UZEL MÜŞTERİ HATTIYLA SATIŞ SONRASINDA DA ÇİFTÇİNİN YANINDA

Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara

Müşterilerinin satış ve satış sonrası aşamalarda her zaman yanında olmayı ilke edinmiş olan UZEL, ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi vermek ve gelen talepleri yönetip, müşterilerine daha yakın olmak için Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçirdi.

UZEL, 0 212 444 89 35 no ' lu Müşteri İletişim Hattı’na gelen tüm talepleri değerlendirerek Türk çiftçisinin ihtiyaç duyduğu her türlü bilgilendirme, yönlendirme, şikayet ve dileklere cevap verecek.

Müşteri iletişim Hattı sayesinde Türk çiftçisine en yakın marka olan Uzel, satış, servis ve yedek parça ile ilgili talep ve önerileri kayıt altına alarak, uzman ekibiyle takip edecek ve en kısa sürede sonuçlandırarak müşteri memnuniyetini artıracak. Uzel Müşteri İletişim Hattı pazar hariç haftanın 6 günü 08:00 – 20:00 saatleri arasında hizmet verecek.

Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçiren UZEL, müşteri memnuniyetini artırmak ve çiftçiye yakın olmak için yeni projelerle yoluna devam edecek.

Ben hiç denemedim ama gereken arkadaşlar olur da ne sonuç aldığını yazarsa memnun olurum
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: UZEL MÜŞTERİ HATTIYLA SATIŞ SONRASINDA DA ÇİFTÇİNİN YANINDA

PAYLAŞIM İÇİN SAOL
BENİM Bİ SORUM OLCAK TRAKMAK SATIŞ YAPTIĞI HER MÜŞTERİSİNE 3 AYDA Bİ DÜZENLENEN ÖNCEDEN SOHBET ŞİMDİ İSE YAREN DERGİSİ GÖNDERİYOR BÖYLE Bİ OLAY UZELDE WARMI Bİ ARA TRAKMAK BU DERGİ SAYESİNDE MÜŞTERİLERE NEW HOLLAND HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİ VE ÖNERİLERİNİ SORMUŞTU TABİ NE KADAR FAYDALI OLDU ORASINI BİLEMEM DEMEK İSTEDİĞİM UZELDE BÖYLEBİR ATILIM VARMI ? EĞER WARSA ÇOK FAYDASINI GÖRÜR :D
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
: UZEL MÜŞTERİ HATTIYLA SATIŞ SONRASINDA DA ÇİFTÇİNİN YANINDA

tabiki salih olmaz olurmu yaws kos kocaman uzel
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara

: UZEL MÜŞTERİ HATTIYLA SATIŞ SONRASINDA DA ÇİFTÇİNİN YANINDA

POYRAZLI SALİH link=topic=1804.msg18466#msg18466 date=1206220132' Alıntı:
PAYLAŞIM İÇİN SAOL
BENİM Bİ SORUM OLCAK TRAKMAK SATIŞ YAPTIĞI HER MÜŞTERİSİNE 3 AYDA Bİ DÜZENLENEN ÖNCEDEN SOHBET ŞİMDİ İSE YAREN DERGİSİ GÖNDERİYOR BÖYLE Bİ OLAY UZELDE WARMI Bİ ARA TRAKMAK BU DERGİ SAYESİNDE MÜŞTERİLERE NEW HOLLAND HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİ VE ÖNERİLERİNİ SORMUŞTU TABİ NE KADAR FAYDALI OLDU ORASINI BİLEMEM DEMEK İSTEDİĞİM UZELDE BÖYLEBİR ATILIM VARMI ? EĞER WARSA ÇOK FAYDASINI GÖRÜR :D
yeni modeller ve kampanyalarla ilgili bayiden motorunu alırken bir form dolduruyosun benim bildiğim onlar yolluyo ama tam emin değilim
yaren dergisi de çok güzel bir dergi gerçekten
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: UZEL MÜŞTERİ HATTIYLA SATIŞ SONRASINDA DA ÇİFTÇİNİN YANINDA

BİZE GELEN BÜTÜN SOHBET DERGİLERİ HALA DURUYOR 2000 DEN BERİ BİRİKTİRİYORUM BU ARALAR GELMİYOR SOHBET DERGİSİ İLK SAYISINDA 95-66 YI TANITMIŞTI İLK SAYIYI KAYBETTİM
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt