td90d lastik seçimi

Ynt: td90d lastik seçimi

newholland33 link=topic=55578.msg594880#msg594880 date=1337189513' Alıntı:
Teşekkür ederim aslında balon lastik demiştik siparişi verirken gelirken haberimiz olduki radial geliyormuş bayide 4-5 gün bekleyip balonla değiştirebilirdik fakat beklemek yerine getirtmeyi tercih ettik galiba 90larda seri üretim çıkışı bu şekilde oluyor özel siparişle değiştiriyorlar yani demek istediğim 90larda bu tercih ediliyorki bu şekilde çıkıyor bir bildikleri vardır heralde bilm-*s
hayırlı olsun.Öncelikle radial lastiğin anlamını tam olarak bilmiyorsun. radial lastik lastik yapısıyla farklılıktır. tabanı çok sert olup yanakları yumuşaktır. en önemli farkı şambriyelsiz kullanılabilme özelliğidir. incesi de kalını da(balonu da) her çeşidi mevcuttur. Senin tercih ettiğin lastik açıkladığın sebeplerden dolayı bence de doğru tercih. sadece ormanda kullanacak olsaydın balon radial lastik derdim. radial lastiğin dişlerinin kenarları yani tabanı normal lastiklere göre kesik ihtimali daha zor, malum köklerin lastiği delme ihtimali ormanda çok fazla. tekrar hayırlı olsun.
 
Ynt: td90d lastik seçimi

bizim td 65 d de ilk geldiğinde sekme olayı vardı arka jantların çemberlerini içe taktık azaldı yani arka lastiklerin iz genişliğini artıdık hem böylece tutunma arttığı için çekiş de arttı
 
Ynt: td90d lastik seçimi

lanu link=topic=55578.msg594934#msg594934 date=1337195164' Alıntı:
bizim td 65 d de ilk geldiğinde sekme olayı vardı arka jantların çemberlerini içe taktık azaldı yani arka lastiklerin iz genişliğini artıdık hem böylece tutunma arttığı için çekiş de arttı
, çemberlerden tekerlek izi genişliği arttırılınca sekme olayı nasıl azalır, tekerlek izi genişletilince tutunma nasıl artar? Lütfen anlatır mısın :(
 
Ynt: td90d lastik seçimi

Motor hayırlı olsun.

keltaşlı link=topic=55578.msg594937#msg594937 date=1337195811' Alıntı:
, çemberlerden tekerlek izi genişliği arttırılınca sekme olayı nasıl azalır, tekerlek izi genişletilince tutunma nasıl artar? Lütfen anlatır mısın :(
Sağ lastiği sol lastiğin yerine takıyorsun. Sol lastiği de sağ lastiğin yerine takıyorsun. Böylece iz genişliği artıyor. Bu sebeple sallantı az oluyor. İz genişliği arttığı için ağırlık lastiklere daha fazla biniyor. Motor daha az patinaja kapılıyor. Birde lastiklerle çamurluk arası mesafe arttığı içim çamur filan tıkanmıyor kolay temizleniyor. MF 240S traktörüne uygulamıştık patinajı çok azaldı. Daha az sallamaya başladı. Temizliği de kolay oluyordu.
 

Benzer Konular