ERKUNT TRAKTÖR 2016 YENİLENMİŞ İÇ TASARIM VE TEKNİK AYRINTILARI


Nimet 70 E+ da kabin içi 70 lüks ile aynı mı? Tabi vites kolları hariç.. Elinizde görseli var mı?

70E+ ile 70 lüks iç dizaynları aynı diğer konuda var ayrıntıları.

Zeminde yer alan takviye vitesi çok çağdışı duruyor Ercan , diğer kollarda öyle. Ne o öyle millet motosklet kullanır gibi ayak topuguyla vites mi değiştirecek kardeşim :)

Bir de onları yukarı alabilsek tamam abi ama son karar bizim değil malasef bana kalsan daha neler ederim amma artık sonraki yeniliğe onu da hallederiz umarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: gatmer45
Abilerim öncelikle selamlar.
Vallahi ne diyeyim erkuntun bu yenilikleri benim hoşuma gitti.Bu kadar kısa vadede bu geliştirmeleri yapmak bence takdir edilesi.Konfor konusunda yapılan eleştiriler haklı olabilir ama bence bunlar çok da önemli detaylar değil.2003 te bi new holland td75d almıştık bugün yıl 2016 aynı serinin biraz daha cafcaflı olması dışında bi farkı yok.ha bi de power shuttle eklediler o da ne kadar başarılı tartışılır.2 yıl önce orman işlerinde kullanmak üzere bi case jx100 aldık ilk gününde ormana götürüp kasaya 7 ton mal yükledik.park halinde traktör yerinden kaymaya başladı meğer park halinde motorla lastiklerin münasebeti kesiliyomuş çok saçma bi uygulama madem böyle bi sistem yapıyosun şanzuman kilitlmesini neden dahil etmiyosun.Hemen geri gönderip shuttle sız tek model olan jx75 aldık.Yani gelgelelim diğer yerli üretim markalara nazaran gelişmesi çok hızlı.Ayrıca geri dönüşleri de harika.Daha iki gün evvel siteleri üzerinden bi tavsiye mesajı ilettim.Hemen ertesi gün bi fabrika yetkilisi beni geri arayıp tavsiyeleriniz dikkate alındı teşekkür ederiz dedi.Bence bu mükemmel bişey.Adamlar kopyala yapıştır piyasaya daya mantığında değil.Ayrıca:
Hani biz bir CVT şanzıman istemiyoruz. Bizde biliyoruz olmaz. Ama bir 24x24 veya 32x32 bir powershift yapabilirler.
Abicim neden cvt olmasın senin cvt dediğin sistem bir planet dişli sistemi ve iki değişken deplasmanlı pompadan oluşuyo.Bide üzerine yazılımını yapmak kalıyo.bi powershift sisteme nazaran çok daha basit.Çok da zor bişey değil bence bugün yerli üretim yapan firmalar bunu gayet yapabilir.Yalnız işin bürokratik tarafı nasıl olur bilemem.Yani telif hakları vesaire.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ercan AYKUŞ
Traktörde yıllarca üreticilerin alışmış çeki imalatı hiç göz önüne gelmedi. Bu nedenle fotoğrafını çektiğim ve kullandığımız çekinin resmini paylaşıyorum. Erkunt bunu da en azından fuara getirdiği traktörlere takarsa, tercihi satın alma aşamasında alıcıya bırakırsa sevinirim. Diğer malum alt çeki hem uzun hemde iki dingil damper kasaya hiç gitmemektedir.
Bizim bölgede de ekseriyetle bu çeki tipi kullanılır.Standart donanımda olan çeki tek dingilli römorklara uygun değil.çok geriden bastığı için ön dingilin yükünü dolayısıyla tutunmasını azaltıyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: wr1924
Erkunt un bu gelişmesinden etkilendiğim için bende bişey yazayım.
1-elektro hidrolik levye yağlı debriyaj
2-elektronik 4 çeker düğmesi
3-elektronik diferansiyel kilit düğmesi
4-elektro hidrolik pto
5-24/24 sanziman vites düğmeli
6-e-lift ve çamurluk üstü pto aski kolu
7-açılır tavan güneşlik yana alinmis egzs
8-tüm elektronik ve mekanik kontrollerin sağ konsola alınması
9-sanziman park kilidi
11-piston desteklı yan kollar ve hidrolik orta kol
12-6+1 yağ çıkışı
13-asansör çeki ve kabin ici kontrol
14-bütünleşik çelik şasi
15-hostes koltuğu ve modern kabin ici döşemeler
16-direksiyonla hareket eden dijital gösterge paneli
17-teleskopik ve eğim ayarlı direksiyon
18-yeni tasarım kaput ve çift far
19-common rail motor + akıllı güç yönetim sistemiyle yüke duyarli yakıt tuketimi ve güç üretimi
20-ön kaput altı izgarali örtü
21-klima kalorifer ve havalandırma
22-yuvarlatilmis on kabin camı
23-arka silecek ve mekanik ayarlı ön ve arka çalışma lambaları
24-en az 5 yöne ayarlanabilen hava yastıkli suspansiyonlu koltuk
25-gövde üzerine alınmış klima ufleyicileri ve düz platform
26-kabin ve ön aks suspansiyonu
27-mekanik kontrol edilen elektronik vites gecisi
28-çeşitli ekipman hassasiyet ayarlarini kaydeden ve anlık yakıt tüketimini gösteren teknik arıza ve hata kodu veren monitör
29-ön pto ve aski kolları
şimdi daha fazla yazarsak erkutcular beni sayfadan atar çok şey istedim biliyorum ama imkansız değildir amacımız avrupayla rekabet etmekse onların yapmadigini gerceklestirmeliyiz. Haliyle bu bahsettiğim özelliklerin hepsi erkunt ta olursa 100 hp lik traktörü 230 bin leri bulur.
 
Erkunt un bu gelişmesinden etkilendiğim için bende bişey yazayım.
1-elektro hidrolik levye yağlı debriyaj
2-elektronik 4 çeker düğmesi
3-elektronik diferansiyel kilit düğmesi
4-elektro hidrolik pto
5-24/24 sanziman vites düğmeli
6-e-lift ve çamurluk üstü pto aski kolu
7-açılır tavan güneşlik yana alinmis egzs
8-tüm elektronik ve mekanik kontrollerin sağ konsola alınması
9-sanziman park kilidi
11-piston desteklı yan kollar ve hidrolik orta kol
12-6+1 yağ çıkışı
13-asansör çeki ve kabin ici kontrol
14-bütünleşik çelik şasi
15-hostes koltuğu ve modern kabin ici döşemeler
16-direksiyonla hareket eden dijital gösterge paneli
17-teleskopik ve eğim ayarlı direksiyon
18-yeni tasarım kaput ve çift far
19-common rail motor + akıllı güç yönetim sistemiyle yüke duyarli yakıt tuketimi ve güç üretimi
20-ön kaput altı izgarali örtü
21-klima kalorifer ve havalandırma
22-yuvarlatilmis on kabin camı
23-arka silecek ve mekanik ayarlı ön ve arka çalışma lambaları
24-en az 5 yöne ayarlanabilen hava yastıkli suspansiyonlu koltuk
25-gövde üzerine alınmış klima ufleyicileri ve düz platform
26-kabin ve ön aks suspansiyonu
27-mekanik kontrol edilen elektronik vites gecisi
28-çeşitli ekipman hassasiyet ayarlarini kaydeden ve anlık yakıt tüketimini gösteren teknik arıza ve hata kodu veren monitör
29-ön pto ve aski kolları
şimdi daha fazla yazarsak erkutcular beni sayfadan atar çok şey istedim biliyorum ama imkansız değildir amacımız avrupayla rekabet etmekse onların yapmadigini gerceklestirmeliyiz. Haliyle bu bahsettiğim özelliklerin hepsi erkunt ta olursa 100 hp lik traktörü 230 bin leri bulur.

Abi yorumun için gerçekten çok teşekkür ederim. İsteğin talebin dibine vurmuşunuz yazdığınız isteklerden bir çoğu zaten bu yıl çıkan serilerde mevcut az bi eksikleri kaldı, zaten hazırlamış olduğumuz bir AR-GE ve öneri sunumunda resimli örnekli olarak sunduk illa bazı şeyler de zamanla istek listesine giriyor.
Bu yazdıklarınızı ekran alıntısı şeklinde Erkunt traktörde gerekli birime ulaştıracağım.
Tekrar teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: YUSUFTUYLUOGLU
Ben teşekkür ederim Ercan bey sanırım biraz abarttım yalnız birkaç değişiklik daha olsa neden erkunt olmasın.mesela jd nin 5e,nh nin td,mf nin 2000-3000,kubo'nun m40 ve tumonun 50 sene önceki teknolojisi traktörleri alacağımıza erkunt alırız çünkü adamlar arge ye gelişime onem veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ercan AYKUŞ
Ben teşekkür ederim Ercan bey sanırım biraz abarttım yalnız birkaç değişiklik daha olsa neden erkunt olmasın.mesela jd nin 5e,nh nin td,mf nin 2000-3000,kubo'nun m40 ve tumonun 50 sene önceki teknolojisi traktörleri alacağımıza erkunt alırız çünkü adamlar arge ye gelişime onem veriyor.

Abartmak değil istemek diyelim abi istemezsek olmaz.
İsteyecen zorlayacan ısrar edecez ki o beklenen şeyler ortaya çıksın.
 

Benzer Konular