John Deere 6430 preimum mu Claas arion 430 cıs mı


Merhabalar öncelikle kafamı kurcalayan bir olay var John Deere 6430 preimummu Claas arion 430 cıs mı sizce hangi traktör iki traktörde bir alman harikaları çok arasında kaldım biri diyor claas alma mf şanzıman kullanıyor toplama traktör diyor biri diyor parça sıkıntısı var claas traktör kullanan arkadaşlar bunu bir açıklık getirirse sevinirim ikiside çok güzel bir traktör kullanan arkadaşlar bir açıklılık getirirse konuya çok güzel olur mesela claas traktörden memnun musunuz yakıtı nasıl çekişi nasıl konforu nasıl bana baştan sona anlatırlarsa sevinirim birde 6430 preimum kullanıcılarından duymak isterim nasıl bir traktör 6430 preimum konfor çekiş yakıtı nasıl bir traktör bunları bana anlatabilecek claas ve jd kullanan arkadaşlarımız anlatırlarsa sevinirim.
 
Motor gücü yönetimi, motor grafikleri konusunda teknik değerlendirme yapabiliriz.
Kalite konusunda ikisi de tavsiye edilecek traktörlerdir.
Balıkesir'de JD 6430 Premium model kullanıcısı var.
Biraz acemi sürücü gibi traktörü kullanıyor.
Ön ağırlık 1 ton kullanılması gerekiyor.
4 döner pulluk ile mısır yerinde güzel çalışabilir.
Ankara şartlarında toprak yapısı gevşek oluyor.
Traktörün %90 motor yüküne verilmesi gerekiyor.
Claas 430 CIS modele yazılım uygulanması şarttır.
Kullanılacak iş konusunu biraz detaylandırmanız iyi olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Motor gücü yönetimi, motor grafikleri konusunda teknik değerlendirme yapabiliriz.
Kalite konusunda ikisi de tavsiye edilecek traktörlerdir.
Balıkesir'de JD 6430 Premium model kullanıcısı var.
Biraz acemi sürücü gibi traktörü kullanıyor.
Ön ağırlık 1 ton kullanılması gerekiyor.
4 döner pulluk ile mısır yerinde güzel çalışabilir.
Ankara şartlarında toprak yapısı gevşek oluyor.
Traktörün %90 motor yüküne verilmesi gerekiyor.
Claas 430 CIS modele yazılım uygulanması şarttır.
Kullanılacak iş konusunu biraz detaylandırmanız iyi olur.
Ağır işler denilebilir buna kazayağı,pulluk,patlatma vs gibi ağır işlerde kullanacağım Ankara'da yapıyorum bu arada tarımı sizce uygunmudur uygunsa hangi traktör uygundur bu ikili arasında
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Ağır işler denilebilir buna kazayağı,pulluk,patlatma vs gibi ağır işlerde kullanacağım Ankara'da yapıyorum bu arada tarımı sizce uygun mudur uygunsa hangi traktör uygundur bu ikili arasında
Motor gücü verileri olarak birbirlerine yakın özelliktedirler.
Claas 430 CIS modelin otomatik vites özelliği var, yazılımla 143 hp, 610 n.m. torka geliyor.
Pulluk sürüm hızı 7 km/h civarları olabilir.
JD 6430 premium modelin pulluk sürüm hızı 9 km/h.
Hiç biri geyikler gibi çalışmaz.
Motor karakteristikleri arasında küçük farkları var.
Sabit tork ve güç aralıkları devir uzunlukları farkı var.
İkinci el traktörün bakım durumu ve saati de önemli olur.
Bizde sizin gibi kararsız kalırdık, hayırlısı olsun.
 
Motor gücü verileri olarak birbirlerine yakın özelliktedirler.
Claas 430 CIS modelin otomatik vites özelliği var, yazılımla 143 hp, 610 n.m. torka geliyor.
Pulluk sürüm hızı 7 km/h civarları olabilir.
JD 6430 premium modelin pulluk sürüm hızı 9 km/h.
Hiç biri geyikler gibi çalışmaz.
Motor karakteristikleri arasında küçük farkları var.
Sabit tork ve güç aralıkları devir uzunlukları farkı var.
İkinci el traktörün bakım durumu ve saati de önemli olur.
Bizde sizin gibi kararsız kalırdık, hayırlısı olsun.
Bende bilmiyorum en son 450 arion kullandım claas sevdam öyle başladı ama her iki traktörde birbirinde güzel ve güçlü bilmiyorum artık hangisi daha iyi
 
@wallace22 üyemizde bir ara bu traktörden (6430 Premium) kullanmıştı.
19 gazdan 15 gaza düşünce buçuk vites manuel olarak düşmek gerekiyor.
Emsal motor güçleri ;
JD 6115M
Fendth 413,
NH TS 125 A Plus,
TR6 140,
MF 5612, 6470,
Kubota M135GX2,
Zetor 140 HSX,
Modeller arasında akselerasyon farkları var.
Yakıt tüketimleri olarak biri 12 lt/saat iken diğeri 10 lt/saat gibi tüketim yapabiliyor.
Zor arazide patinaj ortalaması bizim için önemli olur, lastik eskitiyoruz.
İyi tutunan model bize biraz daha cazip geliyor, mısır arazisi ağırlıklı çalışıyoruz.
10 tonluk katı gübre römorkunu doldururken ön kepçe yanalama yerde zor çalışıyor, 4 metre yüksekliğe hayvan gübresi döküyor.
Yan yerlerde arka tekerin birini kaldırma riski oluyor.
Arka asistan kepçe hidrolik kollarıyla beraber 6 metre yüksekten döküp römorku sırtlı şekilde yükleyebiliyor.
Daha az yakıt tüketelim derdinden ziyade traktörü daha uzun ömürlü nasıl kullanabiliriz fikrindeyiz.
Deuthz 6140 , max tork 1600 rpm , en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm , tork-güç eğrisi kesişim noktası 1600 rpm de bulunuyor.
Malzeme mukavemetleri açısından motoru turbo ve krank yatakları taşıyor, düşük devir bandı tercih ediyor.
Fiat motor sürücüsü motor anma gücünde en az yakıt bölgesi devirleri kullanıyor.
Turbolu motorların tork tepeleri atmosferik motorlardan yüksek olduğundan sürücü zor işlerde max tork noktasını tercih edebiliyor.
MF 7618 ile 1000E devir ile 6 metre rotovatör çekmek gibi, hatalı sürüş şeklidir.
Motorların tork artış yüzdelerinin yüksek olmasını kolay arazide çalışanlar eleştirebiliyor.
En iyisi deneme yanılma yöntemi gibi duruyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
@wallace22 üyemizde bir ara bu traktörden (6430 Premium) kullanmıştı.
19 gazdan 15 gaza düşünce buçuk vites manuel olarak düşmek gerekiyor.
Emsal motor güçleri ;
JD 6115M
Fendth 413,
NH TS 125 A Plus,
TR6 140,
MF 5612, 6470,
Kubota M135GX2,
Zetor 140 HSX,
Modeller arasında akselerasyon farkları var.
Yakıt tüketimleri olarak biri 12 lt/saat iken diğeri 10 lt/saat gibi tüketim yapabiliyor.
Zor arazide patinaj ortalaması bizim için önemli olur, lastik eskitiyoruz.
İyi tutunan model bize biraz daha cazip geliyor, mısır arazisi ağırlıklı çalışıyoruz.
10 tonluk katı gübre römorkunu doldururken ön kepçe yanalama yerde zor çalışıyor, 4 metre yüksekliğe hayvan gübresi döküyor.
Yan yerlerde arka tekerin birini kaldırma riski oluyor.
Arka asistan kepçe hidrolik kollarıyla beraber 6 metre yüksekten döküp römorku sırtlı şekilde yükleyebiliyor.
Daha az yakıt tüketelim derdinden ziyade traktörü daha uzun ömürlü nasıl kullanabiliriz fikrindeyiz.
Deuthz 6140 , max tork 1600 rpm , en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm , tork-güç eğrisi kesişim noktası 1600 rpm de bulunuyor.
Malzeme mukavemetleri açısından motoru turbo ve krank yatakları taşıyor, düşük devir bandı tercih ediyor.
Fiat motor sürücüsü motor anma gücünde en az yakıt bölgesi devirleri kullanıyor.
Turbolu motorların tork tepeleri atmosferik motorlardan yüksek olduğundan sürücü zor işlerde max tork noktasını tercih edebiliyor.
MF 7618 ile 1000E devir ile 6 metre rotovatör çekmek gibi, hatalı sürüş şeklidir.
Motorların tork artış yüzdelerinin yüksek olmasını kolay arazide çalışanlar eleştirebiliyor.
En iyisi deneme yanılma yöntemi gibi dur

@wallace22 üyemizde bir ara bu traktörden (6430 Premium) kullanmıştı.
19 gazdan 15 gaza düşünce buçuk vites manuel olarak düşmek gerekiyor.
Emsal motor güçleri ;
JD 6115M
Fendth 413,
NH TS 125 A Plus,
TR6 140,
MF 5612, 6470,
Kubota M135GX2,
Zetor 140 HSX,
Modeller arasında akselerasyon farkları var.
Yakıt tüketimleri olarak biri 12 lt/saat iken diğeri 10 lt/saat gibi tüketim yapabiliyor.
Zor arazide patinaj ortalaması bizim için önemli olur, lastik eskitiyoruz.
İyi tutunan model bize biraz daha cazip geliyor, mısır arazisi ağırlıklı çalışıyoruz.
10 tonluk katı gübre römorkunu doldururken ön kepçe yanalama yerde zor çalışıyor, 4 metre yüksekliğe hayvan gübresi döküyor.
Yan yerlerde arka tekerin birini kaldırma riski oluyor.
Arka asistan kepçe hidrolik kollarıyla beraber 6 metre yüksekten döküp römorku sırtlı şekilde yükleyebiliyor.
Daha az yakıt tüketelim derdinden ziyade traktörü daha uzun ömürlü nasıl kullanabiliriz fikrindeyiz.
Deuthz 6140 , max tork 1600 rpm , en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm , tork-güç eğrisi kesişim noktası 1600 rpm de bulunuyor.
Malzeme mukavemetleri açısından motoru turbo ve krank yatakları taşıyor, düşük devir bandı tercih ediyor.
Fiat motor sürücüsü motor anma gücünde en az yakıt bölgesi devirleri kullanıyor.
Turbolu motorların tork tepeleri atmosferik motorlardan yüksek olduğundan sürücü zor işlerde max tork noktasını tercih edebiliyor.
MF 7618 ile 1000E devir ile 6 metre rotovatör çekmek gibi, hatalı sürüş şeklidir.
Motorların tork artış yüzdelerinin yüksek olmasını kolay arazide çalışanlar eleştirebiliyor.
En iyisi deneme yanılma yöntemi gibi duruyor.
Peki hangi traktör kullanışlı ve kuvvetli biraz buranın toprağı ağır o yüzden ikisi arasında kaldım şuanda
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
CLAAS' ın şanzımanı GIMA' dır. MF ile CLAAS' ın ortak markasıdır. O yüzden ortak şanzıman kullanıyorlar. CLAAS' ta JD motoru mevcut. Fakat kendi karakteristiğini kendisi CPM ile ayarlamaktadır. Şanzıman ile uyumlu olması açısından. CLAAS' ın kabini sınıfındakiler arasında en geniştir. Vites geçişleri JD' ye göre daha kullanışlıdır. 4 ana kademe ve 4 ara kademe arası geçişler debriyajsız olarak sağlanmaktadır. Otomatik vites geçişi CIS versiyonlarda mevcuttur. JD' ye göre daha sallı ve kalıplı bir traktördür. Ağır işler için uygundur. Gerçekten güçlü, konforlu ve sağlam makinalar. Ben 2007 den beri kullanıyorum. Gayet sağlam ve memnunuz. Yakıt olarakta JD' den şanzıman farkından dolayı biraz daha ekonomik olacaktır diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
CLAAS' ın şanzımanı GIMA' dır. MF ile CLAAS' ın ortak markasıdır. O yüzden ortak şanzıman kullanıyorlar. CLAAS' ta JD motoru mevcut. Fakat kendi karakteristiğini kendisi CPM ile ayarlamaktadır. Şanzıman ile uyumlu olması açısından. CLAAS' ın kabini sınıfındakiler arasında en geniştir. Vites geçişleri JD' ye göre daha kullanışlıdır. 4 ana kademe ve 4 ara kademe arası geçişler debriyajsız olarak sağlanmaktadır. Otomatik vites geçişi CIS versiyonlarda mevcuttur. JD' ye göre daha sallı ve kalıplı bir traktördür. Ağır işler için uygundur. Gerçekten güçlü, konforlu ve sağlam makinalar. Ben 2007 den beri kullanıyorum. Gayet sağlam ve memnunuz. Yakıt olarakta JD' den şanzıman farkından dolayı biraz daha ekonomik olacaktır diye düşünüyorum.
Yani birde şanzıman ısınması var hangi yönden ve neden iyi iki traktör ikiside güzel traktör sence hangisi çekiş yakıt şanzıman ve konfor konusundan bu 4 nden bana açıklama yaparmısın iki traktör içinden
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
CLAAS' ın şanzımanı GIMA' dır. MF ile CLAAS' ın ortak markasıdır. O yüzden ortak şanzıman kullanıyorlar. CLAAS' ta JD motoru mevcut. Fakat kendi karakteristiğini kendisi CPM ile ayarlamaktadır. Şanzıman ile uyumlu olması açısından. CLAAS' ın kabini sınıfındakiler arasında en geniştir. Vites geçişleri JD' ye göre daha kullanışlıdır. 4 ana kademe ve 4 ara kademe arası geçişler debriyajsız olarak sağlanmaktadır. Otomatik vites geçişi CIS versiyonlarda mevcuttur. JD' ye göre daha sallı ve kalıplı bir traktördür. Ağır işler için uygundur. Gerçekten güçlü, konforlu ve sağlam makinalar. Ben 2007 den beri kullanıyorum. Gayet sağlam ve memnunuz. Yakıt olarakta JD' den şanzıman farkından dolayı biraz daha ekonomik olacaktır diye düşünüyorum.
Yani şanzıman konusuna değinirsek hangisi olurdu sence
 
Motor gücü yönetimi, motor grafikleri konusunda teknik değerlendirme yapabiliriz.
Kalite konusunda ikisi de tavsiye edilecek traktörlerdir.
Balıkesir'de JD 6430 Premium model kullanıcısı var.
Biraz acemi sürücü gibi traktörü kullanıyor.
Ön ağırlık 1 ton kullanılması gerekiyor.
4 döner pulluk ile mısır yerinde güzel çalışabilir.
Ankara şartlarında toprak yapısı gevşek oluyor.
Traktörün %90 motor yüküne verilmesi gerekiyor.
Claas 430 CIS modele yazılım uygulanması şarttır.
Kullanılacak iş konusunu biraz detaylandırmanız iyi olur.
Claas arion 430 cis serisi motor jd peki şase jd mi?
 

Benzer Konular