Yardım Sizce Neden Olur ?

Katılım
17.03.2008
Mesajlar
637
Konum
Ankara

Merhaba arkaadaşlar bizim Mf 165 ' lik yazın beni öldürüyo vallaha takıyorum arkama 3.5 4 ton ekini yol asvalt dümdüz ama son gaz giderken traktör sürekli yaylanıyo yukarı aşşağı yukarı aşşağı sizce bu neden olur hele bir keresinde arka teker patlamıştı yaptık tam oturmamış kalktım götürüyorum gaza basamıyorum arkayı yerden yere vuruyo yemin ederim gidene kadar böbrek felan kalmamıştı yarım gazı geçemiyordum gelirkende baktım olacak gibi değil ata binermiş gibi ayakta sürüyodum nerdeyse :))) sizce bu sorun neden olabilir acaba şimdiden teşekkürler
 
Katılım
28.04.2009
Mesajlar
3,272
Konum
Ankara
Ynt: Yardım Sizce Neden Olur ?

çekiyi kısaltman gerekiyor.veya öne ağırlık lazım diye düşünüyorum :S
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,065
Konum
Ankara
Ynt: Yardım Sizce Neden Olur ?

yada römorkun dingilini biraz öne kaydır :D tek dingilliyse
 
Katılım
10.08.2010
Mesajlar
0
Konum
Sivas
Ynt: Yardım Sizce Neden Olur ?

Kardeş Bizim romorkun oku çok uzun. Arka lastikler çok geride. Böyle olunca 2 tondan fazlası motora biniyor. Ön ağırlıklar yokken dediğin gibi arkayı sallıyor ama pek fazla değil rahatsız olmuyorum. Önüne 8 adet MF ağırlığını takınca sallama filan kalmıyor yola oturuyor ve devam ediyor. Tavsiyem önüne ağırlık at.
 
Katılım
24.10.2011
Mesajlar
86
Ynt: Yardım Sizce Neden Olur ?

benbekirya link=topic=55471.msg592664#msg592664 date=1336729284' Alıntı:
Merhaba arkaadaşlar bizim Mf 165 ' lik yazın beni öldürüyo vallaha takıyorum arkama 3.5 4 ton ekini yol asvalt dümdüz ama son gaz giderken traktör sürekli yaylanıyo yukarı aşşağı yukarı aşşağı sizce bu neden olur hele bir keresinde arka teker patlamıştı yaptık tam oturmamış kalktım götürüyorum gaza basamıyorum arkayı yerden yere vuruyo yemin ederim gidene kadar böbrek felan kalmamıştı yarım gazı geçemiyordum gelirkende baktım olacak gibi değil ata binermiş gibi ayakta sürüyodum nerdeyse :))) sizce bu sorun neden olabilir acaba şimdiden teşekkürler
Git motorun arka lastiklerine biraz hava bas...boşken lakalarda sallamasın diye çok az basılmıştır ondan sallıyordur.
 
Katılım
17.03.2008
Mesajlar
637
Konum
Ankara

Ynt: Yardım Sizce Neden Olur ?

Hımm anladım arkadaşlar teşekkürler ayrıca evet romork tek dingil ben acaba jant felanmı yamuk ondan oluyomu diye düşüyordum çünki Nh TT55 le taşımıştım onda olmuyor ve oninde avet baya bi ağırlık var babam ekin taşımadığı için böbrek ağrıları bende oluyo :) öne ağırlık attırıcaz ozaman hepinizi teşekkürler
 
Katılım
17.03.2008
Mesajlar
637
Konum
Ankara
Ynt: Yardım Sizce Neden Olur ?

barath link=topic=55471.msg592711#msg592711 date=1336735513' Alıntı:
Git motorun arka lastiklerine biraz hava bas...boşken lakalarda sallamasın diye çok az basılmıştır ondan sallıyordur.
Yok Babam 19 basıyodu Ben 22 23 basıyorum arkalara zaten evet boşkende sallıyo baya hava indirmeye erindiğim için :))
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt