arkadaşlar bir soruk var lütfen bakın (Leyland)


Ynt: arkadaşlar bir soruk var lütfen bakın (Leyland)

cem50 link=topic=79096.msg937305#msg937305 date=1416399933' Alıntı:
Yag seviyeniz yüksek bunun sebebi ya yagı degişimde veya eksilttiginde fazla koydunuz,
Yada enjektörlerinizde işeme var mazot yaga karışıyor buda yagın incelerek yaglama özelliginin bozulmasına ve çalışma sırasında yagın motor tarafından tahliye edilmesine yol açıyor,
(Bulabilirseniz bir parça yazı kurutma kagıdına motor yagını damlatın iki farklı yogunluk ve renkte hale oluşuyorsa yagınıza yakıt karışıyordur)
konuyla alakam yok ama aydınlatıcı bılgılerınız ıcın tşk ederım
 
Ynt: arkadaşlar bir soruk var lütfen bakın (Leyland)

Leylandcı Can78 link=topic=79096.msg937395#msg937395 date=1416416022' Alıntı:
Saol kardeşim verdigin bilgiler hem yararlı hmde iç ferahlatıcı oldu.....

O söylediğin kağıdı nerde bulabilirim....

Yağ fazla, peki sekmanlar aşınma fln yapmış mıdır sebebi segmanlar olabilirmi..
yag karismasi oluyorsa buyuk ihtimalle borulardada sikinti olabilir yani sadece yag tanki ile sorun diye sadece yag tankina bakmayin cunku bu bizim arabadada buna benzer birsey olmustu bir ara baktim araba hararet yapti sonra bi baktim o hararet suyunun icine yag karismis o su deposunun ici simsiyahti sizinde buna benzer bir problem muhtemelen sonra bizimkinin sorun o su deposunun kapaginin contasinin olmayisi arti motor fani otomatik devreye girmedigindenmis fan musiri felan degistirildi iste yani alakasiz sorunlar alakasiz problemler yaratiyor benim tavsiyem cok kurcalamadan servise gosterin yoksa traktorude cekici ile tasitmak zorunda kalabilirsinizbuda ek masraf
 
Ynt: arkadaşlar bir sorun var lütfen bakın (Leyland)

Kurutma kagıdı kırtasiyelere bakacaksınız,
Sekman aşınmış olsa piston üzerindeki sekman
1,alev tutucu sekman aşıntısında vuruntu benzeri zamansız ateşleme yapıyormuş gibi vuruntu benzeri bit çalışma yapar
2,komprasör sekman aşıntısında aşagıya kopmrasör verir ilk başlardaki az aşıntıda yag çubugundan duman verir aşınma arttıkça ilk çalıştırma zorlaşır (leylandlarda eterle çalıştırma emme manifolduna kızdırma bujisi takma gibi aspirin tedavisi vardır)
3,yag sıyırma sekmanı aşıntısında gönlek üzerinde kalan yagı süpüremedigi için yag yanar eksozdan mavi duman verir ve aşırı yag tüketimi olur.
 
Ynt: arkadaşlar bir sorun var lütfen bakın (Leyland)

cem50 link=topic=79096.msg937695#msg937695 date=1416469457' Alıntı:
Kurutma kagıdı kırtasiyelere bakacaksınız,
Sekman aşınmış olsa piston üzerindeki sekman
1,alev tutucu sekman aşıntısında vuruntu benzeri zamansız ateşleme yapıyormuş gibi vuruntu benzeri bit çalışma yapar
2,komprasör sekman aşıntısında aşagıya kopmrasör verir ilk başlardaki az aşıntıda yag çubugundan duman verir aşınma arttıkça ilk çalıştırma zorlaşır (leylandlarda eterle çalıştırma emme manifolduna kızdırma bujisi takma gibi aspirin tedavisi vardır)
3,yag sıyırma sekmanı aşıntısında gönlek üzerinde kalan yagı süpüremedigi için yag yanar eksozdan mavi duman verir ve aşırı yag tüketimi olur.
Egzozdan gelen mavi renkteki duman sadece soğukken rolentide mevcuttur....

oda beyaz karışımı açık renk mavidir cağ cubugundan dumanlamada vermiyor
 

Benzer Konular