case erkunt haşmeti perişan etti

Erkunt olduğu doğruda haşmet değil
Arka lastikler zaten servet in lastiği önlere ağırlık takmışlar 110 gibi gösteriyorlar
Ama yinede case çekmiş ama casede su mu civa mı var artık bilmem 80 lik erkuntu 110 gösterenler bunu da yapmış olabilir mi acaba :LOL:
Screenshots_2019-07-06-23-07-16.png
Screenshots_2019-07-06-23-18-12.png
 
Son düzenleme:
Arada 1 tondan fazla ağırlık farkı vardır, eğer hile yoksa lastik kalite ve basınç farkından case çekdi.
Case 65C, motor ağırlığı 3,5 ton, 65 hp, 260 n.m., çeki demiri kuvveti 3170 kg diyebilirim.
Erkunt 80.4 motor ağırlığı 4,2 ton civarıdır, 80 hp, 307 n.m. çeki demiri kuvveti %80 ortalamadan varsaysak 3200 kg gibidir.
Lastik farkı tutunmayı %60 gibi etkiler. Steyr 768 asfalt rampada yumuşak hamur lastikle,11 ton yükle motor bayıltılarak yükü çıkarabiliyor.Sert hamur lastikte 7 tonda patinaja kalıyor, aynı rampada MF 265S 7 tonla yumuşak hamur lastikle patinaja kalıyor, denedik.Sert çalışmalı motorun tutunması azdır, dizayn tercihidir.Bunu beğenen de beğenmeyen de olur.
Her traktörün çeki demiri kuvvetinin farklı grafikleri mevcuttur, bunu da üst serilerde motor yüküne göre ayarlarlar, %60 motor yükünü seven motora fazla çeki demiri kuvveti yüklemezler, dizayn tercihidir.Kuyruk mili kullanımında da benzer tercihler vardır.
Şanzıman yapısı da etkili olur,kısa devir aralıklı viteslerle, uzun devir aralıklı vitesin tutunmaya etkisi olur, motor karakteristiği de etkili uzun devir çalışmalı motorun uzun devir aralıklı vites yapısı vardır.
Case 65C, tav toprakta çizel toprağa saplanırsa 4 lastik yere oturuyor, bu tepkiyi her motorda göremiyoruz, Maxxum serisi, TR6 serisi, MF 5613 gibi modellerde bunu yapabiliyor, ağır zemin çalışmalarında aradığımız bir niteliktir, diğer modellerde motor stop ediyor.
Düşük devirde tork yakalama muhabbetini de sevmiyorum, üst serilerin 500 devri tork bantları 500 devir güç bantları bulunuyor, 1100 devirde tork yakalayınca az yakacakmış, şehir efsanesi, 2200 devirde motor çalışma devri bitiyor, 2500 devirde motor çalışma devri olsa daha uzun yapıda 700-800 devir tork ve güç bantları dizayn edilebilir, zaten yapılan ekstra yazılımlarda aynı şeyi yapıyor.Kullanım konforu biraz daha artar, ves selam.
 
Erkunt olduğu doğruda haşmet değil
Arka lastikler zaten servet in lastiği önlere ağırlık takmışlar 110 gibi gösteriyorlar
Ama yinede case çekmiş ama casede su mu civa mı var artık bilmem 80 lik erkuntu 110 gösterenler bunu da yapmış olabilir mi acaba :LOL:Ekli dosyayı görüntüle 39691Ekli dosyayı görüntüle 39692


