Geçen günlerde Aklıma takıldı TD100D İLE TL100A ARASINDAKİ FARK NEDİR BİLEN VARMI
omerfarukkoc link=topic=77495.msg916780#msg916780 date=1409941764' Alıntı:TD-D Serisi Ankara ' da Üretime Devam Etmektedir, TL Ve TL-A Serileri İtalya ' da Üretilmiştir...
TD-D Serisinde Eski Kırmızı Fiatlarda Kullanılan IVECO 8000 Serisi Motorların Geliştirilmiş Versiyonu Olan Ve Ülkemizde Üretilen TTF S8000 Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...
TL Serisinde İtalyada Üretilen IVECO 8000 Serisi Motor Kullanılmıştır, TL-A Serisinde İse CNH Şirketinin Motor İhtiyacını Karşılamak Üzere IVECO Şirketi CNH Bünyesine Katılarak Oluşturulan Yeni FPT(Fiat Power Train) Şirketinin NEF F5C Serisi Motorları Kullanılmıştır...
TD-D Serisi 12+12 Powershuttle Şanzımana Sahiptir, TL Ve TL-A Serilerinin 12+12 Levye, 20+12 Powershuttle Ve 24+24(Hİ-LO) Dual Command Şanzıman Seçenekleri Mevcuttur...
TD-D Serisindeki İleri Geri Mekanizması Yani Shuttle Halatlı Sistemdir, TL Ve TL-A Serilerinin Shuttle ' ları Elektroniktir, TL Ve TL-A Serilerinde Debriyajsız Kullanılabilen Buçuk Mekanizması, Yani Hİ-LO Bulunur...
TL Serisi 1998-2004 Yılları Arasında, TL-A Serisi 2004-2008 Yılları Arasında Üretilmiştir, TL Gri Gövde, TL-A Siyah Gövdedir...
TD-D Serisinde 540-750 PTO Devri Bulunur, TL Ve TL-A Serilerinde 540-750-1000 PTO Devirleri Bulunmaktadır...
TD-D Serisinin Kabin Gürültü Oranı 80 DB, TL Serisinin 79 DB, TL-A Serisininki İse 75 DB ' dir...
TD-D Serisinde CER Dişlileri Tekerlek Tarafında, TL Ve TL-A Serilerinde İse Diferansiyel Tarafında Bulunur...
2012 Yılında TD-D Serisi Tasarım Değiştirerek Yurtdışına Giden Traktörlerin Yeni Adı TD5 Olmuştur... Yurtdışına Gönderilen TD-D Serilerinin 65 Ve 75 HP Olan Modellerinde Yine TTF S8000 Motor Kullanılmakta, Geriye Kalan 85-95-105 Ve 115 Hp Olan Modellerinde İse FPT NEF F5C Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...
TL-A Serisinin Yerine 2008 Den 2012 Yılına Kadar TL-A Serisinin İntercooler, El Debriyajı Ve Elektronik Hidrolik Kontrollü Modeli Olan T5000 Serisi Üretilmiştir, Yine 2012 Yılında T5000 Serisi Kasa Değiştirmiş Ve Yeni Adı T5 Serisi Olmuştur... T5000 ' e Göre Fark Olarak Eski TS-A Plus Serilerinde Kullanılmış Olan 16+16 ELECTRO-COMMAND Şanzıman Opsiyonu Getirilmiştir...
Teşekkürler Ufuk Abi Saolasınufukk link=topic=77495.msg916785#msg916785 date=1409942304' Alıntı:İddia ediyorum bu bilgileri , birçok NH servisi ve bayisi veremez , bu bilgileri bilse bile nadir insanlar bu şekilde akıcı ve anlaşılır anlatır.
Eline koluna sağlık , tam anlamıyla referans bilgiler.
Uyarı için teşekkürler , taşıdım.omerfarukkoc link=topic=77495.msg916790#msg916790 date=1409942682' Alıntı:Teşekkürler Ufuk Abi Saolasın
Bu Arada Konu Yanlış Yerde Abi, Benim Bölüme Taşınması Gerekiyo...
valla helal olsun bu soyledıklerını nette arastırsam bulamam bılgısayar gıbı mubarekomerfarukkoc link=topic=77495.msg916780#msg916780 date=1409941764' Alıntı:TD-D Serisi Ankara ' da Üretime Devam Etmektedir, TL Ve TL-A Serileri İtalya ' da Üretilmiştir...
TD-D Serisinde Eski Kırmızı Fiatlarda Kullanılan IVECO 8000 Serisi Motorların Geliştirilmiş Versiyonu Olan Ve Ülkemizde Üretilen TTF S8000 Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...
TL Serisinde İtalyada Üretilen IVECO 8000 Serisi Motor Kullanılmıştır, TL-A Serisinde İse CNH Şirketinin Motor İhtiyacını Karşılamak Üzere IVECO Şirketi CNH Bünyesine Katılarak Oluşturulan Yeni FPT(Fiat Power Train) Şirketinin NEF F5C Serisi Motorları Kullanılmıştır...
TD-D Serisi 12+12 Powershuttle Şanzımana Sahiptir, TL Ve TL-A Serilerinin 12+12 Levye, 20+12 Powershuttle Ve 24+24(Hİ-LO) Dual Command Şanzıman Seçenekleri Mevcuttur...
TD-D Serisindeki İleri Geri Mekanizması Yani Shuttle Halatlı Sistemdir, TL Ve TL-A Serilerinin Shuttle ' ları Elektroniktir, TL Ve TL-A Serilerinde Debriyajsız Kullanılabilen Buçuk Mekanizması, Yani Hİ-LO Bulunur...
TL Serisi 1998-2004 Yılları Arasında, TL-A Serisi 2004-2008 Yılları Arasında Üretilmiştir, TL Gri Gövde, TL-A Siyah Gövdedir...
TD-D Serisinde 540-750 PTO Devri Bulunur, TL Ve TL-A Serilerinde 540-750-1000 PTO Devirleri Bulunmaktadır...
TD-D Serisinin Kabin Gürültü Oranı 80 DB, TL Serisinin 79 DB, TL-A Serisininki İse 75 DB ' dir...
TD-D Serisinde CER Dişlileri Tekerlek Tarafında, TL Ve TL-A Serilerinde İse Diferansiyel Tarafında Bulunur...
2012 Yılında TD-D Serisi Tasarım Değiştirerek Yurtdışına Giden Traktörlerin Yeni Adı TD5 Olmuştur... Yurtdışına Gönderilen TD-D Serilerinin 65 Ve 75 HP Olan Modellerinde Yine TTF S8000 Motor Kullanılmakta, Geriye Kalan 85-95-105 Ve 115 Hp Olan Modellerinde İse FPT NEF F5C Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...
TL-A Serisinin Yerine 2008 Den 2012 Yılına Kadar TL-A Serisinin İntercooler, El Debriyajı Ve Elektronik Hidrolik Kontrollü Modeli Olan T5000 Serisi Üretilmiştir, Yine 2012 Yılında T5000 Serisi Kasa Değiştirmiş Ve Yeni Adı T5 Serisi Olmuştur... T5000 ' e Göre Fark Olarak Eski TS-A Plus Serilerinde Kullanılmış Olan 16+16 ELECTRO-COMMAND Şanzıman Opsiyonu Getirilmiştir...
İsmail abi her iki sistem mevcut TL serisinde ilk modellerde kuru balata var sonrakilerde shutle varismail_17 link=topic=77495.msg916942#msg916942 date=1409987619' Alıntı:Merak ettiğim bir konuda TL serisinin debriyaj baskı (kavrama) sistemi.
Umarım Ömer bu iletiyi görürsün.
TD serisi şetıllı modelin motor ile şanzıman arasında kuru baskı balata var, fakat şetıl sistemi şanzımanın içinde doğrumu biliyorum .
TL serisin de debriyaj baskı sisteminde kuru balata varmı ? debriyajdan sorun yaşayıp sökülmüş halini gören varsa bilir.
Bu konulara uzak kalıyoruz yeni model traktörlerin aktarma kavrama sistemleri çok daha karışık.
Bu yağlı kavrama debriyaj sistemleri çok önemli traktörün hem motorunu hem aktarma organlarını koruyor yavaş dengeli kavradığı için.
Eline sağlık Ömeromerfarukkoc link=topic=77495.msg916780#msg916780 date=1409941764' Alıntı:TD-D Serisi Ankara ' da Üretime Devam Etmektedir, TL Ve TL-A Serileri İtalya ' da Üretilmiştir...
TD-D Serisinde Eski Kırmızı Fiatlarda Kullanılan IVECO 8000 Serisi Motorların Geliştirilmiş Versiyonu Olan Ve Ülkemizde Üretilen TTF S8000 Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...
TL Serisinde İtalyada Üretilen IVECO 8000 Serisi Motor Kullanılmıştır, TL-A Serisinde İse CNH Şirketinin Motor İhtiyacını Karşılamak Üzere IVECO Şirketi CNH Bünyesine Katılarak Oluşturulan Yeni FPT(Fiat Power Train) Şirketinin NEF F5C Serisi Motorları Kullanılmıştır...
TD-D Serisi 12+12 Powershuttle Şanzımana Sahiptir, TL Ve TL-A Serilerinin 12+12 Levye, 20+12 Powershuttle Ve 24+24(Hİ-LO) Dual Command Şanzıman Seçenekleri Mevcuttur...
TD-D Serisindeki İleri Geri Mekanizması Yani Shuttle Halatlı Sistemdir, TL Ve TL-A Serilerinin Shuttle ' ları Elektroniktir, TL Ve TL-A Serilerinde Debriyajsız Kullanılabilen Buçuk Mekanizması, Yani Hİ-LO Bulunur...
TL Serisi 1998-2004 Yılları Arasında, TL-A Serisi 2004-2008 Yılları Arasında Üretilmiştir, TL Gri Gövde, TL-A Siyah Gövdedir...
TD-D Serisinde 540-750 PTO Devri Bulunur, TL Ve TL-A Serilerinde 540-750-1000 PTO Devirleri Bulunmaktadır...
TD-D Serisinin Kabin Gürültü Oranı 80 DB, TL Serisinin 79 DB, TL-A Serisininki İse 75 DB ' dir...
TD-D Serisinde CER Dişlileri Tekerlek Tarafında, TL Ve TL-A Serilerinde İse Diferansiyel Tarafında Bulunur...
2012 Yılında TD-D Serisi Tasarım Değiştirerek Yurtdışına Giden Traktörlerin Yeni Adı TD5 Olmuştur... Yurtdışına Gönderilen TD-D Serilerinin 65 Ve 75 HP Olan Modellerinde Yine TTF S8000 Motor Kullanılmakta, Geriye Kalan 85-95-105 Ve 115 Hp Olan Modellerinde İse FPT NEF F5C Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...
TL-A Serisinin Yerine 2008 Den 2012 Yılına Kadar TL-A Serisinin İntercooler, El Debriyajı Ve Elektronik Hidrolik Kontrollü Modeli Olan T5000 Serisi Üretilmiştir, Yine 2012 Yılında T5000 Serisi Kasa Değiştirmiş Ve Yeni Adı T5 Serisi Olmuştur... T5000 ' e Göre Fark Olarak Eski TS-A Plus Serilerinde Kullanılmış Olan 16+16 ELECTRO-COMMAND Şanzıman Opsiyonu Getirilmiştir...
ramazanpullu link=topic=77495.msg916952#msg916952 date=1409992737' Alıntı:İsmail abi her iki sistem mevcut TL serisinde ilk modellerde kuru balata var sonrakilerde shutle var
Teşekkürler...wallace22 link=topic=77495.msg916792#msg916792 date=1409942864' Alıntı:Eline sağlık Ömer Faruk kardeş.
Saolasın Ufuk Abi...ufukk link=topic=77495.msg916793#msg916793 date=1409942913' Alıntı:Uyarı için teşekkürler , taşıdım.
EyvallahGENCUS link=topic=77495.msg916806#msg916806 date=1409944750' Alıntı:valla helal olsun bu soyledıklerını nette arastırsam bulamam bılgısayar gıbı mubarek
Bahsettiğin Brezilya ' da Üretilen Traktör TL-E Serisi Abi, 4-5 Ay Önce Konu Açmıştım, Aşağıdaki Linkte:iskender link=topic=77495.msg916927#msg916927 date=1409960936' Alıntı:ayrıca TL serisi brezilya da halen üretilmektedir.TL60-75-85-95 serisi olarak devam etmektedir.keşke bu seriyi Türkiyeye getirseler...
Abi Ramazan Abi ' ninde Dediği Gibi, İlk Modelleri Olan Levyelilerde Kuru Balata, Sonraki Modelleri Olan Shuttle ' lılarda Yağlı Sistem Var...ismail_17 link=topic=77495.msg916942#msg916942 date=1409987619' Alıntı:Merak ettiğim bir konuda TL serisinin debriyaj baskı (kavrama) sistemi.
Umarım Ömer bu iletiyi görürsün.
TD serisi şetıllı modelin motor ile şanzıman arasında kuru baskı balata var, fakat şetıl sistemi şanzımanın içinde doğrumu biliyorum .
TL serisin de debriyaj baskı sisteminde kuru balata varmı ? debriyajdan sorun yaşayıp sökülmüş halini gören varsa bilir.
Bu konulara uzak kalıyoruz yeni model traktörlerin aktarma kavrama sistemleri çok daha karışık.
Bu yağlı kavrama debriyaj sistemleri çok önemli traktörün hem motorunu hem aktarma organlarını koruyor yavaş dengeli kavradığı için.
Eyvallah Emre Abi...ranger link=topic=77495.msg916959#msg916959 date=1409996851' Alıntı:Eline sağlık Ömer
Bildiğim Kadarıyla Yok Abi... Tamamen Yağlı Kavrama...ismail_17 link=topic=77495.msg916965#msg916965 date=1410000873' Alıntı:Eksik kalmış sorum Ramazan , TL serisinin şetıllı modelinde kuru balata varmı ?
Teşekkürler...hastarım037 link=topic=77495.msg916968#msg916968 date=1410001397' Alıntı:bu sitede new holland ömerden sorulur anlş-*s
bize nasip olmazda bizim çocuklar a nasip olur o zamana kadar planete anca geçerFerhat suat link=topic=77495.msg916929#msg916929 date=1409962463' Alıntı:türkiyede üretilen new holland traktörlere ne zaman kovan dişli sistemi yerine Planet dişli uygulanırsa ozaman almayı düşüceğim