John Deere Yeni 5E Serisi Türkiye'de


Ülkemize giriş yapan Stage 5 emisyon seviyesine sahip yeni 5 E serisi;

Havalı süspansiyonlu koltuk,
Elektronik el gazı,
24+12Powerreverser düğmeden buçuklu şanzıman,
Kabin sol direğine alınmış egzoz,
4 metreden düşük dönül yarıçap
ı ve 55 derece direksiyon açısına,
66 litre hidrolik debiye,
Opsiyonel römork hidrolik frenleme sistemine sahip.

Fiyat listesi ve teknik tablo ektedir. Şuanlık firma Türkçe broşörünü yayınlamadı.
Screenshot_13.png



Screenshot_20.png


Screenshot_7.png


Screenshot_11.png


Screenshot_12.png


Screenshot_15.png


Screenshot_16.png


Screenshot_17.png


Screenshot_18.png


Screenshot_19.png


Screenshot_14.png


Screenshot_5.png


Screenshot_3.png


Screenshot_4.png




Screenshot_8.png


Screenshot_6.png


Screenshot_2.png


Screenshot_9.png


Screenshot_10.png

Kabinsiz ve kabinli modellerin fiyat listesi
Screenshot_1.png
 
Son düzenleme:
Hayırlı olsun.
Donatılar olarak gayet iyi duruyor.
Motor tork ve güç eğrisini beraber gösteren bir grafik göremedik.
Ön aks CNH deki gibi kapalı olsa iyi olurdu.
Patinaj pedalı çok yüksekte duruyor, daha kullanışlı bir şey yapılabilirdi.
İsteyen olursa sürüş dinamikleri değerlendirmesi yapabiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Adigee55
Hayırlı olsun.
Donatılar olarak gayet iyi duruyor.
Motor tork ve güç eğrisini beraber gösteren bir grafik göremedik.
Ön aks CNH deki gibi kapalı olsa iyi olurdu.
Patinaj pedalı çok yüksekte duruyor, daha kullanışlı bir şey yapılabilirdi.
İsteyen olursa sürüş dinamikleri değerlendirmesi yapabiliriz.
İstavroza kum alıp bazen ciyk liyor bizimkiler zaten aynı sanırım ön dingiller😊 hocam dif kilidi eskiler de aynı kullanışlı değil çok sert zor basıyoruz eskiden 1130 unki çok güzeldi bunu kullanmıyorum kullanacak olduğumda da ayağa kalkıp basıyorum mecburen. Yeni seri de aynı gibi duruyor keşke elektronik olsaymış
 
İstavroza kum alıp bazen ciyk liyor bizimkiler zaten aynı sanırım ön dingiller😊 hocam dif kilidi eskiler de aynı kullanışlı değil çok sert zor basıyoruz eskiden 1130 unki çok güzeldi bunu kullanmıyorum kullanacak olduğumda da ayağa kalkıp basıyorum mecburen. Yeni seri de aynı gibi duruyor keşke elektronik olsaymış
Eren abi bizim jd nin sağ ön kafa direksiyonu sağa cevirince ciyiktiyor ve bunu acayip sinir ediyor:giggle:ekim zamani rotovator cekerken tarla acayip tozmustu o zaman basladi bu olay,rot kolunun ortasindaki plastik amartsör gibi olan şeyi söktum içini gresledim ama hala ses geliyo cozumu nedir bunun
 
Kuyruk mili devir konumlamaları gayet yerinde tercih edilmiş.
Motor 1500 rpm max tork , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı veriyor.
1600 rpm' de ve 2088 rpm de 540 devir veriyor.
Biraz Fiat ' a benzer bir grafik tercih edilmiş.
Eskisi gibi 1800 rpm de motor yük dengeleme devri aramaya gerek kalmayacak.
Pullukta 1600 rpm veya 2200 rpm motor anma gücünde kara kafa gibi sürebiliriz.
24*12 şanzıman 600 rpm vites aralıklarıyla uyumludur.
 

Benzer Konular