hiç dikkat etmemiştim 😥😥😓😓😓
Case 65C, motor ağırlığı 3,5 ton, 65 hp, 260 n.m., çeki demiri kuvveti 3170 kg diyebilirim.
Erkunt 80.4 motor ağırlığı 4,2 ton civarıdır, 80 hp, 307 n.m. çeki demiri kuvveti %80 ortalamadan varsaysak 3200 kg gibidir.
Lastik farkı tutunmayı %60 gibi etkiler. Steyr 768 asfalt rampada yumuşak hamur lastikle,11 ton yükle motor bayıltılarak yükü çıkarabiliyor.Sert hamur lastikte 7 tonda patinaja kalıyor, aynı rampada MF 265S 7 tonla yumuşak hamur lastikle patinaja kalıyor, denedik.Sert çalışmalı motorun tutunması azdır, dizayn tercihidir.Bunu beğenen de beğenmeyen de olur.
Her traktörün çeki demiri kuvvetinin farklı grafikleri mevcuttur, bunu da üst serilerde motor yüküne göre ayarlarlar, %60 motor yükünü seven motora fazla çeki demiri kuvveti yüklemezler, dizayn tercihidir.Kuyruk mili kullanımında da benzer tercihler vardır.
Şanzıman yapısı da etkili olur,kısa devir aralıklı viteslerle, uzun devir aralıklı vitesin tutunmaya etkisi olur, motor karakteristiği de etkili uzun devir çalışmalı motorun uzun devir aralıklı vites yapısı vardır.
Case 65C, tav toprakta çizel toprağa saplanırsa 4 lastik yere oturuyor, bu tepkiyi her motorda göremiyoruz, Maxxum serisi, TR6 serisi, MF 5613 gibi modellerde bunu yapabiliyor, ağır zemin çalışmalarında aradığımız bir niteliktir, diğer modellerde motor stop ediyor.
Düşük devirde tork yakalama muhabbetini de sevmiyorum, üst serilerin 500 devri tork bantları 500 devir güç bantları bulunuyor, 1100 devirde tork yakalayınca az yakacakmış, şehir efsanesi, 2200 devirde motor çalışma devri bitiyor, 2500 devirde motor çalışma devri olsa daha uzun yapıda 700-800 devir tork ve güç bantları dizayn edilebilir, zaten yapılan ekstra yazılımlarda aynı şeyi yapıyor.Kullanım konforu biraz daha artar, ves selam.

Anladım abi🙄🙄🙄🤔🤔🤔
 
Case 65C, motor ağırlığı 3,5 ton, 65 hp, 260 n.m., çeki demiri kuvveti 3170 kg diyebilirim.
Erkunt 80.4 motor ağırlığı 4,2 ton civarıdır, 80 hp, 307 n.m. çeki demiri kuvveti %80 ortalamadan varsaysak 3200 kg gibidir.
Lastik farkı tutunmayı %60 gibi etkiler. Steyr 768 asfalt rampada yumuşak hamur lastikle,11 ton yükle motor bayıltılarak yükü çıkarabiliyor.Sert hamur lastikte 7 tonda patinaja kalıyor, aynı rampada MF 265S 7 tonla yumuşak hamur lastikle patinaja kalıyor, denedik.Sert çalışmalı motorun tutunması azdır, dizayn tercihidir.Bunu beğenen de beğenmeyen de olur.
Her traktörün çeki demiri kuvvetinin farklı grafikleri mevcuttur, bunu da üst serilerde motor yüküne göre ayarlarlar, %60 motor yükünü seven motora fazla çeki demiri kuvveti yüklemezler, dizayn tercihidir.Kuyruk mili kullanımında da benzer tercihler vardır.
Şanzıman yapısı da etkili olur,kısa devir aralıklı viteslerle, uzun devir aralıklı vitesin tutunmaya etkisi olur, motor karakteristiği de etkili uzun devir çalışmalı motorun uzun devir aralıklı vites yapısı vardır.
Case 65C, tav toprakta çizel toprağa saplanırsa 4 lastik yere oturuyor, bu tepkiyi her motorda göremiyoruz, Maxxum serisi, TR6 serisi, MF 5613 gibi modellerde bunu yapabiliyor, ağır zemin çalışmalarında aradığımız bir niteliktir, diğer modellerde motor stop ediyor.
Düşük devirde tork yakalama muhabbetini de sevmiyorum, üst serilerin 500 devri tork bantları 500 devir güç bantları bulunuyor, 1100 devirde tork yakalayınca az yakacakmış, şehir efsanesi, 2200 devirde motor çalışma devri bitiyor, 2500 devirde motor çalışma devri olsa daha uzun yapıda 700-800 devir tork ve güç bantları dizayn edilebilir, zaten yapılan ekstra yazılımlarda aynı şeyi yapıyor.Kullanım konforu biraz daha artar, ves selam.
Eee hocam şimdi 110 hp yerini case 65 alsak mı diyosun (şaka şaka )
 

Benzer Konular