• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Traktör Kepce & Jcb Teleskobik Yükleyici

Katılım
11.03.2014
Mesajlar
4,201
Konum
Eskişehir
Kıyasladığı traktörlerde 120-150 hp güç aralığındaki traktörler bizim ülkemizde genelde ön kepçede kullanılan 65-75 hp aralığını hiç rakip bile saymıyor;)
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,406
Konum
Bayburt
evet bence de saçma.. herşeyin yeri zamanı var..

gelsin o jcb burda köyde bi gübreliğe goturcem.. giremez.. inat eder girerse cikamaz:)

traktörün tekeri yere daha sağlam basiyo.. çıkma ihtimali daha yüksek..


---

ayrıca altın kural;

yem romorkunu doldururken.. dolacak malzeme ile taşıyacak araç "L" SEKLINDE durmalı..

tüm hafriyat doldur-boşaltma kural budur.. vinç-büyük paletli hariç..

traktör o sekilde 3 değil aynı jcb gibi 2 hamlede doldurur..
 
Katılım
01.12.2009
Mesajlar
3,754
Konum
Bolu
evet bence de saçma.. herşeyin yeri zamanı var..

gelsin o jcb burda köyde bi gübreliğe goturcem.. giremez.. inat eder girerse cikamaz:)

traktörün tekeri yere daha sağlam basiyo.. çıkma ihtimali daha yüksek..


---

ayrıca altın kural;

yem romorkunu doldururken.. dolacak malzeme ile taşıyacak araç "L" SEKLINDE durmalı..

tüm hafriyat doldur-boşaltma kural budur.. vinç-büyük paletli hariç..

traktör o sekilde 3 değil aynı jcb gibi 2 hamlede doldurur..
Traktörün tek yaptığı önyükleme değilki. Jcb ile kıyaslanması da doğru değil. Senin dediğin gibi sıkıntı da çeker tarlada da traktör gibi çalışamaz.

Eğer kıyaslama yapılacaksa da tarlaya sokup çiftte sürsün o zaman jcb. Çekili tip ekipman olursa ancak öyle yapar.

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,406
Konum
Bayburt
bu Teleskobik yukleyicilerin traktör tipleri de var..

yani arkada mil-kol hepsi var..

ama 100 bg'lik bi modeli yalan olmasın 250 bin tl hatta daha fazla..
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,406
Konum
Bayburt
merlo dışında varsa faresin in traktör modeli vardır..

yani sıradışı çok nadir bi seçenek..100 bg civarı o kadar..

gerçek traktörün yerini bg seçeneklerini opsiyonlarını KESINLIKLE tutmaz..
 
Katılım
01.12.2009
Mesajlar
3,754
Konum
Bolu
https://youtu.be/DtBfqou0JrM

nasil ki kepce işinde bunlar önde.. tarlada da normal traktorler ustun.. oyle olmasa her taraf da duyar görürdük..

sadece bazı tek tuk firmaların var zaten traktör modeli opsiyonu..

çoğunun bu ise girmemesi de bunu gösteriyor zaten..
Kepçe videoları izlerken traktörün önünde bizim iki kollu kepçeye teleskopik kol takmışlardı deneme amaçlı o da mantıklı ama uzadıkça traktörün önüne binen yük artıyor.

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,406
Konum
Bayburt
bunlar kepce vinç konusunda çok iyi.. dingil denge hep ona göre..

yalnız kepcesi hafriyatta yine duzgun calismaz.. yani kazici yukleyici gibi çalışmaz..

bu arada Faresin in de Merlo gibi traktör modeli var.. zaten 2'si de ıtalyan galiba yakın rakipler..
 
Katılım
01.12.2009
Mesajlar
3,754
Konum
Bolu
bunlar kepce vinç konusunda çok iyi.. dingil denge hep ona göre..

yalnız kepcesi hafriyatta yine duzgun calismaz.. yani kazici yukleyici gibi çalışmaz..

bu arada Faresin in de Merlo gibi traktör modeli var.. zaten 2'si de ıtalyan galiba yakın rakipler..
Adamların işi kepçe vinç ona lafım yok. Ama kıyaslama işini yanlış anlamışlar.

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 


Üst Alt