Sabit tork aralığının boyu ne kadar olmalıdır?

28.01.2017
11,198
2
18,511
Sakarya
Deuthz 6155 RC shift ,
115 kw, 663 n.m. tork , %33 tork rezervi .
1500 rpm max tork , 2100 rpm motor anma gücü ,
1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi .
1900 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası devri ,
1200-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri .
6185 TTV modelin %35 tork rezervi bulunuyor ,
Kuyruk mili işlerinde kullanım kolaylığı sağlar mı?
4 döner pullukla yaş sürüm çeltik yerinde nasıl çalışır?
Sabit tork aralığının başlangıç devri araba motorlarında 1800 rpm devirden 1500 rpm devire alınıyor.
Yakıt diyagramına baktığımızda 2000 rpm deki ara güç tercihi 1750 rpm devire çekilmiş oluyor.
Motor güç yönetimi dizayn tercihidir. Eski nesil motorun 200 n.m. torku varken yeni nesil motorun 250 n.m. torku bulunuyor.
Düşük yakıt tüketebilmek için ara güç tercihi benzer niteliklere gelmiş olur.
Deuthz 6185 TTV modelin sabit güç aralığı devir boyu kısadır, 1900-2100 rpm aralığı.
Fiat 66S modelde olduğu gibi 580-600 rpm kuyruk mili deviri gereksinimi duyduğumuzda motor devri en az yakıt bölgesi devirlerinden uzaklaşıyor.
Operatör kullanıcı arkadaşlardan katkı bekliyoruz.
JD 6030 serisinde sıkışmaları önlemek için motor gücünü arttıran düğme bulunuyordu.
Sabit tork aralığının boyunun uzun olması motor gücünü arttıracak bir nitelik taşımıyor.
Sadice yolda daha stabil bir hızlanma atraksiyonu verebilir, ne dersiniz heeeri.
 
Hocam senfoni dinlemiş gibi oldum,bir tanesin...
Deuthz 6155 RC shift ,
115 kw, 663 n.m. tork , %33 tork rezervi .
1500 rpm max tork , 2100 rpm motor anma gücü ,
1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi .
1900 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası devri ,
1200-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri .
6185 TTV modelin %35 tork rezervi bulunuyor ,
Kuyruk mili işlerinde kullanım kolaylığı sağlar mı?
4 döner pullukla yaş sürüm çeltik yerinde nasıl çalışır?
Sabit tork aralığının başlangıç devri araba motorlarında 1800 rpm devirden 1500 rpm devire alınıyor.
Yakıt diyagramına baktığımızda 2000 rpm deki ara güç tercihi 1750 rpm devire çekilmiş oluyor.
Motor güç yönetimi dizayn tercihidir. Eski nesil motorun 200 n.m. torku varken yeni nesil motorun 250 n.m. torku bulunuyor.
Düşük yakıt tüketebilmek için ara güç tercihi benzer niteliklere gelmiş olur.
Deuthz 6185 TTV modelin sabit güç aralığı devir boyu kısadır, 1900-2100 rpm aralığı.
Fiat 66S modelde olduğu gibi 580-600 rpm kuyruk mili deviri gereksinimi duyduğumuzda motor devri en az yakıt bölgesi devirlerinden uzaklaşıyor.
Operatör kullanıcı arkadaşlardan katkı bekliyoruz.
JD 6030 serisinde sıkışmaları önlemek için motor gücünü arttıran düğme bulunuyordu.
Sabit tork aralığının boyunun uzun olması motor gücünü arttıracak bir nitelik taşımıyor.
Sadice yolda daha stabil bir hızlanma atraksiyonu verebilir, ne dersiniz heeeri.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular