DEUTZ 6140.4 2015 MODEL Hakkinda


Merhabalar bu traktörden alma düşüncemiz var kullanıcılar varsa bilgilendirebilir mi ağır iş için patlatma vb işler icin düşünüyoruz 2015 model 3000 saatte adbluesinden korkuyorum arıza cıkartır mı? ilerleyen günlerde
 
Merhaba, bu traktörün aynısından bende var. 2015 model 1800 saatte.
Öncelikle güzel traktör onu belirtmek isterim.
Ağır işlerde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Nominal güç 135 hp ve Max güç 144 hp. 1600 devirde ulaştığı Max tork 630 nm. Tork olarak sınıfındaki günümüz güncel traktörler ile aynı hatta daha fazla.
Ad blue yakıtına gelince.bu iş başlı başına sıkıntı. Ben yazılım ile iptal ettirdim. Aynı zamanda 20 hp güç artışı da yaptırdım. Avrupa’da 6160.4 ler mevcut.Almanya dan paket yazılım traktörüme yüklendi. Gayet memnunum. Toprak altı işlerde 1 kademe, toprak üstü işlerde 2 kademe power artışı oldu. Yakıt tüketimi bir tık arttı diyebilirim.
Ağır iş olarak kırlangıç kulaklı 13 ayak çizeli 7 km ile rahatlıkla götürüyor
 
  • Beğen
Tepkiler: cmylmzzzz
Merhaba, bu traktörün aynısından bende var. 2015 model 1800 saatte.
Öncelikle güzel traktör onu belirtmek isterim.
Ağır işlerde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Nominal güç 135 hp ve Max güç 144 hp. 1600 devirde ulaştığı Max tork 630 nm. Tork olarak sınıfındaki günümüz güncel traktörler ile aynı hatta daha fazla.
Ad blue yakıtına gelince.bu iş başlı başına sıkıntı. Ben yazılım ile iptal ettirdim. Aynı zamanda 20 hp güç artışı da yaptırdım. Avrupa’da 6160.4 ler mevcut.Almanya dan paket yazılım traktörüme yüklendi. Gayet memnunum. Toprak altı işlerde 1 kademe, toprak üstü işlerde 2 kademe power artışı oldu. Yakıt tüketimi bir tık arttı diyebilirim.
Ağır iş olarak kırlangıç kulaklı 13 ayak çizeli 7 km ile rahatlıkla götürüyor
Güzel bilgilerinizi için teşekkür ederim traktörün kendi motorunun hacim olarak kücük olduğu söylendi bu nedenle fazla tutulmadigi belirtildi gerçekten öyle mi
 
  • Beğen
Tepkiler: ermando
Güzel bilgilerinizi için teşekkür ederim traktörün kendi motorunun hacim olarak küçük olduğu söylendi bu nedenle fazla tutulmadığı belirtildi gerçekten öyle mi
Deuthz 6 sınıfı motor yelpazesinde çok çeşit motor gücü yönetimleri bulunmaktadır.
4 ve 4.1 lt lik motorlarda sabit tork aralığı devirleri ;
1200-1600 rpm , 1200-1700 rpm, 1200-1800 rpm değişirken ,
Sabit güç aralığı devirleri ;
1900-2300 rpm aralığında max güç tepesi 1900, 1950, 2100 rpm gibi değişebilmektedir.
Euro 5 motorlarda ise ek güç üretiminde 1600-2000 rpm arasında tork çizgisini stabile yakın düz şekilde düzeltebiliyor.
Eski nesil motorlarda devir sabitleme 1600 rpm ve 2000 rpm devirlerde yapılıyor.
Yeni nesil Euro 5 motorda da aynı devirler kullanılmasına rağmen 2000 rpm de sabit tork veren motorun tepkisi farklı olur.
Tork, güç çizgisi kesişim devirleri 1700 rpm genel tercihtir.
Eco yol vitesleri ; 6155-6215 modeller için
1100 rpm de tork yakalayan motorlarda , PS-RC shift, 40 Eco ,1490-1158 rpm , 50 Eco , 1863-1447 rpm
1200 rpm de tork yakalayan motorlarda , PS-RC shift, 40 Eco ,1575-1224 rpm , 50 Eco , 1969-1530 rpm .
En az yakıt bölgesi devirleri motorun sabit tork aralığında etkilidir.

Acemi sürücüler bazen traktörleri 900 rpm motor devrinde 50 km/h hıza çıkarmaya çalışabilirken ,
Bu traktörler böyle aykırı kullanıma izin vermez, doğrusu da budur.
1447 rpm devirde 50 km/h hız yapabiliyor.

Powershift modeller sabit tork arağının son devirleri kullanması gayet uygunken ,
Range shift tam otomatik modellerin en az yakıt bölgesi başlangıç devrini kullanabilmesi sadece yakıt ekonomisi gözetilerek yapılmış bir tercihtir.
Motoru max tork noktası ve max güç devri arasındaki devirler ile sürmemiz gerektiğinden 7250 TTV modelindeki 1200 rpm olan tercihi beğenmemiştik, yol durumunda ekipman taşımada ancak kullanılabilir.

Fendt 716 da 4 lt lik Deuthz motor kullanıyor ama
Gen 6 serisi 1500 rpm max tork , 1800 rpm max güç tepesi , %35 tork rezervi verirken ,
Deuthz 6160 TTV , 1200-1800 rpm sabit tork aralığı ve en az yakıt bölgesi , 1900 rpm max güç tepesi bulunuyor.
Çamurculuk konusunda Fendt' in motor haritası artan güce sahipken ,Deuthz stabil çalışan motordan dolayı tutunma ve traktörün yük sallama nitelikleri farklı olacaktır.

Deuthz 6.1 lt lik 6 silindir motor 1100-1700 rpm arası sabit tork aralığı verirken ,
Kubota 6,1 lt lik 6 silindir motor 1200-1600 rpm arası sabit tork aralığı verir, 4 silindirlisinin ise 1500 rpm max tork tepesi bulunuyor.

NH TR6 135 ile kıyaslama yapmayız ama sürüş özellikleri olarakta 60*60 şanzımana yüksek tork rezervli motor koyulması da çok uygun düşmez.
Motor hacminden dolayı eleştiri yapmayız.
Şoför, ne kadar şoför, bu traktörlerde belli olur.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ermando
Güzel bilgilerinizi için teşekkür ederim traktörün kendi motorunun hacim olarak kücük olduğu söylendi bu nedenle fazla tutulmadigi belirtildi gerçekten öyle mi
Tutulmama sebebi sadece piyasa algısı bence. Bu donanımlarda Jd de R serisi MF de S serisi ile aynı donanımlara sahip. Ancak ikinci elde onlarla aynı satış kabiliyetine sahip değil. Deutz daki power shift şanzuman Jd de powerquad Mf de ise dyna 4-6 olarak karşılık bulur. Motor hacmine gelirsek 4.1 deutz motor bence çok verimli. Güç ve tork grafiğini diğer emsal traktörlerle karşılaştırmanı öneririm. Güncel deutz 6140 ta mesela 3.6 motor var ve şanzumanı 6140.4 ten farklı. O traktör gerek motor gerek kabin içi yaşam alanı olarak ta 6140.4 ile kıyaslanmaz bence. Yağını 2 gün önce değiştirdim. İki adet yakıt filtresi ve 1 adet yağ filtresini orijinal sdf aldım. Yakıt filtreleri 3500 tl , yağ filtresi 600 tl. Yağ olarak sdf nin kovalarında shell turcaz petrole dolum yaptırdığını görmüştüm. Tabi ki katkı maddeleri farklılık gösterir ancak 250 saatte normal bakım aralığı yerine 200 saatte olmak üzere Shell R6 M kullanıyorum.kovaları aynı boyutta ve 20 lt. Sadece sdf nin gri kova shell in siyah. Traktör 12 lt yağ alıyor bu arada.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: tarımyazari
Tutulmama sebebi sadece piyasa algısı bence. Bu donanımlarda Jd de R serisi MF de S serisi ile aynı donanımlara sahip. Ancak ikinci elde onlarla aynı satış kabiliyetine sahip değil. Deutz daki power shift şanzuman Jd de powerquad Mf de ise dyna 4-6 olarak karşılık bulur. Motor hacmine gelirsek 4.1 deutz motor bence çok verimli. Güç ve tork grafiğini diğer emsal traktörlerle karşılaştırmanı öneririm. Güncel deutz 6140 ta mesela 3.6 motor var ve şanzumanı 6140.4 ten farklı. O traktör gerek motor gerek kabin içi yaşam alanı olarak ta 6140.4 ile kıyaslanmaz bence. Yağını 2 gün önce değiştirdim. İki adet yakıt filtresi ve 1 adet yağ filtresini orijinal sdf aldım. Yakıt filtreleri 3500 tl , yağ filtresi 600 tl. Yağ olarak sdf nin kovalarında shell turcaz petrole dolum yaptırdığını görmüştüm. Tabi ki katkı maddeleri farklılık gösterir ancak 250 saatte normal bakım aralığı yerine 200 saatte olmak üzere Shell R6 M kullanıyorum.kovaları aynı boyutta ve 20 lt. Sadece sdf nin gri kova shell in siyah. Traktör 12 lt yağ alıyor bu arada.
Güzel bilgileriniz için teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: ermando
Tutulmama sebebi sadece piyasa algısı bence. Bu donanımlarda Jd de R serisi MF de S serisi ile aynı donanımlara sahip. Ancak ikinci elde onlarla aynı satış kabiliyetine sahip değil. Deutz daki power shift şanzuman Jd de powerquad Mf de ise dyna 4-6 olarak karşılık bulur. Motor hacmine gelirsek 4.1 deutz motor bence çok verimli. Güç ve tork grafiğini diğer emsal traktörlerle karşılaştırmanı öneririm. Güncel deutz 6140 ta mesela 3.6 motor var ve şanzumanı 6140.4 ten farklı. O traktör gerek motor gerek kabin içi yaşam alanı olarak ta 6140.4 ile kıyaslanmaz bence. Yağını 2 gün önce değiştirdim. İki adet yakıt filtresi ve 1 adet yağ filtresini orijinal sdf aldım. Yakıt filtreleri 3500 tl , yağ filtresi 600 tl. Yağ olarak sdf nin kovalarında shell turcaz petrole dolum yaptırdığını görmüştüm. Tabi ki katkı maddeleri farklılık gösterir ancak 250 saatte normal bakım aralığı yerine 200 saatte olmak üzere Shell R6 M kullanıyorum. kovaları aynı boyutta ve 20 lt. Sadece sdf nin gri kova shell in siyah. Traktör 12 lt yağ alıyor bu arada.
Konuyu geçmiş dönemde konuşmuşuz.
Tutulmama nedeni ,
100 kw, 527 n.m torka sahip olup , 80 000 euro fiyatı olmasıymış.
Bu modellerin tanıtım broşürlerinde 3 lü dönerli pulluk göze çarpıyor.
Geniş lastik ebatlarıyla konforlu sürüş öne çıkarılıyor.
Maxxum 115 EP modelin yaptığı yaş pulluk sürümü performansını alamayız.
Çiftlik içi hafif kullanım traktörü dizaynı var.
Ağır hizmet traktörü vasfı taşımaz.
 
Konuyu geçmiş dönemde konuşmuşuz.
Tutulmama nedeni ,
100 kw, 527 n.m torka sahip olup , 80 000 euro fiyatı olmasıymış.
Bu modellerin tanıtım broşürlerinde 3 lü dönerli pulluk göze çarpıyor.
Geniş lastik ebatlarıyla konforlu sürüş öne çıkarılıyor.
Maxxum 115 EP modelin yaptığı yaş pulluk sürümü performansını alamayız.
Çiftlik içi hafif kullanım traktörü dizaynı var.
Ağır hizmet traktörü vasfı taşımaz.
Rated power 130 hp Max power 135 hp (akıllı güç yönetimi ile 144 hp) tork ise 1600 devirde 628 nm. Jantları kulaklı değil tek parça. Bu traktör ağır hizmet traktörü. Maxxum 115 ep 116 gerçek 126 Max gücü var. Torku 520 nm. Tek avantajı 6 silindir olması.
 
Rated power 130 hp Max power 135 hp (akıllı güç yönetimi ile 144 hp) tork ise 1600 devirde 628 nm. Jantları kulaklı değil tek parça. Bu traktör ağır hizmet traktörü. Maxxum 115 ep 116 gerçek 126 Max gücü var. Torku 520 nm. Tek avantajı 6 silindir olması.

Maxxum 115 EP Euro 3B, modelin nominal gücü 85-93 kw , 522 n.m . max güç 103-113 kw , 632 n.m. tork , tork rezervi %41 görünüyor.
Bu seri yaş toprak yapısında 4 soklu pulluk ile sürüm yapabiliyor.
Traktörlerin model yılına göre motor güçleri değişkenlik gösteriyor.
Efficient Power , EP serisi olarak özellikle belirttik.
Ek güç üretim şekli de farklıdır.
Yağışlı iklim kuşağında mısır ve pancar yeri sürmek için uygun bir model olarak görüyoruz.
 


Maxxum 115 EP Euro 3B, modelin nominal gücü 85-93 kw , 522 n.m . max güç 103-113 kw , 632 n.m. tork , tork rezervi %41 görünüyor.
Bu seri yaş toprak yapısında 4 soklu pulluk ile sürüm yapabiliyor.
Traktörlerin model yılına göre motor güçleri değişkenlik gösteriyor.
Efficient Power , EP serisi olarak özellikle belirttik.
Ek güç üretim şekli de farklıdır.
Yağışlı iklim kuşağında mısır ve pancar yeri sürmek için uygun bir model olarak görüyoruz.
The hoca max gücü 126 hp tork 522 nm. Bu değerleri sürekli verebiliyor. Orada hem fikirim. Ancak 154 hp güç ve 632 nm tork anlık veriler. Ve kuyruk milinden ölçülen değerler. Ben nominal güce bakarım anlık güçlere aldanmam. Sonuçta nef motor deutz tcd Euro 4 motor ile kıyaslamam. Günümüz nef motor NH T7.210 a kalkıp 210 hp diyemeyiz. Sonuçta 165 hp nominal gücü var.Daha öncede dediğim gibi 6 silindir makina olması bence tek artısı.
 
  • Beğen
Tepkiler: gocabolulu

Benzer Konular