Traktör tercihi

K430,
Min 93 , max 95 kw , 475 n.m. tork , %37 tork yedeği,
1200-1700 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç veren bir motora sahiptir.
Zor arazilerde 100-110 kw , 600-650 n.m. torktaki motor yeterli gücü verebiliyor.
Şanzıman, kuyruk mili seçenekleri ve ıslak kavramalar kullanım kolaylığı sağlar.
Hidrolik kapasite 6200 kg , debi 75 lt/dk , radarlı elektronik kontrol, yeterli duruyor.
Spesifik yakıt tüketimi , 215 gr.kw/h , power mix değerlerini bilemiyorum.
Kumsal arazi için 14-20 lt/ha(hektar, 10 dekar) pulluk tüketim değerleri varmış.
Kaporta dizaynını beğenmiyoruz. Albenili durmuyor.
 
K430,
Min 93 , max 95 kw , 475 n.m. tork , %37 tork yedeği,
1200-1700 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç veren bir motora sahiptir.
Zor arazilerde 100-110 kw , 600-650 n.m. torktaki motor yeterli gücü verebiliyor.
Şanzıman, kuyruk mili seçenekleri ve ıslak kavramalar kullanım kolaylığı sağlar.
Hidrolik kapasite 6200 kg , debi 75 lt/dk , radarlı elektronik kontrol, yeterli duruyor.
Spesifik yakıt tüketimi , 215 gr.kw/h , power mix değerlerini bilemiyorum.
Kumsal arazi için 14-20 lt/ha(hektar, 10 dekar) pulluk tüketim değerleri varmış.
Kaporta dizaynını beğenmiyoruz. Albenili durmuyor.
Teşekkür ederim hocam fiyat performans kiyaslamasi yapsak model,saati, ücret uyumlumu kisacasi buna değer mi yoksa bir x markami dusunmeliyiz bu fiyat ve hp esdegerinde?
 
Teşekkür ederim hocam fiyat performans kıyaslaması yapsak model, saati, ücret uyumlumu kısacası buna değer mi yoksa bir x markamı düşünmeliyiz bu fiyat ve hp eşdeğerinde?
Kasko ederi 380 000 TL seviyelerinde, dış piyasalardaki ederi 35-40 000 euro seyrediyor.
Fiyat tavsiyesi vermek istemiyorum , çünkü traktörün ağır bakımları yapılmıştır, lastikler yenidir v.s. alan satan bilir.
Bu seride 410 modeli kullanıp, çekiş problemi yaşayan olmuştu.
73 kw, 378 n.m. tork , %38 tork yedeği olan traktör çift sıra silaj makinesinde hararetten randıman almadı, almazda.
Motor gücü olarak çift sıra silaj makinesinde yeterli olacağını düşünüyorum.
Büyük ebatlı traktör olduğu için tarla büyüklükleri önemli olacaktır,
Kişinin ekipman durumu v.s. tercihleri etkileyebilir.
 
Kasko ederi 380 000 TL seviyelerinde, dış piyasalardaki ederi 35-40 000 euro seyrediyor.
Fiyat tavsiyesi vermek istemiyorum , çünkü traktörün ağır bakımları yapılmıştır, lastikler yenidir v.s. alan satan bilir.
Bu seride 410 modeli kullanıp, çekiş problemi yaşayan olmuştu.
73 kw, 378 n.m. tork , %38 tork yedeği olan traktör çift sıra silaj makinesinde hararetten randıman almadı, almazda.
Motor gücü olarak çift sıra silaj makinesinde yeterli olacağını düşünüyorum.
Büyük ebatlı traktör olduğu için tarla büyüklükleri önemli olacaktır,
Kişinin ekipman durumu v.s. tercihleri etkileyebilir.
Teşekkürler detayli yorum icin .
Hocam belki model olarak 2011 lerini ilanlarda görüyoruz case maxxum 110 bu bütçeyle alinabilir mi?Daha dogru bir tercih olur mu?
 
Teşekkürler detayli yorum icin .
Hocam belki model olarak 2011 lerini ilanlarda görüyoruz case maxxum 110 bu bütçeyle alinabilir mi?Daha dogru bir tercih olur mu?
Maxxum 110, max 96 kw, 525-594 n.m. tork , çeki gücü olarak önde bir modeldir.
Motor grafikleri farklı olduğundan sürüş özellikleri olarak farklı yapıdadırlar.
Same Explorer , MF 3000 seriden sonra 6140, çok koşan at gibi görünüyor.
JD sürücüsü, Maxxum da rahat eder, aktif kullanılan motor devirleri sürüşü etkiler.
 
Maxxum 110, max 96 kw, 525-594 n.m. tork , çeki gücü olarak önde bir modeldir.
Motor grafikleri farklı olduğundan sürüş özellikleri olarak farklı yapıdadırlar.
Same Explorer , MF 3000 seriden sonra 6140, çok koşan at gibi görünüyor.
JD sürücüsü, Maxxum da rahat eder, aktif kullanılan motor devirleri sürüşü etkiler.
Buradan agir devirli cigerli güçlü bir makina olduğunu cikardim maxxum icin dogrumu anlamisim
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Ağır devirli olduğunu nereden çıkardınız?
Traktör yolda hep az yükle gitmez ki.
10 tonluk römorkla seyir konforu nasıl ona da bakmak gerekir
A
Ağır devirli olduğunu nereden çıkardınız?
Traktör yolda hep az yükle gitmez ki.
10 tonluk römorkla seyir konforu nasıl ona da bakmak gerekir.
Ağır devir den kastim traktörün seri yada yavaşlığı değilde iyi tutunma patinaj gibi kayiplarinin az olmasi Compact bir traktörden ziyade agir hizmet tipi cigerli bi şanzımana sahip olması bunu anlamistim . Yani klasik deyimle tuttuğunu koparan bir traktör hesabi
 

Benzer Konular