Damperli kamyonla çift dingil römork aynı fiyata alınıyor.kamyonun tek sorunu vergi,muayene.hangisi mantıklı.Ekli dosyayı görüntüle 34478Ekli dosyayı görüntüle 34479Ekli dosyayı görüntüle 34480Ekli dosyayı görüntüle 34481
Arkadaş Haklı, Bence de o kamyonlar son sahibini bekliyor gibi duruyor..Bunun birde 2. El satışını düşüneceksin baktığın kamyonlar eski bence romork daha iyidir
En iyisi kamyon almak sigorta falan yaptırmayıp köyde kullanmak tarım işlerinde: )
Bu gibi eski kamyonlarin genelde masrafi oluyor kendi isinde pek karli olmaz ,zamaninda bende düsünmüstüm bir pro 620 almayi teyzeoglunun man servisi varSenin alicagin kamyon o paralara eski olucak tekerleri yenilemek istesen 7-8 bin kapali kutun alican sanzimani nedir muayeneden gecicek mi derdin var ya guzel 100-120 bin verip kamyon alican yada romork alican
Ekli dosyayı görüntüle 34502
Bu gibi eski kamyonlarin genelde masrafi oluyor kendi isinde pek karli olmaz ,zamaninda bende düsünmüstüm bir pro 620 almayi teyzeoglunun man servisi var
buldugum arabalarin hicbirini aldirmadi hepsinin masrafi var ancak bir kac sene kullanabilirsin dedi bizde vazgectik
Sizin bu römork kac ton bugday aliyor burda bir arkadas köyde kendi deposunda , emekli bir demirci ustasina iki tane yaptirdi ayni böyle üc dingilli 22-23 ton civari pancar aliyor cok hesapli yaptirdigindan bahsetmisti, ama sizinkide güzel nede olsa köksal güle güle kullanin
İlerde pancar ekersek ruhsatlı olması lazım.çünkü fabrikaya 50 km yakın yol var.burdaki ofiste kapandı.
Satış işine gelirsek hurdaya verdikleri toros 3bin ediyor.bunu çıkarsak 10 bine yakın eder herhalde.artı bizim burda kamyon şasisinden römork yapanlar var en kötü ihtimal kestirir römork yaptırırız yani aynı paraya gelir.
Bu hurda kamyonlarında piyasası böyle kalmaz artar diye tahmin ediyorum.