valtra

Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: valtra

Güzel resimler, bana traktör lazım değil, Allah isteyene en güzelini nasip etsin. ok*0*-


Arkadaşlar, bir konuya dikkat çekmek istiyorum, hepiniz dinlerseniz sevinirim. Resimlerin en üstünden 2 cm keserseniz 'farmphoto' yazısı ortadan kalkar. Ya 'farmphoto' yazıyı kaldıralım yada resmi koymayalım. Daha önce başıma geldi, baya bi sorun yaşadım, hatta bu yüzden 'farmphoto'ya artık girmiyorum. Lütfen biraz özen gösterelim. Sonra sitemiz ve resmi koyanlar sorun yaşabilir...
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: valtra

bende almıştım arkadaşlar lütfen mustafa abinin dediği gibi şu yazıları silmede biraz özen gösterelim.
 
Katılım
31.12.2007
Mesajlar
338
: valtra

bende de var A85 çok süper traktörrr hem yakışı hem çekişi bakımından çok ekonumik! anl-*-* güç-*-* arab-*-*
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: : valtra

yalnız_kurt link=topic=463.msg2876#msg2876 date=1199104194' Alıntı:
bende de var A85 çok süper traktörrr hem yakışı hem çekişi bakımından çok ekonumik! anl-*-* güç-*-* arab-*-*
A85 in çekişimi iyi bizim köyde bitane war tekerlekleri çok geniş çokçabuk bayılıyo
boş römorkla çamura girdi vitesi takviyeye taktı öle çıktı bayılıyordu
A85in arkası çok hafif azbi bayırı çıkarken patinaj çekiyor firene basıncada kayıyor boş olduğu halde (tek çekerdeyken)
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: valtra

valla hiç yok bizim oralarda ama bazıları çok övüyo bazıları çok kötülüyo anlamadım vallaha bi bilip doğru söyleyeni açıklasın su mevzuuyu
 
Katılım
31.12.2007
Mesajlar
338
: valtra

valla güsel kardeşim hattat üniversalla valtranın türk yapımı yanisi gücü valtra gibi yakıtı üniversal gibi aama dar traktör.çok ekonomik!
 
Katılım
31.12.2007
Mesajlar
338
: valtra

ya övenler valtracılardır ama kötüleyender diğer traktör sahipleridir ben biliorum ya çekişini yakışını bende birde türk fiat 80-66 4x4 var biz taktırdık çift çekiyi sonradan valtra tek çekiideyken ondan çok iş yapıo ama fiat çift çekide onun yaptığı işi yapamıoo!
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: valtra

yalnız _kurt kardeşim hoş geldin aramıza.
Bende salih arkadaşımın sözlerine katılıyorum bakıyorum bizim burda 4 tane A85 var bakıyorum arka tekeri
küçücük bir mil tutuyorsan ki benim Tümo ' nun arkası ondan kaç kat ağır. Sen yinede bira düşün istersen.

Paylaşımlarını bekliyoruz... TŞK
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: valtra

bu arada ben fiatıda pek sevmem ama ikisinin arasından Fiatı tercih ederim. beb-*-s
 
Katılım
18.03.2008
Mesajlar
1
: valtra

valtrası olan tarlada rahat eder kardes
güzel traktör güle güle kullan
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
: valtra

valtra hoş traktör fiatta hoş traktör ( fiatı nh ile karıştırmayalım ama ) hepsinin artıları eksileri var .. ama objektif yaklaştığımda ise yakıt bakımından ve çekişine göre valtra hiçte yabana atılmamalı ...
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098

: valtra

SAĞOLUN YORUMALR İÇİN HASAN VER MF YİDE AL ŞUNALRDAN Bİ TANE OLMAZMI
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt