BU TRAKTÖR ALİNİR Mİ,,


Bölgede yok denecek kadar az Erkunt same ki servis yok 40 km şehir merkezinde var , Erkunt için bişey diyemem ama same asla kapıdan sokmam az yakması dışında beğendiğim hiçbir yeri yok ,
Alacağım motor en fazla 5,6 yaşında olacak , kaldı ki buralarda erkuntla sameyi satmak fermana mahsus takas olmazsa kimse almaz kolay kolay

Beğenmeme konusunda bişey diyemem ama tutulmama satılmama konusunda sana katılmıyorum internet sayesinde taşınır her mal Türkiyenin heryerine kolaylıkla alınıp satılabiliyor, sizin orda case çok tutuluyormuş ben bizim bölgede hiç case görmedim bu demek olmazki case tutulmuyor ama tabi usta ve servis sıkıntısı oluyorsa almamak lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Beğenmeme konusunda bişey diyemem ama tutulmama satılmama konusunda sana katılmıyorum internet sayesinde taşınır her mal Türkiyenin heryerine kolaylıkla alınıp satılabiliyor, sizin orda case çok tutuluyormuş ben bizim bölgede hiç case görmedim bu demek olmazki case tutulmuyor ama tabi usta ve servis sıkıntısı oluyorsa almamak lazım
Valla internetten satmanın da suyu çıktı evet satarsin da ne zaman kaç günde ha dediğinde hemen satacaksın ,,
El için alacaksın diye bi laf vardı kim demiş bilmiyorum, TR geneli hemen satılan mal olacak en çok giden ülke geneli NH case
 
Motor grafiği güncelleme istiyor🤣
TD90 da başımıza gelmedik kalmadı.
3. ve 4. vitesler geçmiyordu, servisi çağırdık , vites kutusunda bir parça yerinden boşluk yapıp kayıyor , kabini kaldırıp vites kutusunu açıp parçayı yerine takmak 1000 TL tutuyor.Klima çar çabuk bozulu veriyor. Mazot pompasındaki stop muşuru başa bela , çalışıp duran motor arada stop ediyor.
Frenlerin yağı ısınınca buhar yapıyor , hava alma yeri var , hortumu yok , Halbuki si JXC ile çift pistonlu 10 tonluk römork kaldırdığımızda şanzımanın hava hortumu tıs tıs öter.
3 piston motorun her tarafı traktör olsa ne olur, tavsiye etmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: murat1919
TD90 da başımıza gelmedik kalmadı.
3. ve 4. vitesler geçmiyordu, servisi çağırdık , vites kutusunda bir parça yerinden boşluk yapıp kayıyor , kabini kaldırıp vites kutusunu açıp parçayı yerine takmak 1000 TL tutuyor.Klima çar çabuk bozulu veriyor. Mazot pompasındaki stop muşuru başa bela , çalışıp duran motor arada stop ediyor.
Frenlerin yağı ısınınca buhar yapıyor , hava alma yeri var , hortumu yok , Halbuki si JXC ile çift pistonlu 10 tonluk römork kaldırdığımızda şanzımanın hava hortumu tıs tıs öter.
3 piston motorun her tarafı traktör olsa ne olur, tavsiye etmiyorum.
Haklısınız fakat bazen yazdıklarınızdan degişik anlamlar çıkarabiliyor insanlar, bende söyledim mümkunse 4 silindir bakin dedim, ben takılmıyorum dedi , 115 bin lira verip 3 silindir alınmaz, ha bendede var, fakat ben çamurda hafif olsun arka saglam olsun diye öneri üstüne aldım , 4 silindir varken 3 silindir sıkıntı mısır slajini bile 4 silindirle yaptım , paşa babam karışmasa 6 silindirde gözüm var[emoji4]
 

6 silindir varken 4 silindir motormu kendi başına balanecer olmadan calisamayan dengesiz bi motor tasarimi uretimi basit die uretiliyor, yakit israfı 4 silindir motorun her tarafi traktör olsa ne olur
4 silindire bi gecseydik iyidi 3 den 6 ya nasil gecelim [emoji3]
 

Benzer Konular