ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

çiftçilere bedeva versinler..
isteyene istediği renkte versinler..
ön tekeri arkadan büyük yapsınlar..
bi alana bir bedeva versinler..
versinlerde versinler...
o dilleri yesinler.. :) bitti..
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

meyveci tıplerıne e serısı carraro şanzıman getırmelerını ve sol tarafına levye Satil koymalarını ıstıyoruz tesekkurler. anlş-*s
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

Kısmet 58 arka lastik ile arka çamurluğun arası arttırılmalı (çamurda problem olmasın diye) ve çamurluk biraz daha yükseltilerek üstü düzleştirilmeli yolcular için.
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

Ön hidrolik çift çekerlerin hepsinde olmalı
Kabin içi biraz daha geniş olmalı ayrıca hostes koltuğu konulmalı
İleri geri mekik konulmalı
Ön kepçe için joystick bulunmalı
hidrolik orta kol opsiyon değil de standart olmalı
Çift çeker modellerde ön teker ile arka teker genişlikleri aynı olmalı
Eğimli arazide yük taşıma da işlerinde ön fren konulması düşünülmeli, fikrimce olursa iyi olur diye düşünüyorum.
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

Alıntı yapılan: zerenler42 - 01 Şubat 2012, 22:38:06

arkadaslar erkunt nimete monteledıgım dıjıtal hız gostergesını yakalsık 150 tlye maloldu.yolda yaptıgım denemede navigasyon ve traktorun degerleri hemen hemen aynı oranda idi.sadece soyle yazım erkunttaki hız 35,6 iken navigasyon cıhazı 35,2 gosterdi.bukadarda olur heralde.ciftte nadastada cok yuksek degerde yanlıs gosterecegını zannetmıyorum.çunku traktor gucune gore baya agır.patınaz olayı cok az.belkı nadasta bir iki derece yanılma olur ama normal surumde net sonuc alırım heralde.hava sartları duzelınce vıdeolarına yayınlıcam.

Dijital hız göstergesini nereden temin edebiliriz?
 

Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

Ali KARAGÖZ link=topic=51669.msg947855#msg947855 date=1419025265' Alıntı:
Alıntı yapılan: zerenler42 - 01 Şubat 2012, 22:38:06

arkadaslar erkunt nimete monteledıgım dıjıtal hız gostergesını yakalsık 150 tlye maloldu.yolda yaptıgım denemede navigasyon ve traktorun degerleri hemen hemen aynı oranda idi.sadece soyle yazım erkunttaki hız 35,6 iken navigasyon cıhazı 35,2 gosterdi.bukadarda olur heralde.ciftte nadastada cok yuksek degerde yanlıs gosterecegını zannetmıyorum.çunku traktor gucune gore baya agır.patınaz olayı cok az.belkı nadasta bir iki derece yanılma olur ama normal surumde net sonuc alırım heralde.hava sartları duzelınce vıdeolarına yayınlıcam.

Dijital hız göstergesini nereden temin edebiliriz?
malzeme listesi ve foto mümkünmü acaba :)
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

ben 2005 de türk traktor fabrika gezisine gittimde traktorda istek formu doldurmuştuk ozaman ordaki yetkili hava kopresörünü özellikle yazın demişti 8 sene sonra taktılar :D
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

4x4 e elektronik geçiş,shuttle,birazdaha kalın lastik,e serilerinde bütün ikaz lambalarının çalışması,
VE BİRDE;
Erkunt balya makinası ve biçerdöver yapsa hiç fena olmazdı.
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

tahir link=topic=51669.msg526456#msg526456 date=1328120017' Alıntı:
kardeş ben kullanıcısı deilim ama bende yazmak isterim.1,HOSTES KOLTUĞU 2İLERİ GERİ SHOTLE .ŞUAN ERKUNTTA BU EKSİKLERİ GÖRÜYORUM BELKİ YETKİLİLER DUYAR
gercekten haklisin kardes
Listeyi duzenlersek
* shutle kesinlikle olmali buda yeni bir şanzuman demek
* kabin ici 4x4 elektronik ve frene basildiginda otomatik 4 cekere gecis
* opsiyonel ön pto
* serilere gore farkli kaput veya kabin tasarimida olmasi mumkun
* standart arka camurluk kontrol dugmeleri
* elektronik patenaj debriyaji ve pto
* ve de perkins yerine artik kendi motorunuda uretebilmeli perkins yerine kendi motorunu koyup opsiyonel olaarak deutz ve perkins motor seceneginide sunmali
 

Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

GENCUS link=topic=51669.msg958941#msg958941 date=1421501001' Alıntı:
gercekten haklisin kardes
Listeyi duzenlersek
* shutle kesinlikle olmali buda yeni bir şanzuman demek
* kabin ici 4x4 elektronik ve frene basildiginda otomatik 4 cekere gecis
* opsiyonel ön pto
* serilere gore farkli kaput veya kabin tasarimida olmasi mumkun
* standart arka camurluk kontrol dugmeleri
* elektronik patenaj debriyaji ve pto
* ve de perkins yerine artik kendi motorunuda uretebilmeli perkins yerine kendi motorunu koyup opsiyonel olaarak deutz ve perkins motor seceneginide sunmali

kabin içi çiftçeker geçişi düğmeli ve frene basınca otomatik dötçekere geçiyor bakınız 90-100-110 serisi
çamurluk kontrol düğmeleri 90-100-110
defransiyel kilidi düğmeli pto geçişi düğmeli 90-100-110
shuttle geliyor bu yıl içinde yeni çıkacak seride
Motor çalışmaları devam ediyormuş zeynep hanım iddialı demeçler veriyor gazelerde ara ara.
 
Ynt: ERKUNT TRAKTÖR DEN İSTEK ÖZELLİK ANKETİ

ordan burdan parca toplayıp traktor yapmaktan vazgecip 2005 ten beri %100 yerli (tasarım) olan Erkunt Traktör ' ü %100 Yerli yapsınlar :)

Asıl meseleye gelecek olursak 90-100-110 serısınden bahsedıyorum.

* O fren pedalları tam bı fıyasko iğrenç otesı Askı pedal kavramını tam kopyalayamamıssınız lutfen duzeltın.
* Dijital klima adı altında klıma satıyorsunuz. Fakat klımanız sıcak modunda dıgıtal olarak calısmıyor. Dereceye gore calısmıyor. Klıma sıstemı hava gırısı fıltresı yok. BOYLE SACMALIK OLMAZ
*4x4 secenegınde dıfransıyel kılıdıne de bastıgımızda tam 4 olarak cekıs saglamadıgı durumlar oluyor.
*Servis verdığınız ustalar cok yetersız bılgıye sahhıp. gereklı egıtımler verıldıkten sonra servıs adı altında hızmet vermelıler. Her yerde servısınız olabılır ama unutmayınız kı onemlı olan nıtelık ,nıcelık degıl
 

Benzer Konular