TÜMOSAN & VALTRA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24.05.2009
Mesajlar
2,411
Konum
çorum
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

waltracı şoktan çıkamamış hala zolladıyo tümo durmuş ohala zolluyor. tümoya güç yetermi valtracı daha geçen gün böldü bitane valtra 2 ayırdı bıraktı
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

30.saniyede de görüldüğü gibi valtra tek çekerde.Ve model olarakta tümosan valtradan büyük herhalde.Yoksa valtra çekerdi.
 
Katılım
27.04.2009
Mesajlar
3,162
Konum
Yozgat
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

Emin Ünal link=topic=54419.msg575679#msg575679 date=1333732494' Alıntı:
30.saniyede de görüldüğü gibi valtra tek çekerde.Ve model olarakta tümosan valtradan büyük herhalde.Yoksa valtra çekerdi.
tümo 8075
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,888
Konum
sivas
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

bu valtracılar hala akıllanmamış yav yine tümoya kendini böldürü vericek
 
Katılım
14.03.2011
Mesajlar
74
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

Emin Ünal link=topic=54419.msg575709#msg575709 date=1333734648' Alıntı:
Tümosan 8075 değil bence...Daha büyük gözüküyor.
bencede sanki 82-80 miş gibi geldi ama bilemiycem videodan da anlaşılmıyor tabi kameramanın da hakkını verelim müthişmiş 'yababa yuuuuooooooo yababa yuuuuooooooo' diye bağırıo iyi coşmuş valla
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

Killedby link=topic=54419.msg575714#msg575714 date=1333735028' Alıntı:
bencede sanki 82-80 miş gibi geldi ama bilemiycem videodan da anlaşılmıyor tabi kameramanın da hakkını verelim müthişmiş 'yababa yuuuuooooooo yababa yuuuuooooooo' diye bağırıo iyi coşmuş valla
;D Evet kamera süpermiş :D Bu çekimi Tokmakçı yapsaydı rahatlıkla izleyebilirdik :D ;D
 
Katılım
14.03.2011
Mesajlar
74
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

Emin Ünal link=topic=54419.msg575716#msg575716 date=1333735065' Alıntı:
;D Evet kamera süpermiş :D Bu çekimi Tokmakçı yapsaydı rahatlıkla izleyebilirdik :D ;D
bencede rahatlıkla izleyebilirdik tokmakçının çekimleri film gibi oluyo :D ama olsun bunada şükür
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

bence tümo 82-80 . 82-80 olmasa bile büyük duruyor . bide valtra a75 3 silindir . valla nedense hep başka illerde oluyor bu çekişme filan bizim burda hep tarlaya sokarlar ama tarlaya sokup yarıştıracak emsalinde motor yok bazı motorların ..
 
Katılım
28.10.2009
Mesajlar
106

Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

ya hep ya hiç paylaşım içim teşekürler sami abi
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: TÜMOSAN & VALTRA

Acıkmadan yiyenin yırtılmadan giyenin bu devirde çekdi diye motor alanın sırtı yerden kalkmaz kırk kere düşünülmedli bir kere yapılmalı ödenilen paralar servet servet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt