• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

Katılım
07.06.2014
Mesajlar
730
Konum
ısparta

Arkadaşlar önümüzdeki sezon Haşhaş ekeceğim tarlalara, yabancı ot uygulaması yapmak istiyorum. Bu ot ilacının toprağa uygulananı, haşhaş çimlendikten sonra üstüne atılanı var mı . Uygulama nasıl olacak . Bu konuda bilgisi olan, bilgisi olmayıp tanıdığı olan, yada hiç bir bilgisi olmayıp tanıdığı ilaç ' çıdan öğrenebilecek arkadaşlara ihtiyacım var. Teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

Katılım
07.06.2014
Mesajlar
730
Konum
ısparta
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

enesyasin link=topic=83132.msg992429#msg992429 date=1428761398' Alıntı:
Takiptesin ama, haşhaştan anlayan kimse yok sanırım. Siz ekiyormusunuz, biraz konuşalım. Mesela seyreltmede ne kullanıyorsunuz.
 
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

Haşhaş tarımında sadece halaza için mücadele yapılıyor diğer türlü yabancı ot ile mücadele yapılmıyor safa tarım (konya) ile görüstük geçenlerde aşırı derece otlu tarlamız var nasıl mücadele edebiliriz dedik işçiye kuvvet dedi
 
Katılım
21.06.2013
Mesajlar
319
Konum
afyonkarahisar
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

Ağır Abi link=topic=83132.msg992502#msg992502 date=1428770463' Alıntı:
Haşhaş tarımında sadece halaza için mücadele yapılıyor diğer türlü yabancı ot ile mücadele yapılmıyor safa tarım (konya) ile görüstük geçenlerde aşırı derece otlu tarlamız var nasıl mücadele edebiliriz dedik işçiye kuvvet dedi
burada[afyon] haşhaş ektiğimiz tarlamızda işçiye çapa yapıp seyreltme işlemi yaptırdık.fakat yağışlardan dolayı ot tam ölmedi.bi ziraatçı abiye telofon açıp durumdan bahsettim.haşhaş için ot ilacı mevcut dedi.hemde bir kaç çeşitmiş.kaç para dedim kalitesine göre değişir gel yardimcı olurum dedi.
 
Katılım
21.06.2013
Mesajlar
319
Konum
afyonkarahisar
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

sagalassos link=topic=83132.msg992500#msg992500 date=1428770128' Alıntı:
Takiptesin ama, haşhaştan anlayan kimse yok sanırım. Siz ekiyormusunuz, biraz konuşalım. Mesela seyreltmede ne kullanıyorsunuz.
benim tarlam çok otluydu .işçi vasıtasıyla ot ve seyreltme işlemini yaptırdım.
 
Katılım
21.06.2013
Mesajlar
319
Konum
afyonkarahisar
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

iyi bir bakım ve sulama imkanıyla dekarda 1000 metrekare kaç kilo haşhaş ve kaçkilo kapsül alınır bilen arkadaşlar vardır her halde.
 
Katılım
16.05.2009
Mesajlar
126
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

enesyasin link=topic=83132.msg992507#msg992507 date=1428770911' Alıntı:
burada[afyon] haşhaş ektiğimiz tarlamızda işçiye çapa yapıp seyreltme işlemi yaptırdık.fakat yağışlardan dolayı ot tam ölmedi.bi ziraatçı abiye telofon açıp durumdan bahsettim.haşhaş için ot ilacı mevcut dedi.hemde bir kaç çeşitmiş.kaç para dedim kalitesine göre değişir gel yardimcı olurum dedi.
ziraatçı arkadaşın telefonunu verebilirmisin acilen görüşüp fikrini almam lazım birde bir araba işci lazım tekletmek için
 
Katılım
07.06.2014
Mesajlar
730
Konum
ısparta
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

enesyasin link=topic=83132.msg992509#msg992509 date=1428771113' Alıntı:
iyi bir bakım ve sulama imkanıyla dekarda 1000 metrekare kaç kilo haşhaş ve kaçkilo kapsül alınır bilen arkadaşlar vardır her halde.
3 kez Sulamak ve 3 kez çapa yaparak dekardan 200 kğ. haşhaş almak mümkündür.
 
Katılım
07.06.2014
Mesajlar
730
Konum
ısparta
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

enesyasin link=topic=83132.msg992507#msg992507 date=1428770911' Alıntı:
burada[afyon] haşhaş ektiğimiz tarlamızda işçiye çapa yapıp seyreltme işlemi yaptırdık.fakat yağışlardan dolayı ot tam ölmedi.bi ziraatçı abiye telofon açıp durumdan bahsettim.haşhaş için ot ilacı mevcut dedi.hemde bir kaç çeşitmiş.kaç para dedim kalitesine göre değişir gel yardimcı olurum dedi.
Dostum senden ricam bu ot ilaçlarının adını alabilirmisin, nasıl uygulayacağız, bunlar önemli. Ayrıca ben sadece küçük yapraklı otlar için herbisit kullanıldığını duydum. Büyük yapraklı sınıfına haşhaşta girdiğinden onu kullanamıyormuşuz diye duydum. Ama bu mevzuyu bir bilenden netleştirmeliyiz. Acil destek !!!
 
Katılım
21.06.2013
Mesajlar
319
Konum
afyonkarahisar
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

sagalassos link=topic=83132.msg992620#msg992620 date=1428784961' Alıntı:
Dostum senden ricam bu ot ilaçlarının adını alabilirmisin, nasıl uygulayacağız, bunlar önemli. Ayrıca ben sadece küçük yapraklı otlar için herbisit kullanıldığını duydum. Büyük yapraklı sınıfına haşhaşta girdiğinden onu kullanamıyormuşuz diye duydum. Ama bu mevzuyu bir bilenden netleştirmeliyiz. Acil destek !!!
iki güne kalmaz ilaç ismini fiyatını uygulanış şeklini çeşidini herşeyini öğrenir öğrenmez size buradan bildireceğim rahat olun.ayrıca bahsettiğim kişi emekli olmuş ziraat mühendisi bilgi aktarımın da sıkıntı olmaz diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
16.05.2009
Mesajlar
126
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

sagalassos link=topic=83132.msg992616#msg992616 date=1428784782' Alıntı:
3 kez Sulamak ve 3 kez çapa yaparak dekardan 200 kğ. haşhaş almak mümkündür.
sagalassos link=topic=83132.msg992616#msg992616 date=1428784782' Alıntı:
3 kez Sulamak ve 3 kez çapa yaparak dekardan 200 kğ. haşhaş almak mümkündür.
üye bilgilerinde ısparta yazıyor neresindensin
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,255
Konum
Burdur
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

Evet bekliyoruz gerçekten varsa öyle bir ilaç hemen deneyeceğim senelerdir ekiyoruz haşhaşı
 
Katılım
04.05.2012
Mesajlar
4
Konum
Çorum
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

Muhtemelen basf firmasının Barox adlı ilâcıdır. Haşhaş ve çemene atıyorlar.
 
Katılım
07.06.2014
Mesajlar
730
Konum
ısparta
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

enesyasin link=topic=83132.msg992703#msg992703 date=1428821248' Alıntı:
iki güne kalmaz ilaç ismini fiyatını uygulanış şeklini çeşidini herşeyini öğrenir öğrenmez size buradan bildireceğim rahat olun.ayrıca bahsettiğim kişi emekli olmuş ziraat mühendisi bilgi aktarımın da sıkıntı olmaz diye tahmin ediyorum.
Enes ne oldu bizim ot ilacı, hala haber bekliyoruz :)
 
Katılım
21.06.2013
Mesajlar
319
Konum
afyonkarahisar
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

sagalassos link=topic=83132.msg1014997#msg1014997 date=1437942801' Alıntı:
Enes ne oldu bizim ot ilacı, hala haber bekliyoruz :)
abi kusura bakma sonuç alamayınca unuttum gitti.ilaç halazalar içinmiş bende kullanmadım çünkü halaza yoktu.abi verimler ve fiyatlar ne durumda beyaz haşhaş benimki.kırdık biz verimler az deniliyor 2 güne eleyeceğiz verimi buradan bildiririm.galiba bişey kazanamayacağız gibi.
 
Katılım
07.06.2014
Mesajlar
730
Konum
ısparta
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

enesyasin link=topic=83132.msg1015036#msg1015036 date=1437996214' Alıntı:
abi kusura bakma sonuç alamayınca unuttum gitti.ilaç halazalar içinmiş bende kullanmadım çünkü halaza yoktu.abi verimler ve fiyatlar ne durumda beyaz haşhaş benimki.kırdık biz verimler az deniliyor 2 güne eleyeceğiz verimi buradan bildiririm.galiba bişey kazanamayacağız gibi.
Mevlüt valla bu sene Ispartada ne meyve ağaçlarından ne de tarla ekiminden kimse para kazanmadı, zarardayız. Haşhaşta aynı.. Bizim buralara Nİsan ve MAyıs ayında yağmur yağmadı. Haziran ayında da sanki gök delindi... Sizin orada durum nedir ?
 
Katılım
21.06.2013
Mesajlar
319
Konum
afyonkarahisar
Ynt: Yabancı ot ilacı (Haşhaş)

sagalassos link=topic=83132.msg1015148#msg1015148 date=1438035136' Alıntı:
Mevlüt valla bu sene Ispartada ne meyve ağaçlarından ne de tarla ekiminden kimse para kazanmadı, zarardayız. Haşhaşta aynı.. Bizim buralara Nİsan ve MAyıs ayında yağmur yağmadı. Haziran ayında da sanki gök delindi... Sizin orada durum nedir ?
durum sizinkiyle aynı abi.valla bizde arpa buğday hashas hepsi zarar.borçları karşılayamayacağız.ne yapacağımızı şaşırdık.
 


Üst Alt