....:::Valtra C90-T160-A75-A85 HATTAT A58:::....

Katılım
22.05.2008
Mesajlar
889
Konum
Kırklareli

arkadaşlar bizde bu traktörlerden war,sizin paylaşmak istedim...


 
Katılım
22.05.2008
Mesajlar
889
Konum
Kırklareli
Ynt: ....:::Valtra C90-T160-A75-A85 HATTAT A58:::....

resimler küçük oldu kusura baqmayın....idare edin şimdilik..... :d :d :d
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
Ynt: ....:::Valtra C90-T160-A75-A85 HATTAT A58:::....

aga super paylasım valtra larda super c-90 nası memnunmusun
 
Katılım
22.05.2008
Mesajlar
889
Konum
Kırklareli
Ynt: ....:::Valtra C90-T160-A75-A85 HATTAT A58:::....

traktörlerden arasında en ideal motor c90.neden dersen common rail olduğu için az yakıo,ayrıca 110 bg olduğu için kepçede süper performans werio....
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
Ynt: ....:::Valtra C90-T160-A75-A85 HATTAT A58:::....

dorudur c serısı de super bıseye benzıo valtra super traktor ler tasarlıyo c-90 sadece kepcedemı kullanıyosun pompa debısı db bıde tarlada kullanıyosan kepce etkılıyomu baya cekısı falan
 
Katılım
22.05.2008
Mesajlar
889
Konum
Kırklareli
Ynt: ....:::Valtra C90-T160-A75-A85 HATTAT A58:::....

c90 ı paket kaldırmada kullanıoyoruz.orkel in attığı paketleri c90 alıo istiflio.ayrıca geçen köy e gittiğimde toptak çekmeyee gittim.hem yüklemesi hem koparma kuvveti hemde çekisi süper.ideal bi motor.ayrıca t160 dan pahalı.
 
Katılım
18.12.2007
Mesajlar
4,457
Konum
Eskişehir

Ynt: ....:::Valtra C90-T160-A75-A85 HATTAT A58:::....

güzel fotolar tşk..paylaşım için sagol.
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt