Case MAX PRO mu FARMALL X mi


Kullanan arkadaşlar bayiden sıfır traktörümüz gelmek üzere ama max pro mu farmal x mi karar veremedik max prodan farmal x e geçip yorumlayacak arkadaşlar var mı bizim bölgede farmall x i tavsiye etmediler masraflı zahmetli traktör diye sizce piyasa yönünden falan hangisi daha avantajlı olur hangisi daha az yakar 90-100-110 kaçlık geleceği belli değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Ben 110X kullanıyorum 350 saat civarında kullandık. Hiç bir sorun yaşamadık henüz şanzıman max pro ya göre biraz hızlı 2nin 3ü ile 8 9 km hız yapıyor 2nin ikisi ise 5,5-6 km tek sıkıntısı o adblue konusunda biraz şöyle sıkıntılı düşük kalite adblue kullanırsan arıza yakıyor biraz hassas opet adblue ile hiçbir sıkıntı yaşamadık biz. Ama eski seriye göre çekişi bana çok daha iyi gibi geldi
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Ben 110X kullanıyorum 350 saat civarında kullandık. Hiç bir sorun yaşamadık henüz şanzıman max pro ya göre biraz hızlı 2nin 3ü ile 8 9 km hız yapıyor 2nin ikisi ise 5,5-6 km tek sıkıntısı o adblue konusunda biraz şöyle sıkıntılı düşük kalite adblue kullanırsan arıza yakıyor biraz hassas opet adblue ile hiçbir sıkıntı yaşamadık biz. Ama eski seriye göre çekişi bana çok daha iyi gibi geldi
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için 2 3 ay kadar önce farmall 110 X vardı bayide baya uyguna vereceklerdi bize başkası sipariş etmiş geri almaktan vazgeçmiş o yüzden ellerinde kalmıştı bizde almadık keske o zaman sorsaydım gruba
 

ne gibi farklar var hocam ?
Ormanda çalışmanin farklarını soruyorsanız eğer orman işi sıkıntı dere tepe, yeri geliyor inilmeyecek yerden iniyorlar. Ayrıca yeni nesil traktörler ormana uygun değil gibi traktör altında çok fazla alet edavat var en basitinden vites halatları vb.
Son olarak farmall x 38 jant alınırsa daha güzel olur egsozun yüksekliği baya artar.
 
Ormanda çalışmanin farklarını soruyorsanız eğer orman işi sıkıntı dere tepe, yeri geliyor inilmeyecek yerden iniyorlar. Ayrıca yeni nesil traktörler ormana uygun değil gibi traktör altında çok fazla alet edavat var en basitinden vites halatları vb.
Son olarak farmall x 38 jant alınırsa daha güzel olur egsozun yüksekliği baya artar.
yok hocam orman işi olarak sormadım sadece teknolojı dedınız ya o açıdan max pro ile farmal farklarını sordum
 
yok hocam orman işi olarak sormadım sadece teknolojı dedınız ya o açıdan max pro ile farmal farklarını sordum
En büyük fark motor biri pompalı biri commonrail çekiş tork ıvır zıvır daha iyi tabi ama en önemlisi çok daha çevreci adblue masrafı da beraberinde. Kabin tarafında ise e lift geldi, 540 750 kolu kabin içine alındı bir de dijital ekran o zaten tmr ile maxproya gelmişti. Vitesler aynı 12 ileri geri kürek sapı klasik, arka tarafta ise çamurluk üstü düğme geldi başka bir dişe dokunur şey yok ha bir de genel ağırlık 400 kg civarı arttı.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Pancar römorku çekip , pancar yükler mi?
Egzozdan dolayı kepçe takmaya müsait olmadığı söyleniyor, aslı var mıdır?
Daha önce alacağımız farmall 110 x te fabrika çıkışı ön kepçe vardı ama kastettiğiniz bu mu bilmiyorum hocam bende pancar cekirdek ve buğday ağırlıklı çalışıyorum özellikle pancarda çok işime yarayabilirdi o kepçe
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
En büyük fark motor biri pompalı biri commonrail çekiş tork ıvır zıvır daha iyi tabi ama en önemlisi çok daha çevreci adblue masrafı da beraberinde. Kabin tarafında ise e lift geldi, 540 750 kolu kabin içine alındı bir de dijital ekran o zaten tmr ile maxproya gelmişti. Vitesler aynı 12 ileri geri kürek sapı klasik, arka tarafta ise çamurluk üstü düğme geldi başka bir dişe dokunur şey yok ha bir de genel ağırlık 400 kg civarı arttı.
Bir de benim fark ettiğim kadarıyla vites hızları değişmiş
 
Bir de benim fark ettiğim kadarıyla vites hızları değişmiş
Tarlada sürüm yaparken şanzımanın serileştirilmiş olmasını istemeyen sürücüler olabiliyor.
Motor devri 1700 rpm ile
Tarla 1. vites 4 km/h ,
Tarla 2. vites 5 km/h ,
Tarla 3. vites 6 km/h ,
Tarla 4. vites 7 km/h ,
Motor devri 2200 rpm ile de +1 km/h hıza sahip olmasını bekleriz.
Bu hızlara pullukta ihtiyaç oluyor.
Tarla 2. vites 6 km/h , 3. vites 9 km/h olursa yaş sürümlerde 2 vites pulluğa kalıyor, ara vites ihtiyacı oluyor.
Yol 1. vites ile arkada 15 ton römorku kaldırabilmesi gerekiyor.
T5 EC ile T5 DC seride motor gücü farkları var.
EC seride tarla vitesleri 4-10 km/h hız aralığında ,
DC seride tarla vitesleri 5-12 km/h hız aralığında ,
New Holland 'da 18F*6R, şanzıman seçeneği var.
İhtiyaç hasıl olan kişiler için opsiyonel olarak kullanılmasını tavsiye ederiz.
Motor gücü yükseldikçe vites aralarının hız boylarının açılmasını istemeyiz.
Uygun toprak işleme hız aralığı 4-9 km/h ' tir.
Şanzımanın 30 km/h hıza göre senkronize vitesler olmasını , klasik olarak 500 rpm motor devri değişiminde vites değişimi yapmayı , yol vitesine ihtiyaç olunca da yol vitesi konularak 19*6 şanzıman kullanılmasını bekleriz.
100-110 hp bir traktörün verimli çalışabilmesi için beklentidir.
1500 rpm max tork devri , 2300 rpm max güç devir olan motora uygun bir şanzıman 19*6 olabilir.
Motorun zamanlama kayıpları 800 rpm , vites araları da 500 rpm olursa gayet uyumlu tercih yapılmış olur.
12*12 şanzıman ihtiyaçları zor tarla sürümlerinde yeterince karşılamıyor.
İlgililerin bilgisine sunarız.
 

Benzer Konular