evet arkadaslar jxc serisi ilk piyasaya çıktıgındada haber vermiştim.ve en kısa sürede jxc 75 modelini özelliklerini iyi gördügümüz için aldık .yaklasık 1,5 yıldır kullanmatayım ve kullandıkca her cıkan fabrikasyon hataları ,(+ )larını ve( - ) lerini burdan paylaşmaya çalısıyorum.kullandıkça ortaya çıkan hataları yazmaya devam edeyim . jxc serisi kullanan arkadaslarda aynı konu altında devam ederse sevinirim .jxc serisi yeni motor almayı düşünen arkadaşlara fikir olur.
1. jxc 75 ve 65 kabinli iki modeldede tarlada iş yaparken (ara çekme,mibzerle mısır ekimi,tarla sürümü vb.) traktor ön sağa çekiyor,arka sola doğru asılıyor bariz şekilde dısardan görunuyor.
2.ekipman bağlanınca kollar dengeli şekilde ayarlanmış haldeyken,kol boşlukları eşit halde degişik ekip manla denendi her 2 modeldede,arkadaki ekipman sola dogru kol boşlugu bitene kadar kayıyor.makina sola kasık çalısıyor.yetkili servis ve bölge sorumlusu dahil bilgilendirme yapıldıgı halde hala çözülmedi.
3.jxc 75 600 saatinde tarlada çalısırken ve boş tayken arada kendi kendıne tam gaz verıyo ve takılı kalıyodu.tüm bakımlar tam oldugu halde.(filitreler yeni iken) yakıtla ilgili sıkıntımı var dıye kontrol ederken depo tabanında çok ince talaş parçaları gördük bu sayade mazot pompası sökuklerek bosh yetkili servisine bilhassa kendimiz göturduk elden teslim ettik.içini görmek için yakıt pompası içi okadar dandik malzeme kullanılmış ki talaş parcaları ordan kopuyomuş. yenisiyle degişim istedim tamir kabul etmedim,ne mümkün kendi hatalarını tamir takımı deişerek telafi ettiler.şu an motorla ilgili çalişmada sıkıntı kalmadı.
4. kabin içinde havalandırma peteklerinin kırılması özellikle yagcı koltugu tarafının. o tarafı hiç açmamak en iyisi her kırıldıgında 15 tl.
5. koltuk altındaki uyarı muşiri .iyi güzelde devamlı ikaz veriyo .devamlı bir ikaz sesi adamı işten sogutur.servise söylendiginde eski bilindik türk usulu kokten uçuralım abi ses çıkmasın mantıgı koltuk mınderını sokerek bi şekilde mudahale ettiler ,müşirin yerini degiştirdiler nafile söktüm en sonunda kendim göturdum yenısıyle degısım için oda ellerınde yokmus yedek parça isticekler, birde koltuk minderiyle bütün set halindeymiş onuda göturecegım gelınce yedek parça.
6. hadi dedık nh lerden alısıgız lift o-matik taktıralım baya bi masraf ve orjınal kit taktırdık ama nafile çok sert,kullanışlı degil ilk çıkan modelerde yoktu taktıracaklar bosa para harcamasın yada orjinak kitini taktırmasın.
7. orta kolun çok ince olması ilk zamanalrda yamuldu attık hurdalıga .aldık hidrolık orta kolda kurtulduk.gerçı yeni cıkanlarda kol iyilestırmesı yapılmıs ama nafile..
1. jxc 75 ve 65 kabinli iki modeldede tarlada iş yaparken (ara çekme,mibzerle mısır ekimi,tarla sürümü vb.) traktor ön sağa çekiyor,arka sola doğru asılıyor bariz şekilde dısardan görunuyor.
2.ekipman bağlanınca kollar dengeli şekilde ayarlanmış haldeyken,kol boşlukları eşit halde degişik ekip manla denendi her 2 modeldede,arkadaki ekipman sola dogru kol boşlugu bitene kadar kayıyor.makina sola kasık çalısıyor.yetkili servis ve bölge sorumlusu dahil bilgilendirme yapıldıgı halde hala çözülmedi.
3.jxc 75 600 saatinde tarlada çalısırken ve boş tayken arada kendi kendıne tam gaz verıyo ve takılı kalıyodu.tüm bakımlar tam oldugu halde.(filitreler yeni iken) yakıtla ilgili sıkıntımı var dıye kontrol ederken depo tabanında çok ince talaş parçaları gördük bu sayade mazot pompası sökuklerek bosh yetkili servisine bilhassa kendimiz göturduk elden teslim ettik.içini görmek için yakıt pompası içi okadar dandik malzeme kullanılmış ki talaş parcaları ordan kopuyomuş. yenisiyle degişim istedim tamir kabul etmedim,ne mümkün kendi hatalarını tamir takımı deişerek telafi ettiler.şu an motorla ilgili çalişmada sıkıntı kalmadı.
4. kabin içinde havalandırma peteklerinin kırılması özellikle yagcı koltugu tarafının. o tarafı hiç açmamak en iyisi her kırıldıgında 15 tl.
5. koltuk altındaki uyarı muşiri .iyi güzelde devamlı ikaz veriyo .devamlı bir ikaz sesi adamı işten sogutur.servise söylendiginde eski bilindik türk usulu kokten uçuralım abi ses çıkmasın mantıgı koltuk mınderını sokerek bi şekilde mudahale ettiler ,müşirin yerini degiştirdiler nafile söktüm en sonunda kendim göturdum yenısıyle degısım için oda ellerınde yokmus yedek parça isticekler, birde koltuk minderiyle bütün set halindeymiş onuda göturecegım gelınce yedek parça.
6. hadi dedık nh lerden alısıgız lift o-matik taktıralım baya bi masraf ve orjınal kit taktırdık ama nafile çok sert,kullanışlı degil ilk çıkan modelerde yoktu taktıracaklar bosa para harcamasın yada orjinak kitini taktırmasın.
7. orta kolun çok ince olması ilk zamanalrda yamuldu attık hurdalıga .aldık hidrolık orta kolda kurtulduk.gerçı yeni cıkanlarda kol iyilestırmesı yapılmıs ama nafile..