New Holland case S8000 motor dpf iptali

Şuan öyle bir düşüncemiz yok zaten garantisi falanda bitmedi ancak ön yükleyici ile fazla yüksek devir çevirmeden akşama kadar kullandığımızda 2 3 kere rejenerasyon işlemine geçiyor o sebepten sordum.
EGR ve DPF iptali her motor ailesi için tavsiye edebileceğimiz bir şey değildir.
CRDi motorlarda 21:1 sıkıştırma oranlı motor kullanabiliyorlar.
Partikül, is oluşumu deneysel olarak 19:1 sıkıştırma oranı üzerinde yüksek olabiliyor.
S8000 motorun standart sıkıştırma oranı 17,5 : 1 , di.
Yeni nesil motorda değişiklik konusunda bilgimiz bulunmuyor.
Şâyet motorun uygun bir sıkıştırma oranı yoksa duman sorunu ile karşılaşabiliriz.

Fiat 95 66S ile TD100 modelin ön yükleyici kullanımında farkı ,
En az yakıt bölgesi devir konumları , 1900-2300 rpm ile 1600-1700 rpm aralığında olmasıdır.
Eski nesil hidrolik pompaların performansları 2000-2200 rpm aralığında iyidir.
Yeni nesil pompalar daha kapasiteli olduğu için 1600-1700 rpm devirlerde verimli çalışırlar.
1700 rpm motorun tork,güç çizgisi kesişim devri ve yakıtı en iyi verimli yaktığı devirdir.
Her iki kullanımda da motorlar en az yakıt bölgesi içinde ,
220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi ile çalışırlar.
Motor dizaynı, ön kepçede çalışma olarak iki traktörde eleştiri yapmayız.
Vites değişimlerinde iş debriyaj balatasına daha fazla düşer.
Traktör debriyaj balatasını çabuk bitirir.
Sonuç , traktör yağlı levyeli olursa taa iii olur denir.

Motorun tork yakaladığı , 1000-1100-1200 rpm gibi devirleri sürekli kullanmamalısınız.
En az yakıt bölgesinin başlangıç devri 1200 rpm her motor için geçerli değildir.

Hangi traktör modelini kullanıyorsunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: YASINSEVIM

Benzer Konular