MF JD Kiyaslamasi güncellendi 6140m ve 6714s olarak


6130r ve 6713 6714s kiyaslamasi 6714s ve 6140m olarak guncellendi paket ise orta pakete orta veya full pakete full olarak kiyaslayabiliriz fikri tecrubesi olan varsa az bir vaktimiz kaldi ilginiz icin teşekkur ederim
Bu iki traktörün fiyatları nerelerde. Birde neden bu iki marka
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Yok yok hocam ben bekledigim cevabi aldim estagfurullah sorunsuzlukta dayaniklilikta mf de geride kalmazsa 1 adim one gecti benim gozumde sahsen 😊 6714te vitesler arasindaki hiz ayarlama secenegini bilmiyordum sizden duymus oldum
Hız sabitleme değil devir sabitleme+otomatik vites seçeneği var
Bir de asfalt için tam otomatik bi mod var sürücü sadece gaza ve frene basar, debriyaj ve vitesle ilgilenmez otomatik sekilde hızını vs ayarlıyor.boş beleş çoluk çocuk özellikleri.ne tarlada ne yolda kullanılmaz.
Radara yakalanmaması gereken Mercedes mi bu, ne hız sabitlemesi.
Arkanda pulluk çizel takılıyken, kuyruk milinde sabit devirle çalışması gereken alet takılıyken ne işine yarar bu saçma özellik.
İş Makinesi bu, formula aracı mı.
En az yakıt bölgesindeki yüksek bi devre sabitler ağır işçiliği öyle yaparsın
Arkanda pulluk çizel takılıyken, motor tam yükte çeki yaparken hız sabitlemen demek tam yükteki motorda sürekli devir düşürüp devir yükseltmen demek.hiç akla yatkın mı, motorculuğa uygun mu bu hareket.
Sürekli asfalçılık yapıyorsan, hafif yük nakliyecisiysen işe yarayabilir, asfaltta ağır yükle yine olmaz.
Boş beleş özellikleri konuşmaya gerek yok, benzer yazılımsal özellikler masseyde de emin olun daha fazla.bir özellik fonksiyonelse ondan bahsetmeye gerek var, değilse adını anmaya bile gerek yok.
Sırabaşı yönetim sistemi diye bişey var traktörü aldığımdan beri bi sefer açmadım, merak edip nasıl çalıştığına bile bakmadım, joystick üzerinde de shuttle var güya her iş tek elle yapılacakmış, bana pratik gelmiyor kullanmıyorum.bunlardan bahsetmeye gerek yok
Sen bana her vitesi kaç takviyeye bölüyor onu anlat, dekarda 30cm pulluk sürümünde yan yana kaç litre yakıyor onu anlat, saatte kaç dekar yer sürer onu anlar(bu mesela tercihe bağlı olarak jd'nin önde olduğu bir nokta, traktör deparcı, ama bedeli var, mazotu da yakar), traktörün ağırlığı-salı ne kadar onu anlat.
 
Son düzenleme:
Hız sabitleme değil devir sabitleme+otomatik vites seçeneği var
Bir de asfalt için tam otomatik bi mod var sürücü sadece gaza ve frene basar, debriyaj ve vitesle ilgilenmez otomatik sekilde hızını vs ayarlıyor.boş beleş çoluk çocuk özellikleri.ne tarlada ne yolda kullanılmaz.
Radara yakalanmaması gereken Mercedes mi bu, ne hız sabitlemesi.
Arkanda pulluk çizel takılıyken, kuyruk milinde sabit devirle çalışması gereken alet takılıyken ne işine yarar bu saçma özellik.
İş Makinesi bu, formula aracı mı.
En az yakıt bölgesindeki yüksek bi devre sabitler ağır işçiliği öyle yaparsın
Arkanda pulluk çizel takılıyken, motor tam yükte çeki yaparken hız sabitlemen demek tam yükteki motorda sürekli devir düşürüp devir yükseltmen demek.hiç akla yatkın mı, motorculuğa uygun mu bu hareket.
Sürekli asfalçılık yapıyorsan, hafif yük nakliyecisiysen işe yarayabilir, asfaltta ağır yükle yine olmaz.
Boş beleş özellikleri konuşmaya gerek yok, benzer yazılımsal özellikler masseyde de emin olun daha fazla.bir özellik fonksiyonelse ondan bahsetmeye gerek var, değilse adını anmaya bile gerek yok.
Sırabaşı yönetim sistemi diye bişey var traktörü aldığımdan beri bi sefer açmadım, merak edip nasıl çalıştığına bile bakmadım, joystick üzerinde de shuttle var güya her iş tek elle yapılacakmış, bana pratik gelmiyor kullanmıyorum.bunlardan bahsetmeye gerek yok
Sen bana her vitesi kaç takviyeye bölüyor onu anlat, dekarda 30cm pulluk sürümünde yan yana kaç litre yakıyor onu anlat, saatte kaç dekar yer sürer onu anlar(bu mesela tercihe bağlı olarak jd'nin önde olduğu bir nokta, traktör deparcı, ama bedeli var, mazotu da yakar), traktörün ağırlığı-salı ne kadar onu anlat.
Sırabaşı özelliği aslında güzel mantık ama dyna-4'te ana vitesi değiştirmediği için hiçbir işe yaramıyor. Sıradan çıkınca şıkır şıkır vites atmaya gerek kalmayacak güya. Otomatik sürüş de öyle, yola çıkınca (yüksüzken) otomatiğe alırım. Bir de dyna 6 olsa ne yapacaktım, o kadar vitesi kim atacak 😁
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Kesinlikle. Bence 6m serisi içinde en alınası makine. Dingil açıklığı ne haddinden uzun ne de haddinden kısa. Belki de tonaj olarak hafif kalabilir ama bunun çok dezavantaj getireceğini sanmıyorum. En sonuncu soruda da acaba sizin 5800 kglik kaldırma gücüne ihtiyaç duyacağınız bi ekipmanınız varmı? Bizde 26 lı askılı goble var en ağır diyebileceğimiz ekipman o bile 2 ton civarı. 155r ın arkasında yok gibi duruyor. 140mdede çok bi fark olcağını düşünmüyorum
Hocam elbette ki o tonajlarda ekipman yok kullanilacak fakat bu kapasiteler hidrolik aksamin gucunu gosteriyor zaten şimdi hidrolik kaldirma kapasitesi 3ton olan bir traktor var birde 5ton olan bir traktor var ayni hidrolik sistemine sahip olamazlar ona gore bir yapisi olur bu rakam o aksamin gucunu temsil ediyor yoksa 3 tonluk calisacak ekipmanda zor yani ulkede
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Pek al satci degiliz hocam kullaniciyiz uzun yillar sorunsuzca kullamsa
İkisini kıyaslamak 6r ye hakaret olur. Yan gergi kolları, kabin süspansiyonu en basiti söz gelimiyle 6r nin kabinin içine 2 tane 6s-7s kabini sığar saygılar sevgiler daha fazla yorum yapmayacağım. Konuyu açan arkadaş sende jd al kafanı karıştırma. alacam satacam diyorsan massey al kolay satılır benim için tek artısı daha fazla prim yapması başkada bi artısı yok. İşime gücüme bakacam yıllarca kullanacam diyorsan jd al 6030 serileri hala sahada akranı masseylerden eser kalmadı. Bide son olarak bi şey daha paylaşmak istiyorum. 2021 yılında Almanya’daki traktör satışları. Bu adamların parayla derdi yok iş yapacak makineye binerler. Masseyin harcınıda bu resimden görürsünüz yada alman 100-200 beygir arasında TEKNOLOJİ SEVMİYOR zira jondere 100-200 beygir sınıfında fendtten daha çok tercih edilmiş. Fendt massey hangisi daha iyiyse onada dyna6cı arkadaş karar versin
Pek al satci degiliz hocam kullaniciyiz uzun yillar sorunsuzca kullanalim bizi pek magdur etmesin sorunsuzluguyla saglamligiyla korkusuzca binelim hepsi bu yani . Jd nin 6030 serilerine hastaydim zaten hâla 17 18bin saatlerde sapasaglam calisanlari goruyorum ve zaten kapasite olarak satis olarak dunyada başı çektiği bilinen bir gercek evet gercekten cok buyuk bir firma her anlamda 👍🏻 Mf kullanicilarida genelde pek sikayetci degiller oyle kolay kolay hidrolikten sanzimandan elektronikten vs pek ariza vermez derler
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Hocam jd nin broşür bilgileri ne kadar doğrudur bilemem ama Mf lerin broşurdeki ağırlık kısmı pek tutmuyor.5s için konuşursak broşurde 5300 kg diyor benim traktör 6040 kg geliyor önde 10 ağırlık arka jatlar ağırlıksız.
Katalogtaki boş agirlikta hani ön ağırlıklar kaçar kg acaba dolu depoyla vs belki yakin denk geliyordur belki eksik yazilmis olabilir tabi ek agirliklarla kantar en net cevaptir sanirim 7.5ton oluyor ek agirliklarla mf jd yi bilmiyorum ne kadar agirlikla geliyor uzerinde
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Bu iki traktörün fiyatları nerelerde. Birde neden bu iki marka
135 140bin€ civarı abi. Neden dersek benim kendi gorusum Türkiye de mevcut olarak alinabilesi en saglam sorunsuz ve kaliteli traktor bu iki markadir abi ha fendt başkadir ona lafim yok ama ulkemiz sartlarinda kullaniciyi magdur edebilir servis yedek parca ikinci el vs ama mf ve jd markalarindan ciddi bir şikayet hic duymadim cnh grubu bi ara dusundum ikinci el pazari harika fakat malzeme kalitesi bu iki markanin gerisinde birde ariza yatkinligi biraz fazla abi
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Çok boş yorum olmuş kusura bakma.6030 serileri sahada emsali mf ler nerede demişsin konuyu açan adam bile emsali MF 6460 kullanıyor😂😂.Ayrıca mf nin 1960 modelleri hala sahada sen onun akranı jd gördün mü ben göremedimde.Servislerin önüne bakarsak yine haftalarca parça bekleyen JD ler hayli çoğunlukdadır merak etme.
Çelik şase olayınada gelirsek ben şase olmadığı için biryeri kırılan hiç nh mf görmedim.Ön yükleyicide lazım mıdır belki lazımdır.Söz konusu makinelerdede ön yükleyici kullanmayacağınızdan şasenin bir gereklkliği bence kalmıyor.
Şasenin gerekliliğini bilmeyen maseyci zaten anlamaz. Motor ortadan bölünür şase olmazsa demiyoruz. Aktarma organlarının oluşturduğu bi stres var. Şaseli traktörde o yok. Motor takozun üstünde, şanzımanla motor birbirine bağlı değil yani elemanların vaziyeti keyfine göre hiçbiri yükte değil. Uzun vadede döküm masseylere kıyasla sorun yapma ihtimali az En başta şaseli motorun konforu yeter yolda gidişi yeter. Şaseye sallamanızda sizinle tartışılmayacağını gösterdi. Bizim burda sanayi işleri çok farklı o zaman Giden jonderenin çoğu 10 küsür bin saatte rektefeye gider maseyin derdimi biter. En basit satılan 8se nin arkası açılmayanı kalmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
John derenin daha sağlam olduğunu düşünüyorum ama o paralar veriliyorsa 6R serisi değilde M serisi alternatif ise 6714s alırım çalışır durumlar el verdiğinde sıfır 6R alır keyfime bakarım ikiside birbirine yakın modeller ama 6714 biraz daha 2. Eli, parçası olsun daha erişilebilir bi model olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin

Hocam elbette ki o tonajlarda ekipman yok kullanilacak fakat bu kapasiteler hidrolik aksamin gucunu gosteriyor zaten şimdi hidrolik kaldirma kapasitesi 3ton olan bir traktor var birde 5ton olan bir traktor var ayni hidrolik sistemine sahip olamazlar ona gore bir yapisi olur bu rakam o aksamin gucunu temsil ediyor yoksa 3 tonluk calisacak ekipmanda zor yani ulkede
Hocam premium modelde kapasite daha yüksek geliyor sanırım. Bi bakmak lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Hız sabitleme değil devir sabitleme+otomatik vites seçeneği var
Bir de asfalt için tam otomatik bi mod var sürücü sadece gaza ve frene basar, debriyaj ve vitesle ilgilenmez otomatik sekilde hızını vs ayarlıyor.boş beleş çoluk çocuk özellikleri.ne tarlada ne yolda kullanılmaz.
Radara yakalanmaması gereken Mercedes mi bu, ne hız sabitlemesi.
Arkanda pulluk çizel takılıyken, kuyruk milinde sabit devirle çalışması gereken alet takılıyken ne işine yarar bu saçma özellik.
İş Makinesi bu, formula aracı mı.
En az yakıt bölgesindeki yüksek bi devre sabitler ağır işçiliği öyle yaparsın
Arkanda pulluk çizel takılıyken, motor tam yükte çeki yaparken hız sabitlemen demek tam yükteki motorda sürekli devir düşürüp devir yükseltmen demek.hiç akla yatkın mı, motorculuğa uygun mu bu hareket.
Sürekli asfalçılık yapıyorsan, hafif yük nakliyecisiysen işe yarayabilir, asfaltta ağır yükle yine olmaz.
Boş beleş özellikleri konuşmaya gerek yok, benzer yazılımsal özellikler masseyde de emin olun daha fazla.bir özellik fonksiyonelse ondan bahsetmeye gerek var, değilse adını anmaya bile gerek yok.
Sırabaşı yönetim sistemi diye bişey var traktörü aldığımdan beri bi sefer açmadım, merak edip nasıl çalıştığına bile bakmadım, joystick üzerinde de shuttle var güya her iş tek elle yapılacakmış, bana pratik gelmiyor kullanmıyorum.bunlardan bahsetmeye gerek yok
Sen bana her vitesi kaç takviyeye bölüyor onu anlat, dekarda 30cm pulluk sürümünde yan yana kaç litre yakıyor onu anlat, saatte kaç dekar yer sürer onu anlar(bu mesela tercihe bağlı olarak jd'nin önde olduğu bir nokta, traktör deparcı, ama bedeli var, mazotu da yakar), traktörün ağırlığı-salı ne kadar onu anlat.
Evet dediklerinize katiliyorum harfiyen donanim olarakta degilde pratikte kullanima uygun ozelliklere bakmak lazim . Dediginiz gibi kac dekar yerde kac litre yakit tuketti veya uzun yilllar kullanimda ne gibi sıkıntılar arizalar cikartti tarlada magdur etti vs.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Şasenin gerekliliğini bilmeyen maseyci zaten anlamaz. Motor ortadan bölünür şase olmazsa demiyoruz. Aktarma organlarının oluşturduğu bi stres var. Şaseli traktörde o yok. Motor takozun üstünde, şanzımanla motor birbirine bağlı değil yani elemanların vaziyeti keyfine göre hiçbiri yükte değil. Uzun vadede döküm masseylere kıyasla sorun yapma ihtimali az En başta şaseli motorun konforu yeter yolda gidişi yeter. Şaseye sallamanızda sizinle tartışılmayacağını gösterdi. Bizim burda sanayi işleri çok farklı o zaman Giden jonderenin çoğu 10 küsür bin saatte rektefeye gider maseyin derdimi biter. En basit satılan 8se nin arkası açılmayanı kalmadı
Çelik sase olayinda size bir sey diyemem cunku jd firmasi olarak gercekten cok guzel bir noktaya deginmisler bu gercekten faydali bir sistem garantici bir sistem. John deereleri zaten 10 kusur bin saatlerde gormeye alistik cidden uzun omurlulukte kendini ispatlayan bir traktor tabi bu saatlere gelene kadar şanziman hidrolik elektronik ariza vs yapmismidir veya yaparmi bu da onemli
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
John derenin daha sağlam olduğunu düşünüyorum ama o paralar veriliyorsa 6R serisi değilde M serisi alternatif ise 6714s alırım çalışır durumlar el verdiğinde sıfır 6R alır keyfime bakarım ikiside birbirine yakın modeller ama 6714 biraz daha 2. Eli, parçası olsun daha erişilebilir bi model olduğunu düşünüyorum.
Iste 6R olmadigi icin 6140m ve 6714s i kiyasliyorum kiyaslamada ki traktor 6R olsaydi emin olun tercihimi coktan yapmis olurdum🙃
 
Iste 6R olmadigi icin 6140m ve 6714s i kiyasliyorum kiyaslamada ki traktor 6R olsaydi emin olun tercihimi coktan yapmis olurdum🙃
konuyu uzun zamandır takip ediyorum aslında 6R olsa neden konu açtınız diye kızardım :) ama söz konusu M olunca nedense direk 6S diyesim geliyor ( S leri beğenirken nedense son zamanlarda fobimde oldu ama ) acaba şu olabilir mi klasik Türk işi yapıyor olabilirmiyiz ' Ya M serisi ise boşver R alınır ' aklıma gelende şu oluyor passatın adı yeter super b araba değil dermiş gibi :D bu yüzden kullanan ve uzman kişi yorumları iş durumunuz önemli tabi bu arada super B daha iyi bence :D
 
konuyu uzun zamandır takip ediyorum aslında 6R olsa neden konu açtınız diye kızardım :) ama söz konusu M olunca nedense direk 6S diyesim geliyor ( S leri beğenirken nedense son zamanlarda fobimde oldu ama ) acaba şu olabilir mi klasik Türk işi yapıyor olabilirmiyiz ' Ya M serisi ise boşver R alınır ' aklıma gelende şu oluyor passatın adı yeter super b araba değil dermiş gibi :D bu yüzden kullanan ve uzman kişi yorumları iş durumunuz önemli tabi bu arada super B daha iyi bence :D
Evet gibi gibi ornekler katiliyorum . Hocam 6R ler cidden cok hos incelemesini izlerseniz az cok sizde Turk isi degilde cidden karsilastirmada hakki oldugu icin one ciktigini anlarsiniz. 6m de iyidir tabi ama 6714s iste 6m ve 6r arasinda gibi bisey oldu gozumde simdi 6mden iyi gibi geliyor 6r dende asagi gibi geliyor o yuzden secim zor oldugu icin konu tartismaya acik yoksa gerek kalmazdi 😄
 
135 140bin€ civarı abi. Neden dersek benim kendi gorusum Türkiye de mevcut olarak alinabilesi en saglam sorunsuz ve kaliteli traktor bu iki markadir abi ha fendt başkadir ona lafim yok ama ulkemiz sartlarinda kullaniciyi magdur edebilir servis yedek parca ikinci el vs ama mf ve jd markalarindan ciddi bir şikayet hic duymadim cnh grubu bi ara dusundum ikinci el pazari harika fakat malzeme kalitesi bu iki markanin gerisinde birde ariza yatkinligi biraz fazla abi
Tabiki karar sizin. Herkesin bir kriteri zevki vardır. Chn grubunun avrupasındada sıkıntılar varmı, arıza durumu fazla mı pek bilmiyorum.yoksa T6.175 AC bakın diyecektim. Teknik veriye göre ikisininde içinden geçer gibi duruyor
 
6R arkadaşım var kullanma fırsatım oldu bana kalırsa çok güzel makina , arkadaşımda memnun herhangi bir sorunu yok ama bu segmentte kullandığı başka markalarda var ama ona sorarsanız hepsi çöp Massey onun tek favorisi 6R da olsa tercihi Masseyden yana fanatiği olduğu için görüşlerini alamayız ama 6R'ın varmı memnuniyetsiz bi tarafı diyorum rengi kırmızı değil ondan kötüymüş :D kendisi şuana kadar olumsuz hiçbirşeyle karşılaşmamız memnun olmadığı yanıda yok ama Massey alcakmışsın öyle dedi :D
 
Bu kıyaslama da renkler ve zevkler tartışılmaz gibi bi hal almış. Gücünüz yettiğince teknolojiyi alin, hani bu ekranlar , joistic ler , özel koltuklar , suspansiyonlar falan. Teknoloji almayıp sadece güç alacaksanız paranıza yazık , gidin NH TM120-170 falan alın , ortalığı yırtıp geçin.
Jd iyi olsa herkes jd alırdı , MF iyi olsa herkes MF alırdı. Bu iki traktör de performans olarak sizi üzmez , beklediğiniz gücü verir , sağlamlık konusunda dersek ikisini de ömürlerinin sonuna kadar kullanamazsınız zaten.
Bu iki traktörü ben kıyaslayacak olsam yakıt , servis maliyetleri ve bana sağladığı konfor yönünden kıyaslarım. YouTube de pulluk sürerken saatte 14 litre yakan 6714s videosu görmüştüm. Jd de bulamadım , kullanıcıları 140 m lerin saatlik yakıt tüketimi hakkında bize bilgi verebilirlerse , çoğu kişinin aklındaki sorular yanıt bulmuş olacak gibi.
 

6R arkadaşım var kullanma fırsatım oldu bana kalırsa çok güzel makina , arkadaşımda memnun herhangi bir sorunu yok ama bu segmentte kullandığı başka markalarda var ama ona sorarsanız hepsi çöp Massey onun tek favorisi 6R da olsa tercihi Masseyden yana fanatiği olduğu için görüşlerini alamayız ama 6R'ın varmı memnuniyetsiz bi tarafı diyorum rengi kırmızı değil ondan kötüymüş :D kendisi şuana kadar olumsuz hiçbirşeyle karşılaşmamız memnun olmadığı yanıda yok ama Massey alcakmışsın öyle dedi :D
Tam olarak aradığımız kişi :D
Böyle değerlendirmeleri iki makineye de sahip kişiler daha sağlıklı yapacaktır.
Arkadaşınızı foruma davet edebilirseniz tecrübelerinden faydalanmak isteriz
 
6R arkadaşım var kullanma fırsatım oldu bana kalırsa çok güzel makina , arkadaşımda memnun herhangi bir sorunu yok ama bu segmentte kullandığı başka markalarda var ama ona sorarsanız hepsi çöp Massey onun tek favorisi 6R da olsa tercihi Masseyden yana fanatiği olduğu için görüşlerini alamayız ama 6R'ın varmı memnuniyetsiz bi tarafı diyorum rengi kırmızı değil ondan kötüymüş :D kendisi şuana kadar olumsuz hiçbirşeyle karşılaşmamız memnun olmadığı yanıda yok ama Massey alcakmışsın öyle dedi :D
6R muhtemelen 13-15 model powerquad autoquad şanzımanlıdır. Eğer 16 ve sonrası kolçaklı ivt ise arkadaşınız onu kıymet bilen birine versin massey alsın bence 😂
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin

Benzer Konular