Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

ve ben butun motorların dokumanlarını goturdum doçent doktor hocama bana tümosan dedi hepsını goturdum nh yıde mf yıde jd yıde tumosan erkunt hepsının aynı beygır olan brosurlerını goturup hocaya verdım hoca 1 kaç gun hesapladı bellı fızık kurallaarı var dır motorun bana tumosan dedi en iyisi ama şanzıman dıfrensıyelı bılmem motor olarak suan en ıyılerden tumosan..
 
Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

alakazem_43 link=topic=63427.msg713358#msg713358 date=1362438333' Alıntı:
sen beygır gucunu artırdıgını soyluyorsun ama...turbo tamm ona sözum yok..

bak motordakı butun ıyılestırmeler veya arabalardakı modifiyeler bg gucunu arttırmka ıcın yapılır ıntercoller eger bg gucunu arttırmıyorsa adam nıye taksın ki
 
Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

KaraMurat link=topic=63427.msg712751#msg712751 date=1362396232' Alıntı:
tesekkurler.turboyu zaten tumosan servisi takti ve tumosanin kullandigi saffer marka turbo imis.motor numarasina gore fabrika gonderiyor parcalari dedi.uygun olmazsa zaten fabrika gondermez dedi.bakincada zaten belli oluyor uyduruk bir parca yok.sadece eksozu ile susturucu arasi uyduruk oldu o da benim kepcenin dikmesinden dolayi mecburiyetten oldu.Tumosan servisi sorun olursa getir dedi....:)
bakalim ...tarla surunce bilgi veririm turbo taktirmak isteyen ama cekinenlere bilgi olur ins
bizim 54c ye taktrcaktik olur dediler olmaz dediler..bide cevrede hic taktiran yok..bu yüzden taktirmadk..
İnsaallah randıman alirsn abe..
 

Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

saolun.LDA yakit -hava oranini duzenleyen bir cesit valfmis...daha fazlasini bilmiyorum. Intercooler u da dusunuyorum.su turbo randimanli calissin biraz.
Simdi ise hava kompresoru takacagiz traktore.cikma bir ev tipi kompresorun hava tankini bulduk sanayide 35 tl.cek valf ve emniyet subabi dahil.
baglanti borulari elemanlari manometre vs 50 tl ...elimde de kuyruk miliyle calisan basit bir kompresor var.......yani 100 tl ye traktorde aninda basincli hava (kuyruk mili kompresorunun her ciftcide var oldugunu varsayarsak)....Sistem sadece lazim oldugunda calisacak boylece fazladan enerji kaybi olmayacak....neyse fotograflari birkac gune eklerim foruma.....
 
Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

KaraMurat link=topic=63427.msg713457#msg713457 date=1362479590' Alıntı:
saolun.LDA yakit -hava oranini duzenleyen bir cesit valfmis...daha fazlasini bilmiyorum. Intercooler u da dusunuyorum.su turbo randimanli calissin biraz.
Simdi ise hava kompresoru takacagiz traktore.cikma bir ev tipi kompresorun hava tankini bulduk sanayide 35 tl.cek valf ve emniyet subabi dahil.
baglanti borulari elemanlari manometre vs 50 tl ...elimde de kuyruk miliyle calisan basit bir kompresor var.......yani 100 tl ye traktorde aninda basincli hava (kuyruk mili kompresorunun her ciftcide var oldugunu varsayarsak)....Sistem sadece lazim oldugunda calisacak boylece fazladan enerji kaybi olmayacak....neyse fotograflari birkac gune eklerim foruma.....
evet hava kompresör işide güzel olacağına eminim yaptınmı fotolarını bekleriz..:
 
Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

KaraMurat link=topic=63427.msg713457#msg713457 date=1362479590' Alıntı:
saolun.LDA yakit -hava oranini duzenleyen bir cesit valfmis...daha fazlasini bilmiyorum. Intercooler u da dusunuyorum.su turbo randimanli calissin biraz.
Simdi ise hava kompresoru takacagiz traktore.cikma bir ev tipi kompresorun hava tankini bulduk sanayide 35 tl.cek valf ve emniyet subabi dahil.
baglanti borulari elemanlari manometre vs 50 tl ...elimde de kuyruk miliyle calisan basit bir kompresor var.......yani 100 tl ye traktorde aninda basincli hava (kuyruk mili kompresorunun her ciftcide var oldugunu varsayarsak)....Sistem sadece lazim oldugunda calisacak boylece fazladan enerji kaybi olmayacak....neyse fotograflari birkac gune eklerim foruma.....

arkadaşlar LDA dızel aracların pompasına takılan bir alettır traktorde anı gaza basma yuksek devırlere cıkınca cogunuz bi motor kullanıcısı olarak kara duman atar bilirsiniz pekı neden kara duman atar yakıtı tam yakamadıgı ıcın atar işte bu esnaaada lda devreye gırıyor yanmamıs gazları bırıktırıp yenıden yakıyor bu motora hem guc hemde yakıt tasarufu saglıyor inanın lda super bı sıstem kesınlıkle yakıtınızın bellı bı oranda dustugunu goruceksınız cekısı dusurmez tam tersi attırıyor.
 
Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

54_lift_o_matic link=topic=63427.msg713501#msg713501 date=1362487162' Alıntı:
arkadaşlar LDA dızel aracların pompasına takılan bir alettır traktorde anı gaza basma yuksek devırlere cıkınca cogunuz bi motor kullanıcısı olarak kara duman atar bilirsiniz pekı neden kara duman atar yakıtı tam yakamadıgı ıcın atar işte bu esnaaada lda devreye gırıyor yanmamıs gazları bırıktırıp yenıden yakıyor bu motora hem guc hemde yakıt tasarufu saglıyor inanın lda super bı sıstem kesınlıkle yakıtınızın bellı bı oranda dustugunu goruceksınız cekısı dusurmez tam tersi attırıyor.

umarim oyledir...bekliycegiz ve gorecegiz
 
Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

54_lift_o_matic link=topic=63427.msg713501#msg713501 date=1362487162' Alıntı:
arkadaşlar LDA dızel aracların pompasına takılan bir alettır traktorde anı gaza basma yuksek devırlere cıkınca cogunuz bi motor kullanıcısı olarak kara duman atar bilirsiniz pekı neden kara duman atar yakıtı tam yakamadıgı ıcın atar işte bu esnaaada lda devreye gırıyor yanmamıs gazları bırıktırıp yenıden yakıyor bu motora hem guc hemde yakıt tasarufu saglıyor inanın lda super bı sıstem kesınlıkle yakıtınızın bellı bı oranda dustugunu goruceksınız cekısı dusurmez tam tersi attırıyor.
yanmamış gazları biriktirip yeniden yakan bir sistem henüz dünyada icad edilmedi,lda( manifold basınç düzenleyici) turbo motorlarda emme manifoldundaki basınç ile yakıt ayarı yapan bir sistem diye biliyorum yani gaza bastıgında motor anında devirlenip bastığın kadar mazotu yakamıyor devrini alması bir süre alıyor bu zaman aralığında fazla miktarda yakıt silindirlere yollanıyor lda bu sırada manifolddaki hava basıncı pompadaki lda diyaframını oynatarak yakıt ayarını değiştiriyor, fazla yakıtı azaltıyor
http://home.wavecable.com/~gregandjenn/VE_Pump/VE_Pump.JPG
 
Ynt: Tumosan 5550 ye turbo taktirdim.

nabolant link=topic=63427.msg713579#msg713579 date=1362500334' Alıntı:
yanmamış gazları biriktirip yeniden yakan bir sistem henüz dünyada icad edilmedi,lda( manifold basınç düzenleyici) turbo motorlarda emme manifoldundaki basınç ile yakıt ayarı yapan bir sistem diye biliyorum yani gaza bastıgında motor anında devirlenip bastığın kadar mazotu yakamıyor devrini alması bir süre alıyor bu zaman aralığında fazla miktarda yakıt silindirlere yollanıyor lda bu sırada manifolddaki hava basıncı pompadaki lda diyaframını oynatarak yakıt ayarını değiştiriyor, fazla yakıtı azaltıyor
http://home.wavecable.com/~gregandjenn/VE_Pump/VE_Pump.JPG
Bu lda yeni traktörlerde mevcutmudur yoksa model olarak yeni filan takılmasımı gerekir.
 

Benzer Konular