• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

YOLLARIN HAKİMİ: 2011 ISUZU DMAX LTD 4X2

Katılım
29.12.2013
Mesajlar
2,793
Konum
EDİRNE - Uzunköprü
3sene yetkili serviste çalıştım araç hakkında yardımcı olabileceğim konu olursa haber edin
Merhaba,

Bizde de 2007 model 4x2 modeli var. Ilk sahibiyiz, du an 195 bin km de. Du ana kadar en büyük masrafiniz Mazot pompasini degistirmek oldu. Neden olduğunu cozemedik.

Bu araçların motoru düzenli bir bakım ile kaç km ye kadar kullanılabilir
 
Katılım
04.04.2017
Mesajlar
109
Konum
Çorum
Hocam mazot pompası, enjektör, EGR valfi ve dpd(rejenerasyon) filitresi dışında masraf çıkarmaz.Bu parçaları da bozan tek etken yakıtdır. Aldığınız yakıta dikkat edin, devamlı aynı istasyondan alın.
Devamlı aynı petrolden alırsanız misal PO, OPET, BP vs.. Son 10yakıt fişini kaybetmeyin. Olası arızalarda misal yakıt pompası değiştirmişsiniz bunların tüm masraflarını petrol ofisi ödüyor. Çok müşterimizi bu şekilde masraftan kurtarıp memnun bıraktık.

Misal ilk araç E4 ikinci araç E5 bizim Türkiyedeki yakıt E3 :)
Bu sebeble yakıt da sorun çıkıyor.

En temizi eğer çok model sorun değil ise 90-99 model arası bir alt kasa temiz bir TFR pikap alırsanız yakıt kaynaklı arıza çıkmaz.

Km konusunda D-MAX da 600bin i deviren müşteri gördüm. Bizde TFR var şuan 690bin de ve motorun civatası sökülmüş değil. Gram yağ eksiltmiyor.
 
Katılım
04.04.2017
Mesajlar
109
Konum
Çorum
Amcam doblo ya 202bin de motor yaptırmak zorunda kaldı.

Hiç unutmam işe ilk girdim müşteri Isuzu NPR66 şampiyon serisi kamyon ilanı gösterdi bu nasıl diye:)
Hani işe yeni başladık bende pek bilmiyorum Isuzu arabasını...
Baktım km 236 bin dedim abi kilometre 236binde bunun (ben çok fazla demek istedim)

Adam "he ya sadece 236bin de çok az yol yapmış" diyince şaşırdım.. Sonradan anladım ki 236bin ISUZU arabası için çok ufak km rakamları :)
 
Katılım
29.12.2016
Mesajlar
109
Yaş
35
Konum
Balıkesir Erdek
Hocam mazot pompası, enjektör, EGR valfi ve dpd(rejenerasyon) filitresi dışında masraf çıkarmaz.Bu parçaları da bozan tek etken yakıtdır. Aldığınız yakıta dikkat edin, devamlı aynı istasyondan alın.
Devamlı aynı petrolden alırsanız misal PO, OPET, BP vs.. Son 10yakıt fişini kaybetmeyin. Olası arızalarda misal yakıt pompası değiştirmişsiniz bunların tüm masraflarını petrol ofisi ödüyor. Çok müşterimizi bu şekilde masraftan kurtarıp memnun bıraktık.

Misal ilk araç E4 ikinci araç E5 bizim Türkiyedeki yakıt E3 :)
Bu sebeble yakıt da sorun çıkıyor.

En temizi eğer çok model sorun değil ise 90-99 model arası bir alt kasa temiz bir TFR pikap alırsanız yakıt kaynaklı arıza çıkmaz.

Km konusunda D-MAX da 600bin i deviren müşteri gördüm. Bizde TFR var şuan 690bin de ve motorun civatası sökülmüş değil. Gram yağ eksiltmiyor.
Merhaba Benimki yağ eksiltmiyor tam tersi motor yağına mazot karıştırarak yağ yükseltiyor bunun sebebi olarak dpd çalışma prensibi ve ülkemizdeki yakit kalitesi neden gösterildi ve sıkıntı olmayacağını servis ve fabrika olarak garanti bitmiş olsa bile sözde güvence verdiler benim merak ettiğim mazot la karışan yağ özelliğini kaybedip motora zarar vermiyor mu sizin yeni kasa d max lar hakkında bilginiz var mi
 
Katılım
04.04.2017
Mesajlar
109
Konum
Çorum
D-MAX 3 seri şuan için:
Euro3(2000-2005arası)
Euro4(2006-2013sonu)
Euro5(2013-sonrası)
Euro6(Yakında gelecek vergi meselesi nedeni ile 1.9 beslemeli motora sahip olacak)


Euro3 olanlar kasa olarak hemen hemen sizinkiyle aynı ama motor ve difransiyel farkılıdır. Bu sebeble hem hantal hem fazla yakar. Hantallığı dışında bir kronik problem yoktur.

Euro4(sizinki) Performansı motor şanzuman difransiyel uyumu gayet iyidir otomobil gibi seri ve rahattır yakıt az fazladır ama hakkını verir. D-Max serisi içerisinde en çok tutulan modeldir.

Euro5 Kasa yeni tip, bu modellerde çift turbo güçlü bir motor var ama baya baya güçlü:) kasa boş ise 2inci hatta 3. viteste patinaja çevirir. kasislerden geçtiğinde arka atıyor şikayeti çok gelir (genelde sonradan ağırlık bağlıyoruz.) bu modellerde birçok kronik arıza var; motor yağını yükseltme rejenarasyon vs. mümkünse pek yaklaşmayın. tipi şekli motor gücü ile tutulur ancak bilen bilir.


Yakıt kaynaklı arızalar dışında size problem masraf kesinlikle açmaz. 65bin çok az km daha çok yolu var :)
Yukarıda da diğer mesajda da yazdım eğer titiz iseniz yakıt fişlerinizi muhafaza edin ve hep aynı yerden yakıt alın.

Bakım çizelgesini müsait zamanda resmini çeker buraya koyarım.
 
Katılım
13.11.2009
Mesajlar
111
Konum
Ankara
D-MAX 3 seri şuan için:
Euro3(2000-2005arası)
Euro4(2006-2013sonu)
Euro5(2013-sonrası)
Euro6(Yakında gelecek vergi meselesi nedeni ile 1.9 beslemeli motora sahip olacak)


Euro3 olanlar kasa olarak hemen hemen sizinkiyle aynı ama motor ve difransiyel farkılıdır. Bu sebeble hem hantal hem fazla yakar. Hantallığı dışında bir kronik problem yoktur.

Euro4(sizinki) Performansı motor şanzuman difransiyel uyumu gayet iyidir otomobil gibi seri ve rahattır yakıt az fazladır ama hakkını verir. D-Max serisi içerisinde en çok tutulan modeldir.

Euro5 Kasa yeni tip, bu modellerde çift turbo güçlü bir motor var ama baya baya güçlü:) kasa boş ise 2inci hatta 3. viteste patinaja çevirir. kasislerden geçtiğinde arka atıyor şikayeti çok gelir (genelde sonradan ağırlık bağlıyoruz.) bu modellerde birçok kronik arıza var; motor yağını yükseltme rejenarasyon vs. mümkünse pek yaklaşmayın. tipi şekli motor gücü ile tutulur ancak bilen bilir.


Yakıt kaynaklı arızalar dışında size problem masraf kesinlikle açmaz. 65bin çok az km daha çok yolu var :)
Yukarıda da diğer mesajda da yazdım eğer titiz iseniz yakıt fişlerinizi muhafaza edin ve hep aynı yerden yakıt alın.

Bakım çizelgesini müsait zamanda resmini çeker buraya koyarım.
Değerli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler...
 


Üst Alt