Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Konum
İstanbul

Arkadaşlar sizlere Steyr ' ın büyük traktörlerinden 9190 ' nın kabin fotolarını yolluyorm..









 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

güzel paylaşım.. kabin küçük gibi...
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

Bazı kabinler gerçekten çok tipsiz oluyor, değişik bişey. Ama içi fena değil. Paylaşım için sağol.
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

Hakkaten tip olarak çok kötüymüş.Kabin de ufak gibi cüssesine göre.
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

gaggoş link=topic=3557.msg36508#msg36508 date=1211194333' Alıntı:
tipi önemli değil yaptığı iş steyr bütün işlerin hakkından geliyo
Önemli değil olur mu motora severek bineceksin ki yaptığın işi de sevesin.İnsanın gözüne güzel gözükürse daha içten yapar işini.
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

ÇağRı link=topic=3557.msg36538#msg36538 date=1211203268' Alıntı:
Önemli değil olur mu motora severek bineceksin ki yaptığın işi de sevesin.İnsanın gözüne güzel gözükürse daha içten yapar işini.
Katılıyorum. Steyr ' in bir tek yeni tipleri güzel bana göre, eskileri güçlüdür, kalitelidir, her işi yapar lafım yok ama tipten nasibini almamış motorlar. :)
 
Katılım
24.03.2008
Mesajlar
1,032
Konum
ELAZIĞ
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

ÇağRı link=topic=3557.msg36538#msg36538 date=1211203268' Alıntı:
Önemli değil olur mu motora severek bineceksin ki yaptığın işi de sevesin.İnsanın gözüne güzel gözükürse daha içten yapar işini.
O ZAMAN TİPİ GÜZEL OLSUN MAZOTU ÇOK YEDİĞİNDE NE YAPACAN VALLA BENZİN İSTASYONLARI TİPE BAKMIYO
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

gaggoş link=topic=3557.msg36772#msg36772 date=1211275350' Alıntı:
O ZAMAN TİPİ GÜZEL OLSUN MAZOTU ÇOK YEDİĞİNDE NE YAPACAN VALLA BENZİN İSTASYONLARI TİPE BAKMIYO
Sen tek birşeye saplanıp kalmışsın,heralde mazotuna da bakacaz ama iki tane traktör olsun;aynı yaksın aynı çeksin ben tipine bakarım ikisinedn birini seçerken...
 
Katılım
24.03.2008
Mesajlar
1,032
Konum
ELAZIĞ
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

ÇağRı link=topic=3557.msg36795#msg36795 date=1211285349' Alıntı:
Sen tek birşeye saplanıp kalmışsın,heralde mazotuna da bakacaz ama iki tane traktör olsun;aynı yaksın aynı çeksin ben tipine bakarım ikisinedn birini seçerken...
burda biz iki tane traktörü eşleştirmiyoruz ki tabi bende aynı mazot yiyen traktör olsa bende tipi güzel olanı seçerim fakat steyr ler az mazot yiyen bi traktör eskisinde tip olmayabilir mazot olmuş 3,200 sen daha tipten bahsediyon arabaya mı binecen traktöre biniyosun mesela arabadan örnek vereyim dünyada en hızlı araba şimdi bugattı tamı tamına 2,5 milyon euro ama tip desen hiç bişey yok adam motoruna önem vermiş bide diyosun güzel tipi olsun ki yaptığım işten zevk alayım niye tipi çirkin olunca zevk alamıyon mu aza kanaat etmiyen çoğu bulamazmış daha bide dert yakınıyon haline şükret traktörü olmayan kara sabanla sürüyo o adam demiyoki öküzüm çirkin yaptığı işe bakıyo...
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

gaggoş link=topic=3557.msg37072#msg37072 date=1211364501' Alıntı:
burda biz iki tane traktörü eşleştirmiyoruz ki tabi bende aynı mazot yiyen traktör olsa bende tipi güzel olanı seçerim fakat steyr ler az mazot yiyen bi traktör eskisinde tip olmayabilir mazot olmuş 3,200 sen daha tipten bahsediyon arabaya mı binecen traktöre biniyosun mesela arabadan örnek vereyim dünyada en hızlı araba şimdi bugattı tamı tamına 2,5 milyon euro ama tip desen hiç bişey yok adam motoruna önem vermiş bide diyosun güzel tipi olsun ki yaptığım işten zevk alayım niye tipi çirkin olunca zevk alamıyon mu aza kanaat etmiyen çoğu bulamazmış daha bide dert yakınıyon haline şükret traktörü olmayan kara sabanla sürüyo o adam demiyoki öküzüm çirkin yaptığı işe bakıyo...
Ben kanaat etmiyorum demiyorum,desem de seni alakadar etmez.Bu benim fikrimdir,o da senin.Ben senin fikrine birşey demedim,sen kendi kendine beni eleştiriyosun.Benim için çekişi ve mazottan sonra tipi gelir.
Biz tek çeker motorla 1000 dönüm arazi işliyoruz.(285)Hem de sulu değil kepir.Sevmediğim yanları vardır,ama kötü demem.Biz işimizi yapana bakarız,havasına değil...
 
Katılım
24.03.2008
Mesajlar
1,032
Konum
ELAZIĞ
Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

ÇağRı link=topic=3557.msg37154#msg37154 date=1211375498' Alıntı:
Ben kanaat etmiyorum demiyorum,desem de seni alakadar etmez.Bu benim fikrimdir,o da senin.Ben senin fikrine birşey demedim,sen kendi kendine beni eleştiriyosun.Benim için çekişi ve mazottan sonra tipi gelir.
Biz tek çeker motorla 1000 dönüm arazi işliyoruz.(285)Hem de sulu değil kepir.Sevmediğim yanları vardır,ama kötü demem.Biz işimizi yapana bakarız,havasına değil...
sen değil misin tek bişeye saplanıp kalmışsın diyen o zaman fikre nasıl bişey demiyon artı allah bol versin arkadaşım alın teriyle kazandıktan sonra isterse 135 olsun helal ekmek yedikten sonra+benim sana bu yorumumun yapmamın tek sebebi sen dedin ya [traktörün tipi güzel olacakki yaptığın işten zevk alasın] yoksa benim senle bi sorunum yok hadi güle güle...
 

NsL

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
704

Ynt: Steyr 9190 Turbopower Kabin Resimleri

güzel paylaşım emektarda fena değil
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt