Kepceli Traktörde TAM Sase

15591031_1364160483614258_9056124690633359100_o.jpg

alttaki mavi renk kepcenin sase on-arka dingil boyunca TAM.. ortada bağlantı yok.. eski-yeni zetor ların ufak bi ayrıntısı..
 
burda bahsettiğim motorun şaşesi değil.. ki zetor dada tam sase veya destekli modeller var..

---

burdaki konu kepcenin bizzat kendi sasesi..

kepceli motor-bakan takan-yakacaklar için..

normal motorlarda blokta-ortada-gövdeye kepce için bağlantı vida yerleri olduğundan.. kepceci on dingilden başlar ortada bitirir.. arka dingile ince bi destek uzatır uzatmaz..

kolayına gelir ucuz olur vs..

zetor da ortada vida yeri Yok!

elin mecbur önden arka dingile tek-tam sase yapilcak..

bu ufak ama büyük bi ayrıntı..

ortaya binen yuk blok için risk.. arka dingile uzayan tam sasede blok a gram yuk binmez..


sonuç olarak.. kepce takılacak motor Zetor olmasa bile.. kepceciyle anlaşıp farkı verilip Tam sase yaptırmak mümkün..

bu çek ler demir-çelik işlerinde çok iyi.. muhakkak bi hesap kitap yapmışlardır zaten..

ilk ten zetor da bağlantı yeri olmaması bize garip ve eksiklik gibi gelmişti..

şimdi bakiyorum eski yeni son model olsun Hiç birine özellikle koymamislar..

kepce işi çok güzel ve aynı zamanda riskli..

meraklısı için paylaştım..
 
sok tak portatif kepcelerde çoğunun sandığının aksine tek bi Kaynak yoktur..

kova saniyeler içinde
yan kollar dakikalar

ve ana sase 10-15 vida sokulunce saat surmez diyelim Tamamen sokulur.. takilir..

kepce nin motorun hızına hiç bi etkisi yoktur..

hatta yol sürüş modu varsa.. sürüş daha sarsıntısız konforludur..
 
Bi de uydur kaydir kepceler.. bicimsizlikten motora bloga zarar verebilir o da ayri bi mesele..

---

Traktorun kendi sasesi ise.. zetorda forterra da var..

Majorda da blok icin degil ama.. ortadan arka dingillere sagli sollu bi sase/destek var.. ama dedigim gibi forterradaki gibi blokta degil..
 
burda bahsettiğim motorun şaşesi değil.. ki zetor dada tam sase veya destekli modeller var..

---

burdaki konu kepcenin bizzat kendi sasesi..

kepceli motor-bakan takan-yakacaklar için..

normal motorlarda blokta-ortada-gövdeye kepce için bağlantı vida yerleri olduğundan.. kepceci on dingilden başlar ortada bitirir.. arka dingile ince bi destek uzatır uzatmaz..

kolayına gelir ucuz olur vs..

zetor da ortada vida yeri Yok!

elin mecbur önden arka dingile tek-tam sase yapilcak..

bu ufak ama büyük bi ayrıntı..

ortaya binen yuk blok için risk.. arka dingile uzayan tam sasede blok a gram yuk binmez..


sonuç olarak.. kepce takılacak motor Zetor olmasa bile.. kepceciyle anlaşıp farkı verilip Tam sase yaptırmak mümkün..

bu çek ler demir-çelik işlerinde çok iyi.. muhakkak bi hesap kitap yapmışlardır zaten..

ilk ten zetor da bağlantı yeri olmaması bize garip ve eksiklik gibi gelmişti..

şimdi bakiyorum eski yeni son model olsun Hiç birine özellikle koymamislar..

kepce işi çok güzel ve aynı zamanda riskli..

meraklısı için paylaştım..
Bu hangi marka kepçenin üretimi
 

Benzer Konular