• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

Katılım
26.09.2010
Mesajlar
729
Konum
afyon
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

Paylaşım için tşkler.
izlemeyen arkadaşlar için faydalı bir paylaşım.
 
Katılım
02.03.2014
Mesajlar
2,009
Konum
Eskişehir
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

Güzel olmuş bu program 1. bölümünü izleyemedim pek memnun olmayan arkadaşlar vardı sanki
516 da en dolu modeli baya güzel makina teşekkürler paylaşım için :)
 
Katılım
01.05.2009
Mesajlar
617
Konum
Tekirdağ
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

brhnztrk86 link=topic=80504.msg955175#msg955175 date=1420795770' Alıntı:
Paylaşım için tşkler.
izlemeyen arkadaşlar için faydalı bir paylaşım.
bende oyle dusundum Sitedede video var ancak üye olmak istiyor zımbırtılı geldi biraz bende neden bizim sitede de olmasın dedim. Şu an 1 bölüm ü yukluyorum onuda paylasıcam.
 
Katılım
26.09.2010
Mesajlar
729
Konum
afyon
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

emrekaptan59 link=topic=80504.msg955178#msg955178 date=1420795936' Alıntı:
bende oyle dusundum Sitedede video var ancak üye olmak istiyor zımbırtılı geldi biraz bende neden bizim sitede de olmasın dedim. Şu an 1 bölüm ü yukluyorum onuda paylasıcam.
izleyen arkadaşlar beğenmemişler 1. bölümü,
sabırsızlıkla bekliyoruz...
 
Katılım
17.10.2014
Mesajlar
102
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

1.bölüm cok vasattı herkes cep telefonu kamerasıyla aynı kalitede cekebilirdi.maxsimanın marşına bile basmadan programı bitirdiler.traktörün kaputunu merdivenini anlatana kadar şanzumanından bahsedebilirdi.ama 2.bölüm güzel olmuştu anlatacak özellikte cok olunca fendt 516 vario da programda gayet faydalı olmuş tşk bereket tv
 
Katılım
08.04.2010
Mesajlar
199
Konum
Tekirdağ
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

Güzel paylaşım Emre eline sağlık fendt söyliycek bi şey yok ama 2 noktaya bittim.1 Film camlar traktöre değişik hava katmış şekil olmuş :) 2 Kamera sistemi mükemmel.
 
Katılım
01.05.2009
Mesajlar
617
Konum
Tekirdağ
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

umit.durak.35 link=topic=80504.msg955201#msg955201 date=1420798956' Alıntı:
1.bölüm cok vasattı herkes cep telefonu kamerasıyla aynı kalitede cekebilirdi.maxsimanın marşına bile basmadan programı bitirdiler.traktörün kaputunu merdivenini anlatana kadar şanzumanından bahsedebilirdi.ama 2.bölüm güzel olmuştu anlatacak özellikte cok olunca fendt 516 vario da programda gayet faydalı olmuş tşk bereket tv
katılıyorum soyledıklerınıze
LORD59 link=topic=80504.msg955206#msg955206 date=1420799730' Alıntı:
Güzel paylaşım Emre eline sağlık fendt söyliycek bi şey yok ama 2 noktaya bittim.1 Film camlar traktöre değişik hava katmış şekil olmuş :) 2 Kamera sistemi mükemmel.
saol tesekkurler. benım dıkkatımı ceken 0,2km hız aralıgına kademe kademe yukseltmek oldu bir an dusundumdum bızım kullandıklarımız traktorse bu ne diye:D
 
Katılım
16.06.2012
Mesajlar
1,749
Konum
denizli
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

ben izlerken adama acıdım 30 dk ya sığdıracam diye çok zorlandı nefes almıyodu bir ara tümosandada 30 dk sürsün diye düğmeleri uzun uzun anlatıyodu :D
 
Katılım
01.05.2009
Mesajlar
617
Konum
Tekirdağ
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

55-46 link=topic=80504.msg955263#msg955263 date=1420805790' Alıntı:
ben izlerken adama acıdım 30 dk ya sığdıracam diye çok zorlandı nefes almıyodu bir ara tümosandada 30 dk sürsün diye düğmeleri uzun uzun anlatıyodu :D
haha tespit
 
Katılım
17.02.2008
Mesajlar
3,711
Konum
ESKİŞEHİR / Merkez
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

Güzel paylaşım eline sağlık emre... Birinci bölüm maximadan sonra Rönesans olmuş adeta bu program Fendt e diyecek söz yok ispatlanmış bir kalite....
 
Katılım
01.05.2009
Mesajlar
617
Konum
Tekirdağ
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

coyote26 link=topic=80504.msg955270#msg955270 date=1420807178' Alıntı:
Güzel paylaşım eline sağlık emre... Birinci bölüm maximadan sonra Rönesans olmuş adeta bu program Fendt e diyecek söz yok ispatlanmış bir kalite....
saol tesekkur ederım aynen dedıgın gıbı olmus:D
 
Katılım
24.06.2008
Mesajlar
3,783
Konum
Konya
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

Fendt 516 nin torku 687 tork düşük t 6080 e göre
516. 165 bg 687 tork
T6080. 155 bg 690 tork
 
Katılım
24.03.2008
Mesajlar
1,032
Konum
ELAZIĞ
Ynt: Traktörmetre 2.bölüm Fendt 516 vario

ramazanpullu link=topic=80504.msg955362#msg955362 date=1420822702' Alıntı:
Fendt 516 nin torku 687 tork düşük t 6080 e göre
516. 165 bg 687 tork
T6080. 155 bg 690 tork
fendt 516 nın motor hacmi 4038 cm3 new hollandınki 6700 cm3...
fendt 4 silindir new holland 6 silindir bırakda fark olsun abi...
 


Üst Alt