Dünya New Holland Modelleri


bilenler zaten bakıyordur ama bilmeyenler için dünyadaki güncel nh modelleri linkten ülke seçerek bakılabilir hangi ülkeye traktör vermişiz ayırt edilebiliyor hangi ülkelerden öndeyiz gerideyiz karşılaştırma yapılabilir gelecek tier 4 hakkında fikir edinilebilir bazı ülkelere Türk traktör çıkışlı ttf motorlu tier4 ler çoktan satışta bize gelmemesi tamamen geciktirme politikası zaten üretip sattığın modeli kendi ülkene neden satmazsınki
hatta fransaya tt4 modelleri tier 4 olarak gitmiş
yeni tier4 3 piston ttfler hepsi 2,9 litre
55 hp 258 nm %54 tork rezervi
65 hp 291 nm %47
75 hp 341 nm % 48
motorlar çok iddalı gibi geldi
 
Son düzenleme:
Servis olayının oturması için durum böyledir.
Motor karakteristiklerinde her firmanın tercihleri farklıdır.
Yeni motor alanlar genelde son viteste motor boğulmadan kalkış yapar mı sorusunu sorarlar. :)
Her seri için durum değişkendir.Eski modellerde motor başlangıç torku ile max tork arasındaki artış yüzdeleri azdır, turbolu motorlarda %120 orana çıkabiliyor.
Tork bandı başlangıçta yüksek olanlar, biraz sert kalkış yapıp, patinaja çabuk düşer, yarım ay şeklinde olanlar daha başarılıdır, özellikle ön kepçe çalışmasında tercih edilir, Motor çalışma devir aralığı uzadıkça şahlanan çalışmadan, stabil çalışmaya doğru yönelir.
Çamurda çalışan, motoru tutundurmak ister ve bunun lastik teker ile olmasını tercih eden olur, sert çalışmalı motorda palet kullanmak gerekiyor, MF 285, JD 2130 a batakta palet takılır,
Tork yedeklerinin ortalamalardan yüksek olması, motorun çabuk toparlanmasını sağlayacaktır fakat rölanti gazda kalkış arayanlara derman olmaz.Yüksek devirde debriyaja basıp vites değiştirirsek motora bir şey olur kaygısı taşıyanlarda var, biz değiştiriyoruz, hiç bişicik olmuyor, zararını gömedik.
Islak kavrama debriyajlar 4 sınıfı için ihtiyaçtır veyahut taksilerde olduğu gibi balatayı rahat değiştirebileceğimiz bir kapak tasarımı gerekiyor.Ara iş traktörü olarak genelde 65-85 hp kullanıyoruz. balye bağlayanlar iki yılda bir debriyaj plakası değişir.Motor bölündü, rivayetlerinden kurtuluruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mahmutünaldı
bilenler zaten bakıyordur ama bilmeyenler için dünyadaki güncel nh modelleri linkten ülke seçerek bakılabilir hangi ülkeye traktör vermişiz ayırt edilebiliyor hangi ülkelerden öndeyiz gerideyiz karşılaştırma yapılabilir gelecek tier 4 hakkında fikir edinilebilir bazı ülkelere Türk traktör çıkışlı ttf motorlu tier4 ler çoktan satışta bize gelmemesi tamamen geciktirme politikası zaten üretip sattığın modeli kendi ülkene neden satmazsınki
hatta fransaya tt4 modelleri tier 4 olarak gitmiş
yeni tier4 3 piston ttfler hepsi 2,9 litre
55 hp 258 nm %54 tork rezervi
65 hp 291 nm %47
75 hp 341 nm % 48
motorlar çok iddalı gibi geldi

Bizim tt4 ünde orjinali 260 tork ise şuan 460 tork olmuştur o hissi veriyor [emoji16] ayar yapmadan önce 4 ile kelle 20 gaz çıktığı yolu şimdi 2 ton römork + 2 tonda yük ile aynı devirde çıkıyor (içinden bi 4.65 daha çıktı sanki)
 

Benzer Konular