CR8.80 çalışma tipi olarak claas ile aynı harmanlama CR ile arasında pek fark olmayabilir Türkiye'ye gelmiyor gelen modeli CX8.80 biraz daha pahalı olduğu için mi tercih edilmiyor kullanım açısından mı bilmiyorum
JD T560 biçerdöverde motor haritası farkları oluşmuş. Şöyle ki ;
1000-1900 rpm sabit tork aralığı , yumuşak yay şeklinde güç eğrisi , 1900-2000 rpm sabit güç aralığı devirleri, 2400 rpm max çalışma devri var.
Haritada tork eğrisi yumuşak yay şeklinde olmadığından ötürü biçer lastik tekerle yürürse çamur zemin yürüyüş performansı ve tutunması zayıf olabilir.
Ağırda bir makine olduğundan lastik palet ile yürüyecek motor düzeni ayarı verilmiş.
Motorun güç eğrisi 2100 rpm den sonra azaldığından , motorun 1900-2100 rpm aralığında ideal çalışma yapması var sayılmış.
Motor tam gaz 2400 rpm devirde kullanılmayacaktır.
Claas Lexion serinin motor haritası bilgisi var mıdır?
JD T560 modelde sabit güç aralığı (1900-2100 rpm) devir boyunun 200 rpm olması, harmanlama açısından her hangi bir soruna neden olur mu bilemiyoruz.
Sabit tork aralığının uzun ve pürüzsüz bir şekle sahip olması motorun verimli çalıştığının bir göstergesidir ama biçer motoru olarak kullanım için 400 rpm sabit güç aralığının olmayışı düşündürüyor, devir konumları olarak 1900-2300 rpm,2000-2400 rpm, 2100-2500 rpm olması kullanımı fazla etkilemezdi.
Fendt 942 nin motoru biçer motoru olarak kullanılabilir.
1000-1900 rpm sabit tork aralığı , 2000-2400 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
Deuthz 9340 traktörün 1800-2400 rpm stabile yakın sabit güç aralığı , 2100 rpm max güç tepesi var.
Biçer motoru olmaya aday modeller arasında sayabiliriz, örnekler çoğaltılabilirdi.
Sürüş tercihleri konusunda beklentiler nasıl olur?
Hala son gazda motor çok yakar algısı devam eder mi ?