• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

sulama için elektirik çekme maliyeti

Katılım
04.07.2008
Mesajlar
462
Konum
Eskişehir

s.a. arkadaşlar araştırmaya devam ediyorum. yardımlarınızı bekliyorum. elektiriğe 850 metre bir tarlaya 100 kw güc verecek elektirik çekme maliyeti ne olur acaba

tedaşa abonelik ücreti+ tel ve direk + trafo+ vs
bilgisi olanlardan yardım bekliyorum
 
Katılım
06.03.2017
Mesajlar
36
Konum
izmir
s.a. arkadaşlar araştırmaya devam ediyorum. yardımlarınızı bekliyorum. elektiriğe 850 metre bir tarlaya 100 kw güc verecek elektirik çekme maliyeti ne olur acaba

tedaşa abonelik ücreti+ tel ve direk + trafo+ vs
bilgisi olanlardan yardım bekliyorum
bende çok merak ediyorum bu sorunun cevabını.mesajım bulunsun.
 
Katılım
28.11.2016
Mesajlar
420
Yaş
32
Konum
Karaman
s.a. arkadaşlar araştırmaya devam ediyorum. yardımlarınızı bekliyorum. elektiriğe 850 metre bir tarlaya 100 kw güc verecek elektirik çekme maliyeti ne olur acaba

tedaşa abonelik ücreti+ tel ve direk + trafo+ vs
bilgisi olanlardan yardım bekliyorum
Geçen yıl mayıs ayında 3500 tl medaş'a abonelik ücreti verdim
2 direk trafo kablo işçilik 27000 e toplamda 30500 yaptırdım.tedaşa 1500 tl para yatırdım onu geri ödüyorlar iki yıl sonra onu saymıyorum.hocam bu yil %20 zam geldiğini biliyorum
 
Katılım
04.07.2008
Mesajlar
462
Konum
Eskişehir
Geçen yıl mayıs ayında 3500 tl medaş'a abonelik ücreti verdim
2 direk trafo kablo işçilik 27000 e toplamda 30500 yaptırdım.tedaşa 1500 tl para yatırdım onu geri ödüyorlar iki yıl sonra onu saymıyorum.hocam bu yil %20 zam geldiğini biliyorum
3500+1500 nedir tedaşa ortak mi girecez,bu soyguna dur denilmeli
Iki direk taş catlasa 100 metredir,çok cok pahali
Direk,iscilik,kablo, trafo ayri ayri ne tuttu
 
Katılım
28.11.2016
Mesajlar
420
Yaş
32
Konum
Karaman
3500+1500 nedir tedaşa ortak mi girecez,bu soyguna dur denilmeli
Iki direk taş catlasa 100 metredir,çok cok pahali
Direk,iscilik,kablo, trafo ayri ayri ne tuttu
O şekilde tek tek bilmiyorum hocam.
1 ayırıcı direk
1 trafo direği
100 lük trafo
60 metre kablo direk üstü tel
60 metre toprak altı dalgıç kablosu (ikinci panoya giden)
işçilik emek vs hepsi 27000 tl
 
Katılım
13.02.2017
Mesajlar
89
Konum
Malatya
Bir tedaş çalışanı olarak yardımcı olayım bulunduğunuz yerin prosedürü nedir bilmiyorum ama dediğiniz şartlarla proje ile (depozito iletim dağıtım bedeli hariç) 55000 60000 arası tutar sadece trafo bunun kumanda panosu, trafo pompa arası kablo hariç tabi bu ortalama fiyat
 
Katılım
06.03.2017
Mesajlar
36
Konum
izmir
Bir tedaş çalışanı olarak yardımcı olayım bulunduğunuz yerin prosedürü nedir bilmiyorum ama dediğiniz şartlarla proje ile (depozito iletim dağıtım bedeli hariç) 55000 60000 arası tutar sadece trafo bunun kumanda panosu, trafo pompa arası kablo hariç tabi bu ortalama fiyat
kardeşim alacağım arazi köye 800-900mt benim yeni trafo almam gerekecek mi illa.sanırım trafo çok tutuyor bu işte.bir de ben elimde tapu fotokopisiyle elektrik dairesine gidince bana trafo sart veya gerek yok diyecekler mi online bakıp yoksa kefiş mi yaptırmam gereklıdir.

Tedaşda çalıştığın için bu konuya vakıf olabilirsiniz diye sordum kardeşim kusuruma da bakmayasın.
 
Katılım
13.02.2017
Mesajlar
89
Konum
Malatya
Kusur olmaz bildiğim kadarıyla aydınlatayım seni çalıştıracağın pompa gücü çok önemli eğer köy trafosunun güçü yeterli ise alüminyum kablo ile yer altı uygun olarak kullana bilirsin önce bu konuyu aydınlatalım sonra başvuru sürecini sana aktarayım
 
Katılım
06.03.2017
Mesajlar
36
Konum
izmir
Kusur olmaz bildiğim kadarıyla aydınlatayım seni çalıştıracağın pompa gücü çok önemli eğer köy trafosunun güçü yeterli ise alüminyum kablo ile yer altı uygun olarak kullana bilirsin önce bu konuyu aydınlatalım sonra başvuru sürecini sana aktarayım
hocam sagol,
henuz kuyu yok ben kuyu için ve 2 adet prefabrik için elektrik çekme niyetindeyim.prefabrikler ev gibi kullanılacak yani buzdolap camasır makina bulasık makina tvler vs sehir evindeki tüm konfor olacak.niyetim bu.

bana soylenen 800-850mt köyden alırsın elektiriği sana da maliyeti 25 30bini bulur dendi.
trafo şart değil dendi.
senin söylediğin yeraltından elektrik alma methodu yukardaki durumlar için uygun olur mu.
ben arsayı ektircem ve küçükbaş bakacam
 
Katılım
13.02.2017
Mesajlar
89
Konum
Malatya
hocam sagol,
henuz kuyu yok ben kuyu için ve 2 adet prefabrik için elektrik çekme niyetindeyim.prefabrikler ev gibi kullanılacak yani buzdolap camasır makina bulasık makina tvler vs sehir evindeki tüm konfor olacak.niyetim bu.

bana soylenen 800-850mt köyden alırsın elektiriği sana da maliyeti 25 30bini bulur dendi.
trafo şart değil dendi.
senin söylediğin yeraltından elektrik alma methodu yukardaki durumlar için uygun olur mu.
ben arsayı ektircem ve küçükbaş bakacam
Tahminen bölgede su durumu nedir ilerde ekip bakacağin arazi nedir sadece evler için daha ucuza bile mal edersin önemli olan kuyu
 
Katılım
06.03.2017
Mesajlar
36
Konum
izmir
Tahminen bölgede su durumu nedir ilerde ekip bakacağin arazi nedir sadece evler için daha ucuza bile mal edersin önemli olan kuyu
su varmış artezyen vurucaz
arazinin 25 dönümünü ekeriz hayvanlar için ekim olur.
sadece evler için ne tutar
kuyu sulama dahil ne tutar hocam
 
Katılım
01.10.2016
Mesajlar
147
Konum
eskişehir
Bir tedaş çalışanı olarak yardımcı olayım bulunduğunuz yerin prosedürü nedir bilmiyorum ama dediğiniz şartlarla proje ile (depozito iletim dağıtım bedeli hariç) 55000 60000 arası tutar sadece trafo bunun kumanda panosu, trafo pompa arası kablo hariç tabi bu ortalama fiyat
Bir tedaş çalışanı olarak benim de bir sorum olacaktı cevaplarsanız sevinirim. Bizim 62 dönüm Sakarya nehrinin kıyısında bir tarlamız var. Su sorunu olmayan bir tarla. Komşu parseldeki arkadaş bizim tarlanın başına trafo ve pompa oturtarak bizim tarlanın içinden yeraltından boru döşeyerek, tarlasını sulamakta, bizde elektrik için müracaat ettiğimizde sizce ayrı bir trafo ile projelendirilmeli, yoksa tarla başında bulunan bu trafodan istifade ile saat takılarak kullanım alınabilir mi, sizce en ekonomik elektrik ile nasıl tarla sulaması yapılabilir.
 
Katılım
24.09.2014
Mesajlar
656
Konum
Ankara
Bir tedaş çalışanı olarak benim de bir sorum olacaktı cevaplarsanız sevinirim. Bizim 62 dönüm Sakarya nehrinin kıyısında bir tarlamız var. Su sorunu olmayan bir tarla. Komşu parseldeki arkadaş bizim tarlanın başına trafo ve pompa oturtarak bizim tarlanın içinden yeraltından boru döşeyerek, tarlasını sulamakta, bizde elektrik için müracaat ettiğimizde sizce ayrı bir trafo ile projelendirilmeli, yoksa tarla başında bulunan bu trafodan istifade ile saat takılarak kullanım alınabilir mi, sizce en ekonomik elektrik ile nasıl tarla sulaması yapılabilir.
Bu soruyu once trafo sahibine sormalisin bence.. Eger o kullanmana musade ederse tabiki kullanabilirsin. Gerci eskiden oluyodu bole isler ama su an yasal mi bilmiyorum..
 
Katılım
13.02.2017
Mesajlar
89
Konum
Malatya
Bir tedaş çalışanı olarak benim de bir sorum olacaktı cevaplarsanız sevinirim. Bizim 62 dönüm Sakarya nehrinin kıyısında bir tarlamız var. Su sorunu olmayan bir tarla. Komşu parseldeki arkadaş bizim tarlanın başına trafo ve pompa oturtarak bizim tarlanın içinden yeraltından boru döşeyerek, tarlasını sulamakta, bizde elektrik için müracaat ettiğimizde sizce ayrı bir trafo ile projelendirilmeli, yoksa tarla başında bulunan bu trafodan istifade ile saat takılarak kullanım alınabilir mi, sizce en ekonomik elektrik ile nasıl tarla sulaması yapılabilir.
Muhtemelen trafo özel. Buyüzden yeni trafo kurman lazım yada komşunla anlaşıp süzme sayaç kullanabilirsin normalde yasal bir yanı yok ama biz böldemizde fatura ödendiği taktirde karışmıyoruz yada komşundan muhafakname alıp onun og hattını kullanıp kendi trafonu kurabilirsin oda senin komşunla olan ilişkine bağlı belkide hat masraflarının yarısını ister
 
Katılım
06.03.2017
Mesajlar
36
Konum
izmir
Evler için yarın kablo fiyatını sorayım sana net cevap vereyim sadece kabloyu alıp kepçe tutar eştirirsin en uygun şekilde
hocam çok teşekkür ederim bu yeraltında alma olayı illa köy yolu üzerinden mi olmalı peki bir de köy trafosundan maksimum 1 km uzakta olma sartı diye bir şart var mıdır(yani eğer 1km geçerse 2.bir trafo şart falan durumunun dogrulugu var mıdır hocam)neticede elime metre alıp 850 mt lik bir mesafe mi var ölçmedim henüz.

saygılar
 
Katılım
13.02.2017
Mesajlar
89
Konum
Malatya
hocam çok teşekkür ederim bu yeraltında alma olayı illa köy yolu üzerinden mi olmalı peki bir de köy trafosundan maksimum 1 km uzakta olma sartı diye bir şart var mıdır(yani eğer 1km geçerse 2.bir trafo şart falan durumunun dogrulugu var mıdır hocam)neticede elime metre alıp 850 mt lik bir mesafe mi var ölçmedim henüz.

saygılar
Normalde yolboyu şartı koşulyor ama sen tarla sahipleri müsaade ettiği zaman direk döşeyebilirsin gerilim düşümü hesaplanır kurtaryorsa 2. Bir trafo şartı yoktur. Trafonun kurulum maliyeti dışında bakım ve kayıp giderleride vardır trafo son çare mesela kullan yada kullanma fatura gelir
 
Katılım
05.12.2016
Mesajlar
164
s.a. arkadaşlar araştırmaya devam ediyorum. yardımlarınızı bekliyorum. elektiriğe 850 metre bir tarlaya 100 kw güc verecek elektirik çekme maliyeti ne olur acaba

tedaşa abonelik ücreti+ tel ve direk + trafo+ vs
bilgisi olanlardan yardım bekliyorum
Tarlamdaki sondaj için 50 kw lik trafo ve tek direge hersey dahil 25 -30000 arası gider dedi elektrikci
 
Katılım
05.12.2016
Mesajlar
164
Geçen yıl mayıs ayında 3500 tl medaş'a abonelik ücreti verdim
2 direk trafo kablo işçilik 27000 e toplamda 30500 yaptırdım.tedaşa 1500 tl para yatırdım onu geri ödüyorlar iki yıl sonra onu saymıyorum.hocam bu yil %20 zam geldiğini biliyorum
Trafo kaç kw ve sadece trafo fiyati ne kadar?
 


Üst Alt