• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Valtra N111 motorlu A95

Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,871
Konum
Sakarya
Bereketli olsun.Kolay gelsin.
Traktör segment atlamış, belli oluyor. Ekipmana da gerekli gibi duruyor.
Hidrolik bağlantı sistemini Kategori 3 yapsak ve 5 li pulluk kullansak daha hoş olur.
Devir biraz düşük gibi yağlama sıkıntısı olmaz mı? 1500-1600 devirler daha ideal olur sanırım.
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
Bereketli olsun.Kolay gelsin.
Traktör segment atlamış, belli oluyor. Ekipmana da gerekli gibi duruyor.
Hidrolik bağlantı sistemini Kategori 3 yapsak ve 5 li pulluk kullansak daha hoş olur.
Devir biraz düşük gibi yağlama sıkıntısı olmaz mı? 1500-1600 devirler daha ideal olur sanırım.
-5 li pulluk gibi zaten is genisligi 160 cm 4x16”+1
Tıpkı 5x13” gibi

-Valmet 6750 turbosu var 1150 d/dk da max torku sagliyor. Bu yuzden krankta yataklarda hic bir yagsizlik bulunmuyor a serisi icin 1400-1500 nominal degerler ama erken acan turbo sayesinde cok yakmasina engel oluyor depoda 2 saat atiyor

-3. Seviye derinlik cok derin olur bence yaklasik 70 cm
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
Bereketli olsun kolay gelsin. 125hp ye vites az gelir şimdi gövdede ufak.
Tesekkur ederim oncelikle muadiline gore iz genisligi,dingil araligi on agirliklar total agirlik lastik ve jant ebatlari vites araliklari kiyaslanarak hesaplandi
Bu durumda govde ufak degil ancak 300 kg daha hafif oldugu anlasildi
Duruma gore bir yaklasimda bulunucaz
Ayrica sadece pompa lda enjektor ayari 125 hp artı birde hiybrid turbo dan dolayi 137 hp onu bir duzeltiyim.
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
Maşallah arkadaki hiç umrunda bile değil :D
Direk sandık motormu attınız yoksa mazot pompası filanmı değişti? :)
Yok hayır sandik motor degil
Motor kod lari ayni oldugu icin common rail olmayan 2005-2007 arasi 125 hp N111 motora gore uyarlandi yakit pompasina ayar LDA montaji ve enjeksiyon sistemine kucuk bir ayarla istenilen guce ulasildi ancak
turboyu valmet 6750 nin ki gibi yaptigimizdan N 121-122-123 arasinda bir ayar oldu 🤯
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
-5 li pulluk gibi zaten is genisligi 160 cm 4x16”+1
Tıpkı 5x13” gibi

-Valmet 6750 turbosu var 1150 d/dk da max torku sagliyor. Bu yuzden krankta yataklarda hic bir yagsizlik bulunmuyor a serisi icin 1400-1500 nominal degerler ama erken acan turbo sayesinde cok yakmasina engel oluyor depoda 2 saat atiyor

-3. Seviye derinlik cok derin olur bence yaklasik 70 cm
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
maşallah Kubilay Akam kaça mâl oldu bütün işlemler :D
Kadam 1000 tl turbo tuttu hem arti eski turbomda (5000 saatlik ) yedek oldu. LDA 0 dan yapildi enjeksiyon sistemi ve pompa bakima girmis gibi oldu bu sayede sök tak la birlikte 2500tl de ordan gitti
Ancak 125 hp ve uzeri bir ithal valtra almaya kalksaniz 400-450 bin tl arasi modeline gore degisiyor yilda sadece 6000 traktor üreten butik bir fabrika cunku dolayisiyla benim masrafim isine gore devede kulak kaldi
 
Katılım
03.01.2016
Mesajlar
1,081
Konum
Eskişehir
Kadam 1000 tl turbo tuttu hem arti eski turbomda (5000 saatlik ) yedek oldu. LDA 0 dan yapildi enjeksiyon sistemi ve pompa bakima girmis gibi oldu bu sayede sök tak la birlikte 2500tl de ordan gitti
Ancak 125 hp ve uzeri bir ithal valtra almaya kalksaniz 400-450 bin tl arasi modeline gore degisiyor yilda sadece 6000 traktor üreten butik bir fabrika cunku dolayisiyla benim masrafim isine gore devede kulak kaldi
Akam burada a95 avrupa vardı pompasımı lda sımı bişeyi açıktı kazayağında bizim 285 ve 7056 nın yaptığını yapıyordu deli makinaydı
 
Katılım
11.02.2008
Mesajlar
2,338
Konum
Tekirdağ
Tesekkur ederim oncelikle muadiline gore iz genisligi,dingil araligi on agirliklar total agirlik lastik ve jant ebatlari vites araliklari kiyaslanarak hesaplandi
Bu durumda govde ufak degil ancak 300 kg daha hafif oldugu anlasildi
Duruma gore bir yaklasimda bulunucaz
Ayrica sadece pompa lda enjektor ayari 125 hp artı birde hiybrid turbo dan dolayi 137 hp onu bir duzeltiyim.
Turbo ne marka model takıldı? Bizde L95 var turbosu çok geç besliyor motoru 1800 devirde çeki yapmaya başlıyor. Yakıtından ve çekisinden memnun değiliz. Olmadı satıcaz motoru.
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
Bizde elden cikarmayi dusunuyorduk ama turbo bizim imdadimiza yetisti emis tarafi saffer w1110 aa ekzos tarafi hybrid onu ustadan ogrenmeliyiz
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
Bereketli olsun.Kolay gelsin.
Traktör segment atlamış, belli oluyor. Ekipmana da gerekli gibi duruyor.
Hidrolik bağlantı sistemini Kategori 3 yapsak ve 5 li pulluk kullansak daha hoş olur.
Devir biraz düşük gibi yağlama sıkıntısı olmaz mı? 1500-1600 devirler daha ideal olur sanırım.
Hocam selamlar size bir sorum olucak

N 141-142-143 ler motor hacmi olarak 4,9 litre ya.

4,4 motorlara gore Motor bloklari ayni piston caplari genis sadece gömlek olayi yani o yuzden size sorum 4,4 motora 4,9 un egzantrik kam milini koyarsak emme ve egzos zamanlamasinda avantaj saglamis olmazmiyiz ? Turbodan gelen havayi daha uzun ceker ve egzost kismindaki daha uzun bosalan hava turboyu daha da hizli doldurup lag a dusme orani kisaltilmazmi ?
 


Üst Alt