• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Yoncaları biçim

Katılım
16.06.2012
Mesajlar
1,749
Konum
denizli
Ynt: Yoncaları biçim

kaplumbağa sorun yav ben hiç göremiyom valla biçtikten sonra tarlada dolaşırken farkediyom hep telef ooluyo hayvanlar
 
Katılım
05.11.2011
Mesajlar
1,131
Konum
ESKİŞEHİR
Ynt: Yoncaları biçim

kolay gelsin. Yazık hayvanalara. kaplumbağa, kirpi, yılan bunlar çok telef oluyor.
 
Katılım
17.10.2010
Mesajlar
7,093
Konum
Çanakkale - Biga KARABİGA kasabası
Ynt: Yoncaları biçim

Bereketli olsun , hep düşünürüm bende tarlada çayırda ot biçerken yada başka iş yaparken telef olan hayvanları , onlarında yaşama hakkı var bu dünyada derim, dikkat ederim ama oluyor işte , yarın hesap gününde gelip yakamıza yapışırsalar neden kestin beni diye , konu derin konu inşallah niyetimiz temiz olduğu için öldürmek olmadığı için kurtarırız paçayı .
 
Katılım
30.11.2014
Mesajlar
1,446
Konum
İzmir
Ynt: Yoncaları biçim

Dün ot biçerken biz de kestik kaplumbağayı. Yumurtaları da varmış ama gitti hayvan çok üzüldüm. Martı ve kargalara yaralı biz tarladan çıkmadan hiç ettiler.
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,195
Konum
İstanbul
Ynt: Yoncaları biçim

Kolay gelsin. Hayvana da yazık olmuş. Keşke firmalar teknolojiyi az daha ilerletse de taş, demir sensörü gibi canlı sensörüde bu tarz ekipmanlara ekleseler...
 
Katılım
22.06.2012
Mesajlar
390
Konum
sakarya
Ynt: Yoncaları biçim

enesyasin link=topic=83832.msg1001535#msg1001535 date=1431669086' Alıntı:
kolay gelsin.kaplumbağa yaşar umarım.benimde başıma sık gelen olay .
55-46 link=topic=83832.msg1001536#msg1001536 date=1431669192' Alıntı:
kaplumbağa sorun yav ben hiç göremiyom valla biçtikten sonra tarlada dolaşırken farkediyom hep telef ooluyo hayvanlar
rfn26 link=topic=83832.msg1001538#msg1001538 date=1431669421' Alıntı:
kolay gelsin. Yazık hayvanalara. kaplumbağa, kirpi, yılan bunlar çok telef oluyor.
ismail_17 link=topic=83832.msg1001541#msg1001541 date=1431670924' Alıntı:
Bereketli olsun , hep düşünürüm bende tarlada çayırda ot biçerken yada başka iş yaparken telef olan hayvanları , onlarında yaşama hakkı var bu dünyada derim, dikkat ederim ama oluyor işte , yarın hesap gününde gelip yakamıza yapışırsalar neden kestin beni diye , konu derin konu inşallah niyetimiz temiz olduğu için öldürmek olmadığı için kurtarırız paçayı .
Orn123 link=topic=83832.msg1001553#msg1001553 date=1431674387' Alıntı:
Dün ot biçerken biz de kestik kaplumbağayı. Yumurtaları da varmış ama gitti hayvan çok üzüldüm. Martı ve kargalara yaralı biz tarladan çıkmadan hiç ettiler.
alipasalierkan link=topic=83832.msg1001576#msg1001576 date=1431677706' Alıntı:
Kolay gelsin. Hayvana da yazık olmuş. Keşke firmalar teknolojiyi az daha ilerletse de taş, demir sensörü gibi canlı sensörüde bu tarz ekipmanlara ekleseler...
Abilerim yorumlarınız için hepinize çok çok teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım Kaplumbağanın durumu iyi yürüyordu bu sene bitane denk geldi oda videodaki geçen sene çok vardı nesli tükeniyor bu hayvanların sanırım Erkan abi gerçekten senin dediğin gibi sensörlüsünü falan yapsalar şu makinelerin hiç değilse hayvancıklara ve kafamıza taş yemesek
 
Katılım
26.05.2014
Mesajlar
166
Konum
kocaeli
Ynt: Yoncaları biçim

ot biçmenin vicdan azabı diyorum ben bu işe .... aletler telef ediyor malesef mahlukatı. Teknoloji böyle bişey işte! Hızlı ve kolay oluyor herşey ama geride çözülmesi gereken sorunlar çıkartıyor... Atalarımız orakla asla bu mahlukata zarar vermezdi.
 
Katılım
26.05.2014
Mesajlar
166
Konum
kocaeli
Ynt: Yoncaları biçim

Demeyi unuttum... son bir kaç yıldır ben şöyle bir tedbir ile katliamımızı azattım... tospalar baharda özellikle kurak yerlerde su arıyor... tarlaya yakın bir küçük hendek bile onları aletlerin hışmından uzak tutabildiğimi farkettim. Ne yerler içerler bilmiyorum. Belki tarla kenarına kokulu bir yemek bişey konabilir diye düşünüyorum... bilen paylaşsın
 
Katılım
22.06.2012
Mesajlar
390
Konum
sakarya
Ynt: Yoncaları biçim

ismail_17 link=topic=83832.msg1001679#msg1001679 date=1431715378' Alıntı:
Çelmak güzel makine, sağlam makine yapıyorlar .
Abi çelmak hakikatten güzel makina neden dersen ben şunlara şahit oldum 3. Senem bu makinayla sadece kendi yerlerimi biçerim senede 50 60 dönüm yer bicmekteyim okadar taşlı tarlalarım varki başka markalar bizim tarlalarda hep bıcakları taşlara vurunca fırlatıyormus bu çelmak Allaha Şükür 3 sene boyunca hiç bıçak fırlatmadı Nazar değmesin
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,058
Konum
Kütahya
Ynt: Yoncaları biçim

Kolay gelsin, çelmak yerliler içinde en sessiz çalışan makina, almadığıma hala pişmanım. Kaplumbağa lar için her sezon içime bi acı çöker, fakat yapacak bişey yok.
 
Katılım
22.06.2012
Mesajlar
390
Konum
sakarya
Ynt: Yoncaları biçim

nailyetek link=topic=83832.msg1001697#msg1001697 date=1431722400' Alıntı:
Kolay gelsin, çelmak yerliler içinde en sessiz çalışan makina, almadığıma hala pişmanım. Kaplumbağa lar için her sezon içime bi acı çöker, fakat yapacak bişey yok.
Vallaha çok memnunum makinamdan ozamanlar 2.300Tl ye almıştık şimdi uçuktur fiyatları
 
Katılım
16.06.2012
Mesajlar
1,749
Konum
denizli
Ynt: Yoncaları biçim

APO5454 link=topic=83832.msg1001688#msg1001688 date=1431716994' Alıntı:
Abi çelmak hakikatten güzel makina neden dersen ben şunlara şahit oldum 3. Senem bu makinayla sadece kendi yerlerimi biçerim senede 50 60 dönüm yer bicmekteyim okadar taşlı tarlalarım varki başka markalar bizim tarlalarda hep bıcakları taşlara vurunca fırlatıyormus bu çelmak Allaha Şükür 3 sene boyunca hiç bıçak fırlatmadı Nazar değmesin
bizdede var ama sürmak o bıçak fırlatma olayı bi zaman sonra taşa vura vura alttaki pimler yamuluyo ondan oluyo taş konusunda bizim tarlalarla yarışacak çıkmaz bence bu forumdan bizimkiler genelde kaya sınıfına giriyo :D
 
Katılım
30.11.2014
Mesajlar
1,446
Konum
İzmir
Ynt: Yoncaları biçim

APO5454 link=topic=83832.msg1001673#msg1001673 date=1431714699' Alıntı:
Buda başka tarlada ama yonca değil buğday biçimi https://www.youtube.com/watch?v=fjJi_hCMLYw&app=desktop

Bu videoda yoncanın yanındaki tarlam mısırları ekemedim geç kaldım tarlalara giremedim çok yaş geldi bugün sürmek nasip oldu ama illallah ettim sürerken yer çok sert geldi ama sonunda bitirdim ama bende bittim

https://www.youtube.com/watch?v=o__A4SGT_v4&app=desktop
Senin yine iyiymiş. Bizim pulluklar batmıyor bile. 16 dekar yeri 6 saatte sürdük 2 kişi. Bir kişi pulluğun üstüne oturuyor o bile yetmedi bazı yerlerde. ;D
 
Katılım
22.06.2012
Mesajlar
390
Konum
sakarya
Ynt: Yoncaları biçim

55-46 link=topic=83832.msg1001775#msg1001775 date=1431765686' Alıntı:
bizdede var ama sürmak o bıçak fırlatma olayı bi zaman sonra taşa vura vura alttaki pimler yamuluyo ondan oluyo taş konusunda bizim tarlalarla yarışacak çıkmaz bence bu forumdan bizimkiler genelde kaya sınıfına giriyo :D
Doğrudur 😃
 


Üst Alt