YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat

s.a arkadaşlar çok şiddetli kar yagdı yozgata ben daha ilk kez bulutların eve kadar alçaldıgını gördüm . evlerin çatısını yararak geçiyordu dolu yagdı ardına kara çevirdi. yozgatta bagzı köylerde çatılar kardan uçtu. yollar kapalı burdan bi yere gidemiyoruz seferler iptal oldu otobüs minübüs ulaşım yok yani . umarım begenirsiniz iyi seyirler ... ;)

Coni beni görünce biraz heycan yaptı heral :)



Buda bizim öz pancarı filan bu suyla suluyoruz . su çekilince kuyu ile :)






Buda YOZGAT'a ait fakat ÇANDIR'ın simgesi GİLEBORU bunun suyu şifa dır..



Buda ünlü otomatik pulluk şaseyece batmış :D









Buda benim kışın bile rahat yok arkadaş yavv.. :)







Buda karın boyu ..

 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

ALİ DURMUŞŞŞŞŞ link=topic=52543.msg541401#msg541401 date=1329572628' Alıntı:
fatih eline sağlık. ok-*-s kardada mesele oluyordur temizlik işi. :D
saol ali abi evet temizlik meseleki ne mesele hayırlı diyelim genede :)
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

arkadaşlar bakıyorumda son konular bayagı ilgisiz kalıyor hep çekişme videoları şu şundan iyi konuları öne çıkıyor böyle ilgisiz kalacaksa söyleyin bidaha konu açmam
 
Katılım
20.02.2009
Mesajlar
1,745
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

Fatih Coniyi ürküttün ellam :D
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

Kusura bakma yeni gördüm kardeşim maşallah çok güzel kar yağmış bizdede böyle köpeğinde çok güzelmiş paylaşım için teşekkürler ilgisizliğe inat konu açmaya devam et.
 
Katılım
12.11.2009
Mesajlar
3,946
Konum
diyarbakır
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

kar hepsı rahmetır yeraltı suyu kaynaklarının çoğalmsaına toprağın taban suya doymasına kadar
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

kobra47 link=topic=52543.msg541518#msg541518 date=1329580554' Alıntı:
maşallah demek geliyor
saol teşekkür ederim :)

ByFreST0N link=topic=52543.msg541519#msg541519 date=1329580570' Alıntı:
Kusura bakma yeni gördüm kardeşim maşallah çok güzel kar yağmış bizdede böyle köpeğinde çok güzelmiş paylaşım için teşekkürler ilgisizliğe inat konu açmaya devam et.
estagfurullah abi ne demek. evet coni güzeldir . :)

sami ÖZKAN link=topic=52543.msg541622#msg541622 date=1329584901' Alıntı:
fatih hepsi bu kadarmı karın
daha detaylı resimler var abi fakat buraya çok bile bu resimler :)

kobra47 link=topic=52543.msg541631#msg541631 date=1329585177' Alıntı:
kar hepsı rahmetır yeraltı suyu kaynaklarının çoğalmsaına toprağın taban suya doymasına kadar
evet kar berekettir aşırısıda felakettir . :)

tümosan 8095 link=topic=52543.msg541633#msg541633 date=1329585251' Alıntı:
güzel kar yağmış maşallah...paylaşım için teşekkürler fatih bey..
saol begenmene sevindim :)
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

tavaslı_okan link=topic=52543.msg541814#msg541814 date=1329593207' Alıntı:
paylaşım için teşekkürler... kaç cm kar oldu??
saol 20-25 cm var ama şehir içinde dedemgilin evinin oralarda 35 cm filan var
 
Katılım
05.08.2011
Mesajlar
378
Konum
yozgat
Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

toğrağm ii kar yağmış yozgat bi kaç seneye kadar böyle kar görmemişti ii oldu bu sene de buğdaylar çürüyecek diye korkuyorum .... burda 80cm kar var .
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat

Ynt: YOZGAT Kar Altında 18.02.2012

Byzantion link=topic=52543.msg554520#msg554520 date=1330875189' Alıntı:
Maşallah memleketime.
*098*-

kobra47 link=topic=52543.msg554594#msg554594 date=1330879652' Alıntı:
maşallah güzel yağmış
saol :)

tugay666 link=topic=52543.msg554707#msg554707 date=1330884863' Alıntı:
toğrağm ii kar yağmış yozgat bi kaç seneye kadar böyle kar görmemişti ii oldu bu sene de buğdaylar çürüyecek diye korkuyorum .... burda 80cm kar var .
saol evet burdada köy içinde 50 cm dışarıya dogru çıkınca çogalıyor. benim boyum 1.80-1.85 cm arası diz kapagımı çok geçiyor
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt