SAME KAMPANYASI

Ynt: SAME KAMPANYASI

akbulut link=topic=67284.msg765447#msg765447 date=1376133477' Alıntı:
He bi tane Deutz Agrolux 410 4x4 Tenteli, 80 lik traktör 4 silindir turbo intercool 5 vites levyeli 15 ileri 15 geri 4 teker disk firen daha ne olsun.
Fiyatıda 64.000 TL ye bağlandı hayırlı olsun denir.
hayırlı ugurlu olsun deutz agrofarm 410 20+20 85 beygir....
 
Ynt: SAME KAMPANYASI

tumosannn link=topic=67284.msg765454#msg765454 date=1376134526' Alıntı:
arkadasım ucuz ucuz deyıp durma kızdırma ınsanı burada bayı lerın oyunu bu sadece yoksa fiyat normal

Bende arkadaşa bunu ifade etmek istedim. Baktım olmayacak ikinci iletiyi yazmaya üşendim.
Erkunt 70 Meyveciyi 51.000 TL ye bırakıyor bayi. 80.3 Meyveci de 53.000 TL
Teyzemin oğlu evimiz dip dibe Tiger 65 4x4 2012 modeli 44.500 e aldı. Ha 2012 ha 2013 . İki model arasında fark yok. Ha ama bayi çok sıkışmıştı gelişine verdi gibi bir şey oldu heralde. Şimdi alam desen o fiyata belki bayi dönüp bakmaz.
 
Ynt: SAME KAMPANYASI

türkiyede kim bilmiyorum ama dünyada kabul edilen bir kişi var .. zaten ilanda ilk dizel motoru üretti ilk dört çekeri üretti demiyor .. dikkat ederseniz ilk dizel motorlu 4 çeker traktör diyor .. motorun markası yazmamış ..

Rudolf Christian Karl Diesel ( 18 Mart 1858, Paris - 29 Eylül 1913, Manş Denizi), Dizel motorun mucidi Alman makine mühendisi.

Dizel motorların mucididir. Buhar motorlarına uyguladığı bir takım mekanik değişiklikler sonrası performansdan %10 kazanç sağladı. Bir gün Diesel bazı şeylerin normal olmadığını düşündü: Kav parçalarını ufak bir cam tüpe koydu. Bir piston yardımı ile, Havayı tüpe sıkıştırdı ve kavın yanmasını sağladı. Bu deney sonucu alınan başarılı sonuç onu dahada hareketlendirmişti. 1885 ' de Paris ' de bir laboratuvar açtı, 1892 ' de ilk patentini aldı. 1893 ' ün Ağustos ayında Almanya ' nın Augsburg kasabasına geldi, MAN AG (Maschinenfabrik Augsburg-Nuerenberg) ' de 3 metrelik demir silindirli, pistonlu bir düzenteker oluşturdu. Buhar motoru yavaş yavaş yerini termodinamik motora bırakmaya başlıyordu. Diesel buna Atmosferik Gaz Motoru adını verdi. 1896 ' da yeni motor sistemini gururla tanıttı. Teoride %75.6 fazla verim alıyordu. Elbette bu teori sağlanamadı, Tek yanmalı motoru geçmiş yüzyılın en heyecan veren buluşlardan biri olmuştu.. Rudolf Diesel ' in hayali büyük endüstüriye bilgisinden vermekti. Bu hayali fazla uzun sürmedi, gelişmiş endüstüri O ' nun bilgisinden yararlanmakta geç kalmadı, Diesel ' in motorlarına tüm dünyadan talep vardı, O ' nun motorları artık gemilerin, elektrik santrallerinin, pompaların ve rafinerilerin standart motorları haline gelmişti. 1908 ' de Diesel ve Saurer firmasından İsviçreli bir mekanik 800 rpm hızla çalışan motoru yarattılar. Ancak otomobil endüstürisi Diesel ' in motorlarına adapte olmada zorlanıyordu, bu yüzden tercih edilmiyordu. MAN bu konuda ilk oldu, 1924 ' de, MAN ' ın ürettiği bir kamyon direkt enjeksiyonlu dizel bir motoru kullanan ilk vasıta oluyordu. Ardından Alman Benz & Cie bu motorları kullanmaya başladı, İlk dizel Mercedes-Benz 1936 ' da yollara çıktı.Rudolph Diesel motorun otomobil endüstirisinde yükselişini göremedi. Çünkü 1913 ' te İngiltere ' ye giden bir vapurda intihar etti.

İngiltere ' ye gitmek için Hamburg limanında bindiği Dresden vapurundan bir daha inmedi. Çünkü 1913 ' te İngiltere ' ye giden bir vapurda intihar etti. Ölüm tarihini bir gün öncesinde günlüğüne yazmıştı.
 
Ynt: SAME KAMPANYASI

Biz 2 ay önce same 3 90 explorer aldık motoru almadan önce marmara bölge yetkilisi ile konuştuk onun söylediği şahsuvaroğlu hissesini yabancılara satmış adamlar şimdi istediği gibi motorları türkiyeye getiriyor daha önceden şahsuvaroğlu istemediği için tüm modelleri türkiye sokamıyorlarmış bundan sonrada same deutz fahr hürliman ferrari gibi traktörler sdf altında toplandı aynı cnh gibi
 
Ynt: SAME KAMPANYASI

Ali SARAÇ link=topic=67284.msg766614#msg766614 date=1376595635' Alıntı:
türkiyede kim bilmiyorum ama dünyada kabul edilen bir kişi var .. zaten ilanda ilk dizel motoru üretti ilk dört çekeri üretti demiyor .. dikkat ederseniz ilk dizel motorlu 4 çeker traktör diyor .. motorun markası yazmamış ..

Rudolf Christian Karl Diesel ( 18 Mart 1858, Paris - 29 Eylül 1913, Manş Denizi), Dizel motorun mucidi Alman makine mühendisi.

Dizel motorların mucididir. Buhar motorlarına uyguladığı bir takım mekanik değişiklikler sonrası performansdan %10 kazanç sağladı. Bir gün Diesel bazı şeylerin normal olmadığını düşündü: Kav parçalarını ufak bir cam tüpe koydu. Bir piston yardımı ile, Havayı tüpe sıkıştırdı ve kavın yanmasını sağladı. Bu deney sonucu alınan başarılı sonuç onu dahada hareketlendirmişti. 1885 ' de Paris ' de bir laboratuvar açtı, 1892 ' de ilk patentini aldı. 1893 ' ün Ağustos ayında Almanya ' nın Augsburg kasabasına geldi, MAN AG (Maschinenfabrik Augsburg-Nuerenberg) ' de 3 metrelik demir silindirli, pistonlu bir düzenteker oluşturdu. Buhar motoru yavaş yavaş yerini termodinamik motora bırakmaya başlıyordu. Diesel buna Atmosferik Gaz Motoru adını verdi. 1896 ' da yeni motor sistemini gururla tanıttı. Teoride %75.6 fazla verim alıyordu. Elbette bu teori sağlanamadı, Tek yanmalı motoru geçmiş yüzyılın en heyecan veren buluşlardan biri olmuştu.. Rudolf Diesel ' in hayali büyük endüstüriye bilgisinden vermekti. Bu hayali fazla uzun sürmedi, gelişmiş endüstüri O ' nun bilgisinden yararlanmakta geç kalmadı, Diesel ' in motorlarına tüm dünyadan talep vardı, O ' nun motorları artık gemilerin, elektrik santrallerinin, pompaların ve rafinerilerin standart motorları haline gelmişti. 1908 ' de Diesel ve Saurer firmasından İsviçreli bir mekanik 800 rpm hızla çalışan motoru yarattılar. Ancak otomobil endüstürisi Diesel ' in motorlarına adapte olmada zorlanıyordu, bu yüzden tercih edilmiyordu. MAN bu konuda ilk oldu, 1924 ' de, MAN ' ın ürettiği bir kamyon direkt enjeksiyonlu dizel bir motoru kullanan ilk vasıta oluyordu. Ardından Alman Benz & Cie bu motorları kullanmaya başladı, İlk dizel Mercedes-Benz 1936 ' da yollara çıktı.Rudolph Diesel motorun otomobil endüstirisinde yükselişini göremedi. Çünkü 1913 ' te İngiltere ' ye giden bir vapurda intihar etti.

İngiltere ' ye gitmek için Hamburg limanında bindiği Dresden vapurundan bir daha inmedi. Çünkü 1913 ' te İngiltere ' ye giden bir vapurda intihar etti. Ölüm tarihini bir gün öncesinde günlüğüne yazmıştı.
okadar buluştan sonra neden intihar etti acaba ?
 
Ynt: SAME KAMPANYASI

'bunca şeyin bir anlamı olup olmadığı veya insanlığın makinem sayesinde daha mutlu olup olmayacağı hakkında fikir yürütmek istemiyorum.' sözünün sahibi mucit.

belli ki kafası baya karışıkmış..
 
Ynt: SAME KAMPANYASI

çünkü deutz yapacaktı o yüzden
ihtihar etti..dizel motorun icadı bu adam tarafindan yapılsada.
bu prensipte kaldı..
ilk içten 4 zamanlı motor deutz tarafından yapildı.

en güvenilir dünya bilgi bankası
tr.m.wikipedia.org/wiki/Deutz
 

Benzer Konular