• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Trakkulupun ilginç reklamları

Katılım
11.10.2017
Mesajlar
474
Yaş
22
Konum
Yozgat

...

Bu reklamları neden görüyoruz türkiyeye ait değilmi sadece bu forum bi düzenleme gelsin lütfenn.
 
Katılım
13.11.2015
Mesajlar
479
Konum
Çorum
Aynı konuyu geçen günde açtılar noluyo yani bu reklamı görünce hristiyan mı olmuş oluyoz daha önemli şeyler varken böyle ufak tefek şeylere takılmayalım .
 
Katılım
07.03.2019
Mesajlar
132
Yaş
35
Konum
Hatay
Aynen abi ben hayyata o şekilde arama yapmadım çerezlerdede böyle kayıt yok benim karşımda çıktı ama sıkıntı yok elhamdülillah müslümanız
 
Katılım
11.10.2017
Mesajlar
474
Yaş
22
Konum
Yozgat
Aynı konuyu geçen günde açtılar noluyo yani bu reklamı görünce hristiyan mı olmuş oluyoz daha önemli şeyler varken böyle ufak tefek şeylere takılmayalım .
Görmedik. Önemli olan konulara ne kadar hakimsin kardeşim açtığım başlıklara bak da konuş noluyosu : Bana göre anormal sorarım yani ilgilendirmiyorsa seni bakmasaydın
 
Katılım
08.07.2017
Mesajlar
272
Konum
Ankara
Çok takmayın reklamları bende de mesela amerikadaki bi inşaat firmasının reklamı çıktı yada reklam görmek istemiyorsanız bilgisayarınıza adblock isimli uygulamayı yüklerseniz reklamlar hiç görünmez size ama buda site zararına olur başka bir formül de senelik her kullanıcı 10 tl ödese 1 yıllık üyelik için güzel para toplanır site o zaman daha profesyonelce çalışabilir kendi yağıyla kavruluyor şu an bağış sistemi falan olsa belki eşantiyon falan dağıtabilecek duruma bile gelebilir yelek olur sticker olur anahtarlık falan
 
Katılım
11.04.2010
Mesajlar
1,479
Konum
KARS
Yahu bunun suratını gören Hrıstiyan, dininden döner. Bu nasıl bir tip Allah'ım? Bence bunu bilerek yayınlıyorlar ki millet Hrıstiyanlığa meyletmesin.
 
Katılım
11.04.2015
Mesajlar
485
Konum
balıkesir
Reklam sistemi ile alakalı galiba , reklamı Google yayınlıyor. Forumun geliri ve buna bağlı sağlıklı devamı için reklam gerekli. Adblock bu geliri düşürür. Üyeliğin ücretli olması kullanıcı sayısını ciddi şekilde azaltır bence
 
Katılım
08.02.2015
Mesajlar
295
Konum
TrakKulüp
Ekli dosyayı görüntüle 37177

Bu reklamları neden görüyoruz türkiyeye ait değilmi sadece bu forum bi düzenleme gelsin lütfenn.
Merhaba,

Öncelikle farkında olmadığımız bu durumu bildirdiğiniz için teşekkürler. Sitemizde yayınlanan reklamların içerikleri Google tarafından otomatik olarak sitemizde yayınlanmaktadır. Biz sadece reklam kodunu kullanırız, içeriğini bilemeyiz. İçerik genelde sizin tarayıcınızda bulunan çerezlere göre çıkar. Mesela internette kahve ararsanız TrakKulüp'te de kahve reklamı görürsünüz.

Reklamları sadece gördükten sonra engelleme hakkımız vardır. Ve öyle de yaptık. Umarız bir daha karşınıza çıkmaz. Örf, adet ve ahlaka aykırı, ayrıca siyasi reklamları da iletişim kısmından bildirirseniz memnun oluruz. Sitemize yakıştıramadığınız tüm reklamların bilgimiz dahilinde olmadığına emin olabilirsiniz.Rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
 


Üst Alt