TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir

Eskişehirli arkadaşlar, artık bir buluşma ayarlayalım...

- Uğur
- Eren
- Erdinç
- Ramazan
- Mustafa

Sanırım en az 4 kişi gelecek, bu pazartesi buluşalım diyorum. Diğer şehirdeki arkadaşlar, sizleride bekliyoruz... ok*0*-
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

aslında çok ankarada olanlar var şu tatilde bizde bi buluşma ayarlasak mı salihler,koray ne diyonuz
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

Ankaralıları çok, siz bi tane buluşma ayarlayın ya. Resimler falan çekin, güzel olur aslında...
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=741.msg5011#msg5011 date=1200757161' Alıntı:
Ankaralıları çok, siz bi tane buluşma ayarlayın ya. Resimler falan çekin, güzel olur aslında...
evet bence de güzel olur
 
K

kuyucakli_26

: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

[tt][glow=red,2,300]Mustafa tabiiki pazartesi akşamı yanındayım....[/glow][/tt]
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

pascalgazi link=topic=741.msg5040#msg5040 date=1200770720' Alıntı:
Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=741.msg5012#msg5012 date=1200757287' Alıntı:
thx link=topic=741.msg4943#msg4943 date=1200738725' Alıntı:
sivastan kimse yokmu yaw
Sivastan vardı bi tane denyo ama banladık...
yazık olmuş
Yazık değil aga, bunlar hakediyor. Banladığım kişinin akrabası bana gelmiş virüslü dosya atacak, yaw sen kimsin? Çocuk aklı işte, bide bana diyorki al bak sana ST ' nin yamasını atayım, bi kere tıkla o kendi yüklencek. muhaa*-*- Ben bugüne kadar kendi yüklenen yama hiç görmedim, özellikle ST yaması. Tereciye tere satıyor. :) Bende bu elemanı güzelce azarladım, sonra beni engelledi. Banladığım kişiyede dedim, o akrabana sahip çık, kafasını kırmiyim. Buda akrabasını savundu, bide bana bi güzel küfür etti, bende siteden ban*-*8
Yavşak herif, o kadar emeğim geçti işte insanlar böyle yüzsüz. Az mı benden yama istemedi, az mı destekçi olmadım? Hatta onların attığı virüsler yüzünden bi arkadaşın pc göçmüş, sonradan öğrendim...
 
Katılım
01.08.2007
Mesajlar
632
Konum
ankara
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=741.msg5074#msg5074 date=1200817664' Alıntı:
pascalgazi link=topic=741.msg5040#msg5040 date=1200770720' Alıntı:
Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=741.msg5012#msg5012 date=1200757287' Alıntı:
thx link=topic=741.msg4943#msg4943 date=1200738725' Alıntı:
sivastan kimse yokmu yaw
Sivastan vardı bi tane denyo ama banladık...
yazık olmuş
Yazık değil aga, bunlar hakediyor. Banladığım kişinin akrabası bana gelmiş virüslü dosya atacak, yaw sen kimsin? Çocuk aklı işte, bide bana diyorki al bak sana ST ' nin yamasını atayım, bi kere tıkla o kendi yüklencek. muhaa*-*- Ben bugüne kadar kendi yüklenen yama hiç görmedim, özellikle ST yaması. Tereciye tere satıyor. :) Bende bu elemanı güzelce azarladım, sonra beni engelledi. Banladığım kişiyede dedim, o akrabana sahip çık, kafasını kırmiyim. Buda akrabasını savundu, bide bana bi güzel küfür etti, bende siteden ban*-*8
Yavşak herif, o kadar emeğim geçti işte insanlar böyle yüzsüz. Az mı benden yama istemedi, az mı destekçi olmadım? Hatta onların attığı virüsler yüzünden bi arkadaşın pc göçmüş, sonradan öğrendim...
iyi yapmışsın be aga harbi yazık degilmiş böylelerinin aramızda işi yok
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

yaw mustafa bendede bole msn acıkken kendı bısı yolluyo o arkadasla konustuktan sonro bole oldu acaba bendedemı vırus var bız bısı yollamadık sadece konustuk ama olus olabılırmı
 
Katılım
18.12.2007
Mesajlar
4,457
Konum
Eskişehir
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

İYİ YAPMIŞSIN AGAM HAKETMİŞ ELİNE SAGLIK TERBİYESİZ ÇOK BU MEMLEKETTE ADAMA NASIL KÖTÜLÜK YAPSAM DİYE BAKIYOLAR SANA VİRÜS ATINCA SANKİ ELİNE BİSİ GECECEK BENDE BU VİRÜS ATAN VE YAPANLAR ÇOK PİS KIZIYORUM...YA ŞİMDİ BİŞİ DİYCEM OLMAYACAK..
 
Katılım
18.12.2007
Mesajlar
4,457
Konum
Eskişehir
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=741.msg4860#msg4860 date=1200694460' Alıntı:
Eskişehirli arkadaşlar, artık bir buluşma ayarlayalım...

- Uğur
- Eren
- Erdinç
- Ramazan
- Mustafa

Sanırım en az 4 kişi gelecek, bu pazartesi buluşalım diyorum. Diğer şehirdeki arkadaşlar, sizleride bekliyoruz... ok*0*-
MUSTAFA ÖYLE OLSUN BENİ UNUTMUŞSUN BENDE GELİRİM EGER OKULUMUM ZAMANINA DEKGELMEZSE..
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

vaybe tek şansımı da kaybetttim ama olsun terbiyesizin biriyle tanışacamda noolacak
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

-*M@L!CL!_€MR€*- link=topic=741.msg5223#msg5223 date=1200847488' Alıntı:
Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=741.msg4860#msg4860 date=1200694460' Alıntı:
Eskişehirli arkadaşlar, artık bir buluşma ayarlayalım...

- Uğur
- Eren
- Erdinç
- Ramazan
- Mustafa

Sanırım en az 4 kişi gelecek, bu pazartesi buluşalım diyorum. Diğer şehirdeki arkadaşlar, sizleride bekliyoruz... ok*0*-
MUSTAFA ÖYLE OLSUN BENİ UNUTMUŞSUN BENDE GELİRİM EGER OKULUMUM ZAMANINA DEKGELMEZSE..
Kusura bakma, geçekten unutmuşum ya. Hemen ekliyorum...

- Uğur
- Eren
- Erdinç
- Ramazan
- Emre
- Mustafa
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir

: TrakKulüp 1. Eskişehir Buluşması...

Eskişehir buluşmasına katılacak arkadaşlar, buluşma ayarlanmıştır.

21 Ocak 2008 Pazartesi günü saat 16:30 ' da, Reşadiye Camii ' nin önünde buluşacağız. Şuan kesin gelecek olanlar Eren ve Uğur. Erdinç ' e haber verdim daha cevap bekliyorum ama tahminimce gelir. Fakat Emre ' ye nasıl ulaşacağız, bende telefonu yok. İnşallah buluşma saatine kadar msn ' ye yada Trakkulüp ' e girerde haberi olur. Anlaşıldı sanırım...
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt