new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???


Ynt: new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???

bu sana bağlı sen kullnıp deneyeceksin. bana göre 398 daha seri ve iyidir. sana göre 3.105 daha iyidir. ama güçleri hemen hemen aynı bir tek 3.105 i kullananlardan duyduğum kadarıyla vitesleri yetersizmiş
 
Ynt: new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???

nickales link=topic=32121.msg275999#msg275999 date=1274204892' Alıntı:
ama iveco lar yokuş yukarı bayılıyor.bunu birçok nh da gördüm ben.398 e 5 ton yük vur.aynı sekilde 95-66 yada yükle.yolda tur bindirir kanaatındayım.olabildiğince devirli kullanacan nh ı.yoksa kara duman yapıyor.ama mf lerde rolanti gazından son gaza çok iyi bir toparlama var.kısacası çok iyi bi ciğer var mflerde.bayılmaz asla.iveco uzun ömürlü ama.ben tercih etmem şahsen
senin lafına hiç katılmıyorum bn td65s dt ye iveco motor 5 ton buğdayla bayılma bilmez rampalarda 3 ile çıkar her yeri.
 
Ynt: new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???

iveco motor denince biraz şaşırdım 398 in motoru perkins bizde 2 tane var abimizin dediği gibi 398 e biraz yük ilave edersen çok müthiş bi motor rampada 3 tane 6 tonluk buğday arabası bağladık banamısın demedi ayrıca pulluk ve diğer tarım aletlerinde kendi emsalleri arasında rakibi yok bu yıl 4x2 ye 4 araba pancar bağladık hiç ağırlık olmadan çıkarttı
 
Ynt: new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???

95 66 yı bilmem ama 98 vardı bende. kötü yanları cant patlatır lastiklere su koymassan cekmez . yağ yakar. mazot aşırı yakar. ama sağlam motordur. perkins hararet yapmaz balyada 10 numaradır.
 
Ynt: new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???

nickales link=topic=32121.msg275708#msg275708 date=1274036563' Alıntı:
bi videoda görmüştüm.398 e 5 tane pancar yüklü römork bağlamışlardı.hepside 4 tekerlekli ve somunsırtı yüklüydü.çok süper çekiyordu hepsini 398. çok ciğerli bi motor.özellikle yolda.
izlemeni tavsiye ederm 70 66 bunları yapabiliyosa 95 66 neler yapar..
http://www.zaplat.com/video/arac_videolari/149873/Alti_Romork_Tasiyan_Canavar_Traktor
 
Ynt: new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???

bence mf 398 çünkü piyasası var çekişi güzel üstünebuçuklu şanzıman var eğer ileri geri fazla iş yapacansan kısacası levyeyi kullanacaksan 95-66 derim ama başka iş yapacaksan 398 ideal traktör orjinal kabin yok die üzülme onlara da 285 orjinal kabini takıolar şahane oluo üstüne patinaj attığından motoru ve şanzımanı yormuo zaten mflerin hepsi patenaj atar çünkü arka tarafı hafif motor ön dingile fiatlardan daha yakın üstüne fiyatlarda cer var motorun gücünü kesio güç tekerlere direkt iltilmio bide 95-66yaya 66 şanzıman ufak diyenlerde var hem mf dayanıklıdır parçası ucuzdur fiyar arkada ceri dağıtmıştı bikere 1000 liraya zor değiştirdiler ceri
 
Ynt: new holland 95-66 s 4x4 mü yoksa mf 398 4x4 mü???
açıklayıcı bilgilerin için çok teşekkür derim arkadaşım.motorun torku ve hidrolik güçleri hakkında bilgin varsa onlarıda paylaşırsan sevinirim.saygılar.
Fiat 95 66, 95 hp, 350 n.m. (DIN normu)
MF 398, 95 hp, 375 n.m. (DIN normu)
Mc Cormick C 95 Max, 92 hp, 393 n.m. (DIN normu) Euro 2 olduğundan mazot pompası ayarlandı, net 2 vites fark etti. Takribi +20 hp, +80 n.m. güç artışı olmuştur.Kırmızı bir gül gibiydi. 24*12 vites, tam 4*4 dif kilidi, 7 li kazığı kara toprak tarlada 30-40 cm oturtturuyor.
Debriyaj balatası 6000 saatte değişti, mekanik aksam olarak sağlam makinedir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mltyusuf

Benzer Konular