Neden Traktör Fabrikaları Chiptuning Yapmıyor?


Genelde bizlere sorulan sorulardır;
"Chip tuning Uygulamasını Neden Üretici Fabrikalar Yapmıyor, Neden yüksek beygir olarak vermiyor?"
"Siz fabrikada ki mühendislerden daha mı iyi biliyorsunuz?"
"Bu işi siz mi icat ettiniz?"


Öncelikle; Bu işi biz icat etmedik ve de emin olun Fabrikada ki mühendislerden daha iyi bilmiyoruz.

Bizim yaptığımız Fabrikaların Yaptığı işi daha Performanslı ve Yakıt tasarrufu bazlı yapıp, Fiyat olarakda çok çok daha ucuza indirgeyip Müşterimize sunmaktır.

"ZATEN ARAÇ ÜRETİCİ FABRİKALAR BUNU YAPIYOR"
Nasıl mı? Örneğin; Massey Ferguson 6612 ile 6616 arasında Motor mekaniğinde Beygir ve Tork'u direkt etkileycek bir fark yoktur. ikisi de 4.9Litre motora sahip. Beyin yazılımından kısıp-açarak Traktör yada Araç çeşiti üretiyorlar. Maseey Ferguson'un kendi sitesine girdiğinizde de 120hp-160hp kadar aynı motor sunulduğunu görürsünüz yeni nesil 6000 serisinin.
Fiyat olarak (yetkili satıcıdan direkt öğrendiğimiz Kasım-2016 fiyatıdır) 6614 140beygir 100.000Euro iken 6616 160beygir 115.000Euro . Motorsal açıdan Beygir ve Tork'u direkt etkileyen aralarındaki TEK FARK BEYİN YAZILIMIDIR.

BTChiptuning® olarak bizimde yaptığımız fabrikaların Fahiş fiyatla sundukları işi ÇOOK daha ucuza indirgeyip Sağlık Çerçevesinde ve Lisanslı yazılımlarla Aracınızın Beygir ve Tork'unu yükseltmektir.

DİĞER ÇOĞU TRAKTÖR MARKASINDA DA AYI ÖRNEKLER VERİLEBİLİR.;
John Deere 6110M 110Beygir ile 6130M 130Beygir . ikiside 4.5L hacimli Aynı Motora sahip Sadece Yazılım farkı vardır.
CASE MAXXUM 110 ile MAXXUM 130 arasında sadece Beyin Yazılım farkı vardır. İkiside 4.5L TIER4A motora sahip.
New Holland T6.120 110Beygir ile T6.160 131Beygir arasında sadece Beyin yazılım farkı vardır. ikiside 4.4L motora sahip.

ÖRNEKleri Çoğaltabiliriz. Çünkü Yeni nesil araçların hepsi bu Mantık Üzerine tasarlanıp, Fahiş Fiyatlarla Sunulmaktadır.

Sizde BTChiptuning® Kalitesi ile Sağlık Çerçevesinde Traktörünüzün yada BiçerDöverinizin Beygir Ve Tork'unu arttırabilirisiniz.

Arayın: 0.332.342 1960
 
Emisyon değerlerinde Bariz bir artış yok fakat İllaki Mevcut Beygirin tamamı kullnılırsa yani Devamlı Yükte gidilirse Orijinaline nazar Yükseliş görülür. Fakat Şuana kadar yaptığımız Hiç bir binek yada İş makinası grubunda TÜV bazlı bir sorun görülmedi.
Bunun dışında; Zaten tüm Araç üretici fabrikalar bu değeri düşürebilmek için Partikül filtresi, AdbLue gibi donımlara başvurmaktadır. Yani direkt yazılımdan Emisyon değerini düşürmek yada yükseltmek pek mümkün değil. Beygir ve Tork istediğinde Kesinlikle bunun çıkış açısından da bir yansıması olacaktır. Bu yansımayı gidermek için bu harici (DPF,AdBlue) donanımlarını koymak zorunda kalıyorlar.

Halbuki bazı ticari araçlar üzerideki testlerden eld ettiğimiz sonuçlara göre Hidrojen Sistemi yada Motor iklimlendirme (su verme) Sistemi gibi basit ucuz ama Emisyon değer olarak çok etkili ÇÖZÜMler varken, Fabrikalar Parça satış politikası sebebiyle bu yetersiz sistemlerden vazgeçmiyor.
(Transporter 2.5L 110g CO2 salınım yaparken, hidrojen sistemi Takıldıktan 2-3 hafta sonra Emisyon ölçümü '0'g CO2 görüldü)
BTChiptuning olarak biz Hidrojen sistemi gibi şeyler uygulamıyoruz ama Türkiye'de başarılı şekilde yapan Firmalar mevcut.
Saygılamızla
 
  • Beğen
Tepkiler: nailyetek
Hangi Modeller Yapıldığı konusu ÇOK GENİŞ bir listedir VE bazı traktörlerde Beyin (ECU) sistemi olsa dahi bize cevap vermeyen yada Protokolü henüz güncellenmemiş araçlar olabiliyor. DOLAYISI İLE; Yaptırmayı düşününen Arkadaşların bizden araçları hakkında Direkt bilgi almaları gerekmektedir.

Fiyat olarak BEYİN Protokollerine ve Trakya,İç Anadolu,Doğu ve Güneydoğu olarak fiyatlar değişkenlik göstermektedir.FAKAT UNUTULMAMALIDIR Kİ, KESİNLİKLE TRAKKULUP Üyelerine özel indirimli fiyat uygulanacaktır. Telefon ayada mailde bize üye olduğunu belirtmesi yetecektir. TÜM bayilerimize de bu konu hususunda bilgi verilmiştir.
 

Benzer Konular