUNUZ MEKANI... ORASI ADANA HERHALDE O BALIĞI TUTTUĞUNUZ YER GÖL HERHALDE YOKSA AKDENİZ Mİ?
burası ceyhan nehri kıyısı..
akgul link=topic=3253.msg32803#msg32803 date=1210155922' Alıntı:
oraı hiç belli olmaz erdem :D :D
lan akgül görende sabah akşam benle içiyon sanacak:)nerden biliyon belli olmadığını..
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye

Ynt: ^^^^MF 3.085 photo...^^^^

sercaneker01 link=topic=3253.msg33076#msg33076 date=1210192279' Alıntı:
burası ceyhan nehri kıyısı..lan akgül görende sabah akşam benle içiyon sanacak:)nerden biliyon belli olmadığını..
ben bilirim boşwer.:D....yarın akşam CEYHANA geliyoz çamlıyoldaki düğün salonuna görüşelim tmaam
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt