Massey ferguson 5430 hakkında yorumlar


Arkadaşlar merhaba yeni katıldım aranıza öncelikle hayırlı geceler bizde şuan tümosan 75 80 var ara işlerine kullandığımız onu bir massey ferguson 5430 ile değiştirmek istiyoruz daha rahat olduğu için konforlu ve pratik olduğundan masseyde karar kıldık yakıt ve çekiş konusunda nasıldır ? kronik bir arıza durumu varmıdır hangi modelleri daha çok tutulur 5 li 14 numara pulluk takmak istiyoruz Tümosan 8095 5 li 14 numarayı rahat çekiyor masseyde aynı performansı verir mi ? cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden Teşşekür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: mahmutünaldı
Bölgenizde 90 hp traktörler kaçlı pulluk takıyorsa onu rahatlıkla çeker. Bizim burada 5430 4/14 lü çeker. 5430 güzel traktör alanlar memnun. Dyna4 şanzımanı, kabini konforu her açıdan tatmin edici. Sıfır almayacaksanız 5435 ve 5445 serilerinide bir düşünün bence. Sonu 5 ile biten modellerde common rail sistemi mevcut, sıfır duman atar. Daha iyi çeker. 5430 larda sıra başlarında filan duman atma olayı olur.
 
Bölgenizde 90 hp traktörler kaçlı pulluk takıyorsa onu rahatlıkla çeker. Bizim burada 5430 4/14 lü çeker. 5430 güzel traktör alanlar memnun. Dyna4 şanzımanı, kabini konforu her açıdan tatmin edici. Sıfır almayacaksanız 5435 ve 5445 serilerinide bir düşünün bence. Sonu 5 ile biten modellerde common rail sistemi mevcut, sıfır duman atar. Daha iyi çeker. 5430 larda sıra başlarında filan duman atma olayı olur.
Sağolun yorumunuz için 45 veya 35 alma niyetimiz olmadı burunlu olduğundan 5430 daha hoşumuza gitti ara çapasında ekim işlerinde görüş açısı daha çok hoşumuza gitti
 
Bölgenizde 90 hp traktörler kaçlı pulluk takıyorsa onu rahatlıkla çeker. Bizim burada 5430 4/14 lü çeker. 5430 güzel traktör alanlar memnun. Dyna4 şanzımanı, kabini konforu her açıdan tatmin edici. Sıfır almayacaksanız 5435 ve 5445 serilerinide bir düşünün bence. Sonu 5 ile biten modellerde common rail sistemi mevcut, sıfır duman atar. Daha iyi çeker. 5430 larda sıra başlarında filan duman atma olayı olur.
5435 ler de crd sistemi yok onlarda düz pompa, 5445-5455 ve 5460 larda var
 
Arkadaşlar merhaba yeni katıldım aranıza öncelikle hayırlı geceler bizde şuan tümosan 75 80 var ara işlerine kullandığımız onu bir massey ferguson 5430 ile değiştirmek istiyoruz daha rahat olduğu için konforlu ve pratik olduğundan masseyde karar kıldık yakıt ve çekiş konusunda nasıldır ? kronik bir arıza durumu varmıdır hangi modelleri daha çok tutulur 5 li 14 numara pulluk takmak istiyoruz Tümosan 8095 5 li 14 numarayı rahat çekiyor masseyde aynı performansı verir mi ? cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden Teşşekür ederim.
Yakıt 2 litre civarlarında pulluk ile sürümde.

Arıza konusuna gelincede kronik olmasada traktörün freninde sorun çıkıyor, arka kısmını çamurlu ve tozlu işlerde çalıştıktan sonra temiz tutmak gerekiyor.
 
Bölgenizde 90 hp traktörler kaçlı pulluk takıyorsa onu rahatlıkla çeker. Bizim burada 5430 4/14 lü çeker. 5430 güzel traktör alanlar memnun. Dyna4 şanzımanı, kabini konforu her açıdan tatmin edici. Sıfır almayacaksanız 5435 ve 5445 serilerini de bir düşünün bence. Sonu 5 ile biten modellerde common rail sistemi mevcut, sıfır duman atar. Daha iyi çeker. 5430 larda sıra başlarında filan duman atma olayı olur.
MF 5400 seri ön kepçe çalışması için dizayn edilmiş, toprak işlemede 1800 devirle kullanılması gerekiyor, sıra dönüşlerinde 1400 devirle kullanılabilir.
Motorun %38 tork yedekleri var, iyi bir değerdir.
Duman atma; sivri kamlı eksantrik mili kullanıldığında, rölanti devirde sıkıştırma da duman olayı gözükebilir, tarla çalışmalarında 1400 devir altı kullanmamak gerekiyor.Sivri kamlı egzantrik mili, motorun tam güçte daha fazla güç verebilmesi için tercih ediliyor.Hidrolik pompalar tam güce yakın değerlerde verimli çalışır, pullukla sürümde dızst dızst sesi pompanın verimli çalıştığının göstergesidir.
MF 200 seride rölanti devri 550 idi, 200S serisinde 650 devir oldu, Euro 3 modellerde 800 devire yükseldi, iç hidrolik pompaların 30 lt/dk gibi debisi (akışı) var, motor devri 1000 devir üzerindeyken ayarlar yapılabilir.Eski modellerde kam mili biraz yuvarlak olduğu için rölanti devirde duman olayı pek görülmez.
MF 285S de boş traktör, 800-900 devirle yolda kendini taşır.
Serinin sürüş karakteristikleri değişmiş, rölanti devirde motoru sıkıştırmayacağız.
Arazi için MF 5430 ve 5450 arasında tercihi toprak sertliği belirler, motor yükünü göremiyoruz, kumsal arazilerde motor az yükle kalırsa motor yakıt azaltamaz, yüksüz motorun özgül yakıt tüketimi 300 gr.kw/h iken yüklü halde 260 gr.kw/h değerleri görür, bunun için motor yolda çok yakar, denir, ayrıca %60 veya %90 motor yükünde powermixleri az olan motor modelleri de mevcuttur.
Icığını cıcığını çıkardık, kusurumuza bakmayınız.
 
MF 5400 seri ön kepçe çalışması için dizayn edilmiş, toprak işlemede 1800 devirle kullanılması gerekiyor, sıra dönüşlerinde 1400 devirle kullanılabilir.
Motorun %38 tork yedekleri var, iyi bir değerdir.
Duman atma; sivri kamlı eksantrik mili kullanıldığında, rölanti devirde sıkıştırma da duman olayı gözükebilir, tarla çalışmalarında 1400 devir altı kullanmamak gerekiyor.Sivri kamlı egzantrik mili, motorun tam güçte daha fazla güç verebilmesi için tercih ediliyor.Hidrolik pompalar tam güce yakın değerlerde verimli çalışır, pullukla sürümde dızst dızst sesi pompanın verimli çalıştığının göstergesidir.
MF 200 seride rölanti devri 550 idi, 200S serisinde 650 devir oldu, Euro 3 modellerde 800 devire yükseldi, iç hidrolik pompaların 30 lt/dk gibi debisi (akışı) var, motor devri 1000 devir üzerindeyken ayarlar yapılabilir.Eski modellerde kam mili biraz yuvarlak olduğu için rölanti devirde duman olayı pek görülmez.
MF 285S de boş traktör, 800-900 devirle yolda kendini taşır.
Serinin sürüş karakteristikleri değişmiş, rölanti devirde motoru sıkıştırmayacağız.
Arazi için MF 5430 ve 5450 arasında tercihi toprak sertliği belirler, motor yükünü göremiyoruz, kumsal arazilerde motor az yükle kalırsa motor yakıt azaltamaz, yüksüz motorun özgül yakıt tüketimi 300 gr.kw/h iken yüklü halde 260 gr.kw/h değerleri görür, bunun için motor yolda çok yakar, denir, ayrıca %60 veya %90 motor yükünde powermixleri az olan motor modelleri de mevcuttur.
Icığını cıcığını çıkardık, kusurumuza bakmayınız.
Güzel bir bilgilendirme teşekkürler, tecrübeniz var anlaşılan
 
MF 5400 seri ön kepçe çalışması için dizayn edilmiş, toprak işlemede 1800 devirle kullanılması gerekiyor, sıra dönüşlerinde 1400 devirle kullanılabilir.
Motorun %38 tork yedekleri var, iyi bir değerdir.
Duman atma; sivri kamlı eksantrik mili kullanıldığında, rölanti devirde sıkıştırma da duman olayı gözükebilir, tarla çalışmalarında 1400 devir altı kullanmamak gerekiyor.Sivri kamlı egzantrik mili, motorun tam güçte daha fazla güç verebilmesi için tercih ediliyor.Hidrolik pompalar tam güce yakın değerlerde verimli çalışır, pullukla sürümde dızst dızst sesi pompanın verimli çalıştığının göstergesidir.
MF 200 seride rölanti devri 550 idi, 200S serisinde 650 devir oldu, Euro 3 modellerde 800 devire yükseldi, iç hidrolik pompaların 30 lt/dk gibi debisi (akışı) var, motor devri 1000 devir üzerindeyken ayarlar yapılabilir.Eski modellerde kam mili biraz yuvarlak olduğu için rölanti devirde duman olayı pek görülmez.
MF 285S de boş traktör, 800-900 devirle yolda kendini taşır.
Serinin sürüş karakteristikleri değişmiş, rölanti devirde motoru sıkıştırmayacağız.
Arazi için MF 5430 ve 5450 arasında tercihi toprak sertliği belirler, motor yükünü göremiyoruz, kumsal arazilerde motor az yükle kalırsa motor yakıt azaltamaz, yüksüz motorun özgül yakıt tüketimi 300 gr.kw/h iken yüklü halde 260 gr.kw/h değerleri görür, bunun için motor yolda çok yakar, denir, ayrıca %60 veya %90 motor yükünde powermixleri az olan motor modelleri de mevcuttur.
Icığını cıcığını çıkardık, kusurumuza bakmayınız.
maşallah ustam fergusonun kitabını yazmışsın :) Tümosanımız var ama gönlümde bi ferguson yatıyor alırda pişman olursam yakıtından çekişinden inşallah hayal kırıklığına uğramam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